KL-varaosat  Race.fi

D24 Esikammioiden irroitus.

  • 6 Vastauksia
  • 3238 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lays

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 187
D24 Esikammioiden irroitus.
« : 13.01.2017, 11:18:45 »
Mitenkäs D24 esikammiot saa irtoamaan tuosta kannesta ja tarvitseeko edes olla irti, kun vie kannen koneistamolle, tiivistepinta siis plaanataan?

Ja siis eikös esikammiot ole ne, joihin suuttimet kierretään kiinni?
Vain halvin on kyllin hyvää.

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: D24 Esikammioiden irroitus.
« Vastaus #1 : 13.01.2017, 11:40:37 »
Ei irtoa. Mersulta ainakin löytyy kansia joista esikammiot pitää ottaa plaanaukseen irti mutta ei tästä.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Lays

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 187
Vs: D24 Esikammioiden irroitus.
« Vastaus #2 : 15.01.2017, 15:57:08 »
No sitten, mutta mites nuo tyypilliset halkeamat venttiilien välissä, tossa on mulla nyt turbon kansi irti, kun on halkeillut palotilasta ja yksi esikammiokin on halki ja tilalle olisi menossa vaparin kansi, mutta venttiilien välit halkeillut aika pahasti.

Eli kuinka syvälle saa olla haljennut?
Vain halvin on kyllin hyvää.

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: D24 Esikammioiden irroitus.
« Vastaus #3 : 15.01.2017, 16:06:17 »
Niin syvälle ettei ole vielä läpi asti. Koeponnistus koneistamolla kertoo totuuden.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Lays

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 187
Vs: D24 Esikammioiden irroitus.
« Vastaus #4 : 18.01.2017, 17:03:07 »
Juu, no menee todennäköisesti tuo varakansikin vaihtoon, seetit ruosteessa ja niiden koneistus, venttiilien ohjurien vaihto sekä plaanaus maksaa jo sen verran, ettei ole järkeä ruveta tuota kantta pelastamaan.
Vain halvin on kyllin hyvää.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: D24 Esikammioiden irroitus.
« Vastaus #5 : 18.01.2017, 19:20:57 »
Mun auton kansi oikastiin juur varmuuden vuoks, siinä oli useampi esikammio halki ja sinne takasin se meni. Toki kannessa oli kaikki 0 halkeamaa, mutta toisaalta miksi se vasta 700tkm kohdilla miksikään olisikan mennyt ::)
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Nieminen55

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 41
  • www.vrcf.fi
Vs: D24 Esikammioiden irroitus.
« Vastaus #6 : 30.05.2023, 18:13:03 »
Lainaanpa tätä topikkia, vaikka ongelmani onkin se, miten saan sen tulpan pysymään siellä paikallaan.
Eli se kannen reikä on laajentunut niin paljon, että se on ihan väljä reikäänsä.

Toki tuo kannentiiviste sitä toisesta reunasta kannattelee, mutta riittääkö se?
Mikään liima tuskin siellä kestää?

 

Samppasport  Futurez