Proturbo  Autodiagnoosi

"Onnistuneita" pysäköintejä

  • 1199 Vastauksia
  • 308306 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa D5GT

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2638
  • www.vrcf.fi

Poissa adrock

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1457
    • That´s me!
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #1 : 14.08.2011, 17:14:55 »
Nykyinen parkkipaikka. Tuo tolppa molempine paikkoineen vuokrattu minulle (tosin nyt toinen auto lähti, että enää vain toinen) ja eiköhän siihen remontti-reiska onnistunut laittamaan autonsa keskelle tolppaa. Ei mahtunut viereen millään.





Rakas vaimoni entisessä kodissa:


Poissa 0yxxy0

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 133
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #2 : 14.08.2011, 17:48:52 »
Nykyinen parkkipaikka. Tuo tolppa molempine paikkoineen vuokrattu minulle (tosin nyt toinen auto lähti, että enää vain toinen) ja eiköhän siihen remontti-reiska onnistunut laittamaan autonsa keskelle tolppaa. Ei mahtunut viereen millään.

(Kuva poistettu lainauksesta.)


 Kai jätit oman auton poikittan pakun taakse lähes puskuriin kiinni. Kaveri teki aikoinaan niin, puhelin viellä pois päältä ettei saa puhelimella kiinni, oli aika kypsä mies kun meni monen tunnin jälkeen autolle. Muisti pappa seuraavalla kerralla ettei parkkeeraa siihen ruutuun.  ;D ;D
Volvo S80 -99 ajettu 5,5tkm ja Kabe -07

Poissa SirBBa

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 991
  • www.vrcf.fi
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #3 : 14.08.2011, 19:06:35 »
Netistä bongattu


Poissa Carcha

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 208
  • B5254T2
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #4 : 14.08.2011, 19:07:44 »
Netistä bongattu

(Kuva poistettu lainauksesta.)
Iisalmen ammattikoulun parkkipaikalla teki porukka tuota paljon (asuin siinä vieressä, sain ihailla viikoittain...)

XC70 2.5T -05, V50 2.4 -07

Poissa Wolvis

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2534
  • Iänenpainevammaane volovoimmeene
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #5 : 14.08.2011, 19:53:57 »
Kuvaa ei ole mutta itse muistan kun olin kouluni kanssa evakossa SAKK:n tiloissa, eli vanha kalsaritehdas, Flare center, etc, oli talvi ja ainoa vapaa parkkipaikka oli lumikinos... noh akk:n opiskelija oli nivalla liikkeellä ja vähän vauhtia ja parkkipaikka löytyi tuon lumikasan kyljestä  :2funny:
Pihakoristeena Lolvo V70 2.5T '97 -myyty-
Pommina Volvo V70 2.5 automaatti '99 -myyty-
Mazda 3 1.6 Touring Business '10
Toyota Avensis 1.8 Valvematic Linea Sol '12

Poissa TT-V

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 99
  • naps ja kiekka takas
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #6 : 14.08.2011, 20:05:19 »
Kuvaa ei ole mutta itse muistan kun olin kouluni kanssa evakossa SAKK:n tiloissa, eli vanha kalsaritehdas, Flare center, etc, oli talvi ja ainoa vapaa parkkipaikka oli lumikinos... noh akk:n opiskelija oli nivalla liikkeellä ja vähän vauhtia ja parkkipaikka löytyi tuon lumikasan kyljestä  :2funny:

Käytännön sanelema toimenpie... itselläkin pajerolla paikka löytyi monesti jopa ojan pohjalta  :D

http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=13895

http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=71498
« Viimeksi muokattu: 14.08.2011, 21:51:11 kirjoittanut TT-V »
MB E 270 CDI -03

Poissa Wolvis

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2534
  • Iänenpainevammaane volovoimmeene
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #7 : 14.08.2011, 20:06:54 »
Käytännön sanelema toimenpie... itselläkin pajerolla paikka löytyi monesti jopa ojan pohjalta  :D

http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=13895
Toiset parkkeeraa minne pystyy ja toiset minne haluavat  :2funny:
Pihakoristeena Lolvo V70 2.5T '97 -myyty-
Pommina Volvo V70 2.5 automaatti '99 -myyty-
Mazda 3 1.6 Touring Business '10
Toyota Avensis 1.8 Valvematic Linea Sol '12

Poissa adrock

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1457
    • That´s me!
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #8 : 14.08.2011, 20:34:56 »
Kai jätit oman auton poikittan pakun taakse lähes puskuriin kiinni. Kaveri teki aikoinaan niin, puhelin viellä pois päältä ettei saa puhelimella kiinni, oli aika kypsä mies kun meni monen tunnin jälkeen autolle. Muisti pappa seuraavalla kerralla ettei parkkeeraa siihen ruutuun.  ;D ;D

Mielessä kävi mut ajattelin, et varmaan reiska vetää vasaralla peltiä uuteen uskoon. Taisin kuitenkin lopulta itse lähteä ensin liikkeelle, ruokataukoa pidin kotona tai jotain vastaavaa.

Poissa anssi68

  • Hallituksen jäsen
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5074
  • Volvo taka ja etuvetoisena
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #9 : 14.08.2011, 21:35:26 »
Mielessä kävi mut ajattelin, et varmaan reiska vetää vasaralla peltiä uuteen uskoon. Taisin kuitenkin lopulta itse lähteä ensin liikkeelle, ruokataukoa pidin kotona tai jotain vastaavaa.

Et sitten jättänyt mitään viestiä tai kommenttia tuon toppahousun pysäköinnistä, muuten nuo ei ota opikseen..
Käyttis:   Volvo V70 2,5T 2007
Harraste: Volvo 240 GL 1988

Poissa jogiin

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3756
  • 195hv/406Nm
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #10 : 14.08.2011, 22:12:44 »
Nykyinen parkkipaikka. Tuo tolppa molempine paikkoineen vuokrattu minulle (tosin nyt toinen auto lähti, että enää vain toinen) ja eiköhän siihen remontti-reiska onnistunut laittamaan autonsa keskelle tolppaa. Ei mahtunut viereen millään.

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Mun paikalle erehty vanha pariskunta ajamaan, Soittivat hätäkeskuksesta siirtämään auton ku oli taakse jättäny poikittain  :2funny:
Oppivathan olemaan ku 45min meni että kävin auton siirtääs  8)

Volvo 945 Classic -98 (Lahna)
Volvo 945 turbo -96 (Lahnan seuraaja)
Wäärin Wirittäjä #4

Poissa adrock

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1457
    • That´s me!
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #11 : 15.08.2011, 09:41:04 »
Et sitten jättänyt mitään viestiä tai kommenttia tuon toppahousun pysäköinnistä, muuten nuo ei ota opikseen..

Kyllä siihen lappu jäi...

Poissa Huikkoster

  • VRCF Ry jäsen 2023
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5751
  • www.vrcf.fi
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #12 : 15.08.2011, 10:27:15 »
Talvella meidän parkkipaikan kaksi ainoaa vieraspaikkaa kutistuu hieman ahtaammiksi. Siihen saa mahtumaan ne kaksi autoa ja vielä mahtuu ovet avaamaan, mutta sillä edellytyksellä että kummatkin ajavat autonsa riittävän laitaan. Nooh, eihän tämä aina muilta onnistunut. Ties mitä mersua ja volkkaria oli pysäköity näiden kahden paikan keskelle joten itse sain etsiä paikkaa viereiseltä parkkikselta. Kerran sanoin yhdelle kun juuri nenäni edessä pisti auton parkkiin että: "et viittis pysäköidä sitä autoas niin että et vie näitä molempia paikkoja". Alkoi nainen säätämään Vw Boraa sivummalle mutta ilme oli että haista *****. :idiot2:

Noo, sitten kun tästä ei meinannut tulla mitään niin käytin noin 2-3h aikaa ja lapioin kaiken lumen tuosta parkkipaikan ympäriltä pois (asfaltin kaivoin näkyviin ja levensin penkat naapuripihaan asti. Sitten helpotti ja kädettömät oppi parkkeeraamaan :)
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa D5GT

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2638
  • www.vrcf.fi
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #13 : 15.08.2011, 11:11:48 »

Poissa T-T

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1431
Vs: "Onnistuneita" pysäköintejä
« Vastaus #14 : 18.08.2011, 12:16:48 »
Seinänaapurin vieraan näkemys oikeaoppisesta parkkeeraamisesta:


Siinä oli vielä tuossa taaempana joku kaapeli tjsp. Transporter. Joskus jotkut pitää majaa tuossa miun auton vieressä (huomaa kieltomerkki + postilaatikot), ja on postipatella mielenkiintosta välillä jakaa postia siittä. :idiot2: Niin ja taustalla näkyvä on sit kävelytietä, joka yhdistyy kadunpuoleiselle kävelytielle. Sitäkin tykkäävät käyttää kulkureittinä.

Lisäys: Ja aivan tuossa miun auton vastapäätä on myös p-paikkarivistö
« Viimeksi muokattu: 18.08.2011, 12:23:09 kirjoittanut T-T »
Volvo V60 D4 AWD Summum '14

 

Elekma  Autoracing