Joo ratapäivä suoritettu, kerkesin siihen mutta voi voi pitäisi kyllä keksiä joku muu harrastus, vaikka golf siellä kuulema sielu lepää. Laiton tätä viimeiset viikot koko ajan(töissä tietysti välissä) ja eilen ei tullut nukuttua kun semmoset 3h, ja sitä ennen joka ilta siihen puoleen yöhön. Tämä on kuulema sitä motorsporttia. Mutta asiaan eka koekäynnistys oli eilen, ei siinä mitään kone hörähti käyntiin, huomasin siinä heti että öljypaine puuttuu. Mitä ihmettä tämähän on volvo miten on mahdollista (joku fiksu olisi varmaan startilla pyörittänyt paineet enste) Kasasin tota alakerta joskus silloin, ja jotenkin meinaa lopputulos olla sitä että kun vähitelleen kasaa niin jotain jää aina hyllyyn. Tässä tapauksessa pumpun väliakseli, ei siinä mitään senhän saa sinne "ujautettu" sitten kun rupes öljy liikkuu niin huomasin että tulee ihmen paljon vauhtipyörän takaa, mun mielestä riittää että sieltä tulee sopivasti.Eli joo lohkossa pitäisi olla kaksi niitä öljykanavien päätyroppuja(pitäisi varmaan hommata lasit) Noh enivay, eilen laatikko irti siinä 21.00 maissa ja retro perjantai kerkesi justiinsa loppua niin oli jo laatikko paikalla takaisiin. Värkkäilin kaikkien juttujen kanssa siihen yhteen asti, saunan kautta nukkumaan ja kuudelta ylös viimeistelemään autoa. Huomasin siinä kun ajoin railerin päälle että ei taho käydä alle 3500rpm , ei siinä mitään mietin, eihän semmosia pikkukierroksia tarvii radalla, mutta vika kuitenkin paheni ja ajot jäi siihen 1,5 kierrokseen. Tämä taisi olla muuten uusi ennätys 1kk laittoa ja noin 2,5min ajoa. Noh tästä on hyvä lähteä parantamaan. Muuten olen tosi tyytyväinen tuo ahdin herää hyvin ja muutenkin tuntuu hyvältä radalle toi mylly. Pitäisi vaan saada noi oireet pois, jotka on. Kone ei vastaa kaasua kun vaan silloin tällöin ja joskus sammuu kun päästää kasua, rötisee ja paukku mutta välillä käy ihan jees. Taas kun oireilee pahimillaan niin ei taho lähtee käyntiin, mutta silloin kun "toimii" niin viheltää kaunisti korkeilla kierroksilla.
Specsit on nyt
B200k alakerta
13 kanget
perus siistitty vakio kansi joka on madallettu noin 2mm
moottoriohjaus motronic
suuttimet muistaakseni saab aero
Keppi A
Ahdin T4 (jostain kuormautosta)
Kiina cooleri