Autoracing  KL-varaosat

Volvo 760 "mafia-look" |E85| |hx40|

  • 106 Vastauksia
  • 46881 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa erkkaz

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 66
  • Nytkin nytkin, nytkin palaa kytkin...
Vs: Volvo 760 "mafia-look" |E85| |hx40|
« Vastaus #60 : 29.11.2015, 22:49:38 »
Ei se suodattimen hintakaan kerro on toi motonetin romu simotakin 50e ja jossei se kerta toimi :D, noh ei siitä, en tiä viälä ku autossa on muita ongelmia ???, trigger angle on 30 mikä taas rajottaa sen ettei ennakkokartassa voi käyttää kun max 25 ennakoita tai polttaa sytytysohjauksen sulakkeen. pitääkö tässä ostaa uus dampperipyörä ja laittaa eriasentoon triggeri,  tota kun ei saa varmaan käännettyä eikä ehjänä irti niistä lukitteista  :idiot2:  autoharrastaminen on mukavaa ja volvon rakentaminen.... se vasta MUKAVAA on!! :2funny:

Poissa erkkaz

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 66
  • Nytkin nytkin, nytkin palaa kytkin...
Vs: Volvo 760 "mafia-look" |E85| |hx40|
« Vastaus #61 : 01.12.2015, 20:45:45 »
Tänään tuli käännettyä triggeri parempaan asentoon joka onnistui niin että koko dampperipyörä irti ja lattaviilalla uusi kiilaura eri kohtaan.  sekä sähköpostiin napsahti esisäädetty megatune, ennakot ynnä muut pitäs olla paremmin sinnepäin. :)

Poissa Juusoo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 705
Vs: Volvo 760 "mafia-look" |E85| |hx40|
« Vastaus #62 : 01.12.2015, 23:56:36 »
Suosittelen säätöhommiin tunerstudioo, paljon selkeempi ja helppokäyttösempi, megatunee ei oo kehitetty moneen vuoteen eikä tue mitään uudempia megasquirt koodeja.
-93 mkiv supra singleturbo 6spd 1057hv/1129nm

Poissa erkkaz

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 66
  • Nytkin nytkin, nytkin palaa kytkin...
Vs: Volvo 760 "mafia-look" |E85| |hx40|
« Vastaus #63 : 02.12.2015, 18:49:12 »
Joo juuso tarkoitin siis Mega-tunella megan karttaa :D tunerstudio on käytössä  :P    nyt semmonen homma kun autolla ajoin ni alkaa paisari tulvia välillä, onko ilmaa järjestelmässä, luulisin jos vikaa olis kansipahvissa että se koko ajan pulputtais. koneen lämmetessä purskauttaa paisarista  välillä vai voiko paisari olla liian alhaalla vaikkakin se on korkeimmalla järjestelmää...  :idiot2:

Poissa dumppi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 374
  • Volvolandia...fi
Vs: Volvo 760 "mafia-look" |E85| |hx40|
« Vastaus #64 : 02.12.2015, 19:00:57 »
Joo juuso tarkoitin siis Mega-tunella megan karttaa :D tunerstudio on käytössä  :P    nyt semmonen homma kun autolla ajoin ni alkaa paisari tulvia välillä, onko ilmaa järjestelmässä, luulisin jos vikaa olis kansipahvissa että se koko ajan pulputtais. koneen lämmetessä purskauttaa paisarista  välillä vai voiko paisari olla liian alhaalla vaikkakin se on korkeimmalla järjestelmää...  :idiot2:
ettei vaan olis kansitiiviste napsahtanu ::). Varmaan kuormituksen yhteydessä sylkee nesteitä pihalle?
-Team Karvavako Racing-     Puhemies

Poissa erkkaz

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 66
  • Nytkin nytkin, nytkin palaa kytkin...
Vs: Volvo 760 "mafia-look" |E85| |hx40|
« Vastaus #65 : 02.12.2015, 19:08:00 »
ettei vaan olis kansitiiviste napsahtanu ::). Varmaan kuormituksen yhteydessä sylkee nesteitä pihalle?


Tuntuu hassullta kunnei autolla oo ajettu ku noin 2km  pari kertaa päästäny ahdoille kansi plaanattu ja uusi pahvi, momenttiin laitettu kaikki.  ei se noin heikko voi olla  :o  minkälainen paine tuolla mahtaa kuulua järjestelmässä olla.  jos on ilmaa vielä jossain ja sen lämmetessä ilmakupla töräyttäs...? :idiot2:

Poissa dumppi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 374
  • Volvolandia...fi
Vs: Volvo 760 "mafia-look" |E85| |hx40|
« Vastaus #66 : 02.12.2015, 19:48:54 »

Tuntuu hassullta kunnei autolla oo ajettu ku noin 2km  pari kertaa päästäny ahdoille kansi plaanattu ja uusi pahvi, momenttiin laitettu kaikki.  ei se noin heikko voi olla  :o  minkälainen paine tuolla mahtaa kuulua järjestelmässä olla.  jos on ilmaa vielä jossain ja sen lämmetessä ilmakupla töräyttäs...? :idiot2:
paisarin korkissa lukee max paine. Eihän se tarvii kun yhden vedon jossei ole ihan säädöissään
-Team Karvavako Racing-     Puhemies

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Volvo 760 "mafia-look" |E85| |hx40|
« Vastaus #67 : 02.12.2015, 20:01:28 »
Tarkista syylärin ylänurkan pikkuletkun ja molempien liitosnippojen estettömyys, useammasta autosta ilmavaivat korjaantunu poistamalla tukos syylärin liitännästä, paisarin liitännästä tai itse letkusta. Jos ei ole siinä vika niin melkein kannattaa valmistautua kannen irrotteluun.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa jepajee

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 832
  • Yksi vika korjattu ja kymmenen muuta löydetty.
Vs: Volvo 760 "mafia-look" |E85| |hx40|
« Vastaus #68 : 02.12.2015, 20:21:54 »
  :o  minkälainen paine tuolla mahtaa kuulua järjestelmässä olla.  jos on ilmaa vielä jossain ja sen lämmetessä ilmakupla töräyttäs...? :idiot2:

Yleesä pyörii siinä 1 barin nurkilla se paine mutta korkissa lukkee se korkin avautumis paine.
Ex: Volvo 340 b17 -88, Nissan Bluebird CA20E -89, Nissan Sunny  GA16i-89.
Nyk. Volvo 945 b230FT+aw71L

Poissa Juusoo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 705
Vs: Volvo 760 "mafia-look" |E85| |hx40|
« Vastaus #69 : 02.12.2015, 20:55:07 »
Ennakot perseellään ja sopat laihalla niin ei tosiaan tarvi kuin yhden vedon  ::) kokemusta on... Megasquirtin säätelyn alkutaipaleella sattu sellanen moka, en huomannu että sytkäkartta loppuu 100kpa kohdalle, laitoin siihen sit mielestäni sopivat ennakot maksimikuormalle. Loppujen lopuks siellä oli 1,5bar ahdoilla ennakkoo muistaakseni 40 astetta, ei kestäny montaa vetoo.
-93 mkiv supra singleturbo 6spd 1057hv/1129nm

Poissa erkkaz

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 66
  • Nytkin nytkin, nytkin palaa kytkin...
Vs: Volvo 760 "mafia-look" |E85| |hx40|
« Vastaus #70 : 02.12.2015, 22:12:43 »
Ennakot perseellään ja sopat laihalla niin ei tosiaan tarvi kuin yhden vedon  ::) kokemusta on... Megasquirtin säätelyn alkutaipaleella sattu sellanen moka, en huomannu että sytkäkartta loppuu 100kpa kohdalle, laitoin siihen sit mielestäni sopivat ennakot maksimikuormalle. Loppujen lopuks siellä oli 1,5bar ahdoilla ennakkoo muistaakseni 40 astetta, ei kestäny montaa vetoo.

Joo itsellä on tarkastettu 0 kohta megasta, ja ahdoilla ennakko on  14 astetta, ja tosiaan viinaa tankissa ni ei pitäs ottaa itteensä ja 0.8 bar jousi hukkaportissa paikallaan, eihän se kansipahvi poissuljettu ajatus ole, muttakun tosiaan eio mitään rääkkiä annettu :'( ja hyvin käytetty lämpimäks, hatarasti muistuu mieleen sellainen, että se teki sitä heti alusta asti kun autoa käytti paikallaan, autossa on automaatti ilmastointi eli alipaineella säätö vesiventtiilille. tyhjäkäynti lämpö nyt siinä 80-90 astetta.. ja jos nyt pahvin joutuu vaihtaa niin pitääkö kansi plaanata uudelleen.? :idiot2:

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2283
Vs: Volvo 760 "mafia-look" |E85| |hx40|
« Vastaus #71 : 02.12.2015, 22:24:48 »
Kansi oikaistaan silloin kun se on liian kierossa. Korjaamomanuaalista taitaa löytyä arvot. Mitään järkeä ole huvikseen joka välissä höylätä.

Kannattaa mitata, harvemmin nuo oikeasti on ohjearvojen ulkopuolella. Tiedä sitten mistä joillekin on jäänyt se käsitys että pakko oikaista aina.
« Viimeksi muokattu: 02.12.2015, 22:30:19 kirjoittanut 8-pätkä »
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa erkkaz

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 66
  • Nytkin nytkin, nytkin palaa kytkin...
Vs: Volvo 760 "mafia-look" |E85| |hx40|
« Vastaus #72 : 02.12.2015, 22:42:48 »
Kansi oikaistaan silloin kun se on liian kierossa. Korjaamomanuaalista taitaa löytyä arvot. Mitään järkeä ole huvikseen joka välissä höylätä.

Kannattaa mitata, harvemmin nuo oikeasti on ohjearvojen ulkopuolella. Tiedä sitten mistä joillekin on jäänyt se käsitys että pakko oikaista aina.

ookkei huomenna täytyy asiaa mennä tutkimaan, ja tuskin kierossa on noilla ajamisilla. (toiveajattelua S*)
tosiaan siis sieltä ei tule niinku vaahtoa tai kuplia oikeastaan, vaan se ihanku olis syylärin päässä letku ja hanasta täyttäis että vaan niinku tule yli voiko vika olla jäähdytin nesteessä et se "turpoo". kaverin e30 2.0 oli samanmoista ongelmaa ja siellä oli ilmalukko jäänyt johonkin joka saatiin auki puutarhaletkulla vettä painamalla ja raottamalla syylärin letkua, tai voisiko vika viitata termostaattiin,  en tiiä.... :idiot2:   auton muussa käytöksessä en oo onglemia havainnu... :)

Poissa puppet

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2003
  • Näpräilijä
Vs: Volvo 760 "mafia-look" |E85| |hx40|
« Vastaus #73 : 03.12.2015, 05:45:47 »
Onko ylävesiletku kova käydessä?
240 B230FT, 940 FB, V90 D4 AWD inscription

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Volvo 760 "mafia-look" |E85| |hx40|
« Vastaus #74 : 03.12.2015, 06:15:25 »
Kuulostaisi kyllä melkopaljon tuolta TVS:n mainitsemalta "ilmausletkun" tukokselta. Minulla se meni hiljaksiin tukkoon ja sitten kerran vettä lisätessä yllätys oli sitäkin suurempi, kun työnti paisarin tyhjäksi.

Tuli semmoinen "tähänkö tämä nyt hajosi" -fiilis tuolloin.

 

Carcom Oy  Ateho