Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus => Aiheen aloitti: romax2 - 27.06.2011, 12:18:56
-
Moi
missä vaiheessa olis syytä vaihtaa vakio suuttimet esim. ns. vihreisiin, ja pitaakö siinä tapauksessa ohjelmoida uudestaan?
-
Millaisia vastauksia odotat kysymykseesi? ::)
-
No kun autossa on nyt BSR:n stage 1 ohjelmisto, mitä its fun tossa paranteli. Autossa on IPD:n tehopuolat, Nologyn Silver tulpat ja hengittää ITG suotimen kautta. Lisäksi siinhen on vaihdettu ITG:n sininen jousi waste gateen ja ohjaukseen IPD:n HD turbo venttiili ja muuta pientä.
Autossa on Elevate Carsin 3,5" downpipe ja loppu ränni on 3".
Suuttimet tilasin jo Ruotsista, kun ei oikein maailmalta tahdo enää oikein tahdo löytyä-
Nyt pitäis vain saada Karala kiinni, jotta auto pääsis hänen käsittelyyn.
Ei olis tietoa puhelinnumerosta tai sähköpostiosoitteesta?
-
Vois auttaa jos kertois aluksi:
Mikä auto ja malli?
Vakio ahdin vai "viri" ahdin?
Tehotavoite?