juu, luettu on; ECM-P040421 "EGR Recirc. Control Cicuit Range/Performance. General Signal Failures" - mitä lie sitten tarkoittaakin, venttiilin servomoottori valmistumassa tms?
EZdiag -ohjelma ja bluetooth-mutikka LaunchEazyDiag 2 Kiinanihme.
Nyt sitten egr innostui toimimaan. Ei ainkaan tämän päivän ajoilla tullut uusia vikatietoja, ja kyllähän sen ajossa huomaa muutenkin.
Paine-ero dpf:n yli, jos tota EZdiagia ymmärsin, oli vain muutama Pa l. ei sitten pitäs olla hiukkaspönttökään tukossa. Voisko toi tukkoisuus johtua sitten dpf:n jälkipoltossa, jos tässä semmoinen ominaisuus on? Jos on, niin olihan h...tin pitkä operaatio.
Kaikkee muuta sitten rupes löytymään myös; kaikista ikkunoista obd-virheet, apukuskin puoleisen takapenkin ovi menee lukkoon miten sattuu - menee ja ei mee, ilmeisesti parkkipaikoilta löytyy aina Volvo, missä joku ovista auki. Ja talven jäljiltä AC ei enää herännyt kylmää puhaltamaan, vaikka tämä kiinanhärveli väittää, että systeemissä peräti 5900kPa paineita, 6MPa, 60 aty? AC-kompuraa tuli tietysti roplattua kansirempan yhteydessä kun sen remmi ja remmipyörän laakeri oli varsinaisesti vikapää koko remonttiin, mutta kyllä se vielä syksyllä toimi l. tässä Volvossakin askaretta riittää terv. "ex-ooppelikuski"