Sytty se lambda-valo, eli vikavalo ja koodiksi antaa 214 "RPM sensor signal sporiadic", eli se sensori antaa signaalia, mutta ei kunnollista. Volvo 850 T5 vm.-96.
No siellähän se on virranjakajan alla, vaihdelaatikon päällä, semmoisessa "ihanassa" paikassa että pitää purkaa ainakin ilmanputsari tieltä että pääsee aikuisen miehen käsillä käsiksi. Mittasin y-mittarilla niin ohmeja löytyy 320ohm, eli pitäisi olla se puoli ok. Johtosarjassakaan ei näytä olevan mitään vikaa, eli mitähän tässä seuraavaksi, vai pitäisikö vain kylmästi vaihtaa uusi anturi tilalle?
Niin ja kuinkas tuo vikavalo sammuu, jos nyt rolpatessani sainkin jotain kuntoon... sammuuko heti kun saa kunnon signaalia, vai pitääkö ajella joku tietty matka, että uskoo anturin olevan kunnossa?