Tuossa tyhjennyspoltossa oli aluksi 185 heppasessa se ongelma, että jos poltto keskeytyi, niin se ylimääräisen dieselin ruiskiminen jatkui heti uudelleen käynnistyksen jälkeen kylmällä koneella. Kyllä riitti öljyä koneessa, tosin siis dieselillä laimennettuna. Uudet eri softat pariin kertaan, niin ongelma poissa, omaan meni kaikki ylimääräiset öljynvaihdot Volvon piikkiin.
Varmaan jollain ruzzkidieselillä polttelee jatkuvasti ja Nesteen herrasväen paremmalla harvemmin, ja jossei käytetä koskaan mitään isompia kierroksia, vaan jotain 1200-1500 rpm, niin kait se motti polttelee usein, kun muutenkin tukossa.
Jos tuon polttamisen huomaa, niin hyvähän se on ajaa polttosykli loppuun, on ainakin paikat sillä kertaa puhtaat eli tuhkaksi muuttunut noki kenties vaihtanut paikkaa muualle pakoputkeen ellei peräti pihalle asti. Vajaan polton jälkeen aloittanee uudestaan parametrien taas näyttäessä sopivia maksimi lukemia.