KL-varaosat  Race.fi

740 m47 --> 240 (ratkaistu)

  • 2 Vastauksia
  • 2142 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vilsua

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 87
  • www.vrcf.fi
740 m47 --> 240 (ratkaistu)
« : 03.05.2012, 19:37:59 »
Eli omasta kakssatkusta paukku laatikko ja nyt on seiskasatasen laatikko odottamassa paikalleenlaittoa. Vanhasta laatikosta saan muut hilppeet mutta mites tuo vaihteensiirtäjä ?

Se tahtoo olla 10-15cm pitempi tossa 740 laatikossa. Irtoaako se pallonivelen jälkeinen tanko jotenkin vai pitääkö leikata & hitsata oikean mittaseksi ?

EDIT: joo operaatio oli helpompi mitä luulinkaan, se peltilaippa irti ja ne 2 tappia menee molempien pallonivelten lävitse. Oli sentin paskakerros päällä niin ei huomannu sitä peltilaippaa. Kiitoksia vinkistä.
« Viimeksi muokattu: 05.05.2012, 00:03:56 kirjoittanut vilsua »

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: 740 m47 --> 240
« Vastaus #1 : 03.05.2012, 20:12:48 »
Eli omasta kakssatkusta paukku laatikko ja nyt on seiskasatasen laatikko odottamassa paikalleenlaittoa. Vanhasta laatikosta saan muut hilppeet mutta mites tuo vaihteensiirtäjä ?

Se tahtoo olla 10-15cm pitempi tossa 740 laatikossa. Irtoaako se pallonivelen jälkeinen tanko jotenkin vai pitääkö leikata & hitsata oikean mittaseksi ?
Irtoaa se. Nyt äkkiseltään en muista miten mutta haastava se homma ei ollut eikä siinä tarvi rälläkkää.
Jäitä housuun!

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4109
Vs: 740 m47 --> 240
« Vastaus #2 : 03.05.2012, 20:31:44 »
Peltikuori liitoksen ympäriltä pois ja sokka työntäen läpi->irti.

 

Futurez  Kulkukoira