Noissa kilometreissä se bensapumppu rupeaa olemaan vaihtokunnossa ja käynnissä sen pitää mitata se bensapaine kuten tuolla sanailtiin 3.03 bar.,.Bensasuodatin kun on vaihdettu se on hyvä juttu.Kipinä puoli kunnossa ja hyvät tulpat koneessa ja kone saa ilmaa ja kaasuläppä on puhdistettu se huohottimen putsauksen mukana Kun voimaa tuntuu puuttuvan ja suuttimet on kunnossa niin siihen bensasaantiin kiinitän huomiota ja se suodatin on oiken päin siellä pohjassa se nuoli konetilaan päin ja se tankin korvausilma puoli on kunnossa eli sitä alipainettaa tankissa ei ole kun avaa korkin sekä koneessa on puhdas ilmaputsari.Koska nämä oireet alkoivat
Kuules mikä kone tässä onko 10 vain 20 venaa,Jos 10 niin puhdista se anturi siitä ilmaputsarin kannesta se kun nuuskii sitä tuloilman lämpötilaa,Noissa 20 se on korvattu ilmamassamittarilla.
Muttaa kun tulpat katsoo siitäkin huomaa missä kunnossa on koneen seokset. Vai oletko käynnyt hakemassa päästölapun se kun halpa,tietää noista seoksista sitteen ja näkee vuotaako pakoputki tai jostain muualta.