KL-varaosat  Race.fi

AEM puolat?

  • 2 Vastauksia
  • 1191 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jopas_Jotakin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 717
  • www.vrcf.fi
AEM puolat?
« : 15.01.2021, 22:39:54 »
Onko kokemuksia Kkd:n myymistä Aem:n puolista, niitähän pystyy ohjaamaan neljää kappaletta microsquirtilla.
Pitää vaan alumiinista koneistaa niille venakopan päälle teline, protopartsilla olis vastaavia 4kpl 250€ hintaan.

Ebaystähän noita saa vaikka kuinka halvalla, mutta kiinnostaisi ostaa nuo Aem:n puolat, vaikkakin niissä on varmaan "Aem lisää".
Mutta jäi hyvä maku suuhun firmasta kun tänään otin aem:ään yhteydessä niiden metanoliruiskuista, kyselin letkujen tarkkaa ulkohalkaisijaa ja vartissa sain vastauksen, 6.35mm, eli asiakaspalvelu on ainakin hyvää...

Poissa Jopas_Jotakin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 717
  • www.vrcf.fi
Vs: AEM puolat?
« Vastaus #1 : 16.01.2021, 10:25:16 »
Itse asiassa taidan tilata ebaysta, sieltä saa kätevästi neljän paketteja, joissa on pigtailit mukana.
Hintaa on huimat 165€ posteineen kaikkineen eli 40€ kipale johtoineen kaikkineen ja samalla tulilla yoshifabilta tällaisen kätevän telineen.





70€ +pk + tulli on tuo teline, sillä hinnalla ei oikein saa suomessa tehtyä ainakaan alumiinista telinettä.

Tietenkin voisi koittaa ite mustasta värkätä, mutta se lookki ei liene kovin hyvä mitä ite kylmässä tallissa polven päällä hitsaillessa tulisi.

Mulla on toki pääsy 3d tulostimeen, mutta pitäisi opetella kaikki ohjelmat ensin ja sen kiinamuovin laatu on vähän heikkoa, toki niitä lankoja saa parempiakin, mutta kyllä sen telineen noin niinku periaatteessa pitäis olla alumiinia.
« Viimeksi muokattu: 16.01.2021, 10:28:07 kirjoittanut Jopas_Jotakin »

Poissa Korte

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 233
  • www.vrcf.fi
Vs: AEM puolat?
« Vastaus #2 : 16.01.2021, 15:54:41 »
Ei varsinaisesti liity aiheeseen mutta minua on ihmetyttänyt miksi puolat pitää sijoittaa venttiilikopan päälle, sen sijaan että sijottaisi ne jonnekkin viileämpään paikkaan? Vai onko sillä mitään merkitystä puolan eliniän kannalta? Aiheuttaako tehokkaat puolat ja pitkät tulpanjohdot häiriöitä? Onhan ne sarjatuotantoautoissa vielä kuumemissakin paikoissa ja kestävät silti ajella aika pitkän siivun...

 

RallyBaron  Samppasport