KL-varaosat  Race.fi

koneen/laatikon linjaus

  • 20 Vastauksia
  • 11994 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Masa71

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 211
  • www.vrcf.fi
Vs: koneen/laatikon linjaus
« Vastaus #15 : 06.06.2014, 17:28:37 »
Nyt jos samanoireisia on jo kolme niin onks kaikissa m90?
Ja vika ilmenee lähinnä 4- ja 5-vaihteella?

Voiko se olla jonkinlainen "ominaisuus" ( omituisuus) jollekin kombolle? Johtuu laatikon sisuskaluista?

Tai sit joku simppeli tyyliin joku nivel kuitenkin jumittaa. ( en epäile kenenkään taitoja mut äkkiäkö neula karkaa kupin pohjalle tai se jumiva nivel jää huomaamatta kun ei kieputellu irrallaan jokasuuntaan tms.) done that been there myself...

Poissa jaippi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 628
Vs: koneen/laatikon linjaus
« Vastaus #16 : 06.06.2014, 17:41:42 »
Omassa toki myös tuo M90.
Tehnyt likimain samaa koko välin 95-181 tkm kun toi on itellä ollut.
Alunperin epäilin 2-massa vauhtista, mutta sittemmin tullut huomattua ettei se silltäkää tunnu...

Poissa Sittana

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 181
  • www.vrcf.fi
Vs: koneen/laatikon linjaus
« Vastaus #17 : 08.06.2014, 11:45:27 »
Mulla teki samaa -97 940 B230FT. Muuten vakio auto, mut lastu ja 1bar ahtoja. Vitosella kun täyskaasua anto, niin tuntu et taka-akseli irtoo.

Poissa gmp

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Vs: koneen/laatikon linjaus
« Vastaus #18 : 20.04.2015, 22:16:03 »
Nostellaampa vanhaa topikkia vähä. Ittellä tilanne jossa b230+m90+1030 tulossa uuteen koriin jossa tilanpuutteen takia moottori/laatikko yhistelmä ei osu ihan keskelle koria. Eli kone jää noin 10mm eri linjaan perän kanssa. (tilanne b: http://jniolon.clubfte.com/drivelinephasing/phasing1a.jpg) Onko kokemusta aiheuttaako tällanen kuinka helposti ylimääräisiä tärinöitä? Lisäksi kardaania joutuu lyhentämään, jotenka kumpaa kankea kannattais pätkästä? Lähinnä mietin kumpi pätkä on herkempi tärinöille, vai onko tällä mitään väliä?

Poissa estate

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1421
  • Lahajattomat reenaa
    • ahtua.fi
Vs: koneen/laatikon linjaus
« Vastaus #19 : 21.04.2015, 08:27:16 »
Ei pitäs aiheuttaa tärinää, kun tekee niin, että sivusiirto tapahtuu takapätkällä eli perän ja tukilaakerin välillä. Etupätkästä mää oon kardaaneita lyhennellyt, lähinnä siksi, että muuten tukilaakeria ei olisi saanut järkevästi koriin kiinni ja takapätkä olisi tullut lyhyt ja jyrkkään kulmaan.
Jeep Grand Cherokee 3.0 CDR
Citroen C5
Paljo on kalustoo käsien kautta kulkenu

Poissa Teuwo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 93
  • www.vrcf.fi
Vs: koneen/laatikon linjaus
« Vastaus #20 : 24.04.2015, 12:24:18 »
Kokeiliko kukaan oireen havainneista sitä Hardyn vaihtamista Volvon omaan tai e34 M5 Bemarin kiekkoon ?

 

Proturbo  Autodiagnoosi