Tosiaan tarkkana tuon kanssa tarvii seosten suhteen olla, mutta kun ei kukaan oikeasti kelju-koo-kojootista tajuava näyttäisi olevan innostunut vastaamaan niin kerrottakoon jotakin asiaan vaikuttavia/liittyviä juttuja. Määräjakajan siirto imupuolelle kuulostaa perustellulta, varsinkin jos ei hölmöillä dumpin kanssa niin kone ei edes tukehdu bensaan, tämä tosin ihan vaan pohdintaa. Sensijaan linjapaineen nosto ei tosiaan koojetin tapauksessa auta tilanteeseen, vaan siinä tartteis laskea ohjauspainetta. 3bar on myös tosi paljon liika vähän koojetin linjapaineeks, se kun on 5 bar laite (ja todnäk tuo 3bar linjapaine aiheuttaa madaltuneen paineen myös ohjauspaineeksi, jonka ansiosta paketti jotenkuten pelaakin). Tuo vaparin määräjakaja tulee jossakin vaiheessa rajoittavaksi tekijäksi, mutta riittävyydestä ei löydy helposti faktaa. Ohjauspaineensäädin on kuitenkin tässä se avainsana, jolla tuo härveli saataisiin oikeasti toimimaan ahdoilla ainakin johonkin rajaan asti. Sitä ennen kaivelisin laajakaistalampaadan ja seurailisin seoksia täyskaasulla, niin pitkällehän homma on OK kun afr pysyy siellä noin 13 alapuolella täyskaasulla.