Samppasport  Futurez

t5 2.3

  • 3 Vastauksia
  • 3260 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa volga67

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
t5 2.3
« : 12.10.2014, 23:51:49 »
Lastutin autoni,( v70 t5 2,3 autom vm 2002) vakiona 250hp  vääntö 330nm.Nyt on 310hp ja vääntöä 430nm.Onko ongelmia odotettavissa moottorin tai laatikon keston
suhteen?Voin palauttaa alkuperäisen ohjelman,niin halutessani.Olen vetänyt muutaman vedon,niin tulee öljynkäryä,luistaako  turbiinilukko vai turbo sauhuaa?? Onko kokemuksia`?
« Viimeksi muokattu: 13.10.2014, 21:29:25 kirjoittanut volga67 »

Poissa sandux

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 297
  • www.vrcf.fi
Vs: t5 2.3
« Vastaus #1 : 14.10.2014, 16:53:00 »
Onkohan tossa samanlainen huohotinjärjestelmä kun 2.5t mallissa? Ajattelin jos siitä on huohotinputki poikki siitä imusarjan paikkeilta niin työntää öljyn hajun kabiiniin.
V70 2.5t geartronic -06

Poissa volga67

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
Vs: t5 2.3
« Vastaus #2 : 16.10.2014, 22:46:13 »
Kiitos vinkistä..Tutkitaan

Poissa Volvohullu94

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 14
  • Ei riemulla rajaa kun 164 ajaa :)
Vs: t5 2.3
« Vastaus #3 : 10.03.2015, 00:57:42 »
Itselläni tuli hankittua S60 2.3T5 vm2000 ja olen harkinnut lastua kesäksi.
Oulussa Powerflas tarjosi kyseiseen autoon lastua 490€ jossa tehot kasvaisi 250hp-->280 ja 330-->400nm.
Haukiputaalla toimii toinen yritys Nanitech joka tarjoaa lastua jossa tehot kasvaisi 250hp-->300hp ja 330-->400nm ja hintaa 500€
Kuinka paljon lastut sitten loppupeleissä eroavat toisistaan? ja olisiko hyvä vaihtaa vakio putkisto avarampaan esimerkiksi 3"??
Autoina volvo s60 2.3 T5 vm 2000 ja
Volvo 164 vm 72

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy