0
Punainenhypridi ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.
Jarruttaa todella hyvin. Itseasiassa uudessa TM oli nämä pikku suvakit testissä, niin XC 40:nen osasi pysäyttää auton ilman osumista 75km/h vauhdista useita kertoja. En tiedä tarviiko edes olla tuota adaptista sydeemiä päällä.
Äkkiseltään näyttää puuttuvan adaptiivinen vakkari jos sellaista arvostaa. Itselle nykyautosta lähtien must varuste.
Aivan järkyttävät katteet näissä V60 D-kutosissa, tuonkin sais itse uitettua melkein 10k€ halvemmalla..
Kuvan perusteella se on.Edit: tuossa kuvassa näkyy ihan selvästihttps://cdn.nettiauto.com/live/10137408/Volvo-V60-dc54f33d82b65132-large.jpg
https://www.autoscout24.com/offers/volvo-v60-2-4-d6-incl-btw-awd-plug-in-hybrid-summum-adapti-electric-gasoline-grey-69b0d695-e7c3-48df-b2fb-78a40a58add7?cldtidx=12Tuossa olisi 8 tonnia pienemmällä pyynnillä. Autoveroa ja matkakuluja pari tonnia tykö...
Vilkaseppa rattia.
Autoveroa noista menee 1600-2500 euroa. https://www.vero.fi/contentassets/f3326d05d3954bed9c1686a17917754d/marraskuu-2018-autot.pdf
Ei ole enää paljoa. Selittää miksi nuo on halvempia kuin vaikkapa D5 AWD mallit nettiautossa. Ja miksi noita on roudattu suomeen.
Mulla oli 2017 helmikuussa olevassa veropäätöksessä veron osuus tuosta 9/2014 rekisteröidystä ja 34700km ajetusta V60 D6 3517€.
Katoppas, siitä uupuu etäisyyden säätö. Kuitenkin näyttäisi että keskikonsolissa on nappula josta laitetaan etäisyys hälytin pois päältä ja koelaudalla on varoitus ledit.Edit: näyttää että noissa hybrideissä on nappulat erit tuossa alarivissä kuin normaaleissa. Mikähän tuossa on sitten maskin tarina.
Oisko faceliftissä sama maski riippumatta onko tutkaa vai ei? Oma arvaus tämä siis.