Ton peilien mittauksen oon onnistunut tekemään ilman lasin irroitustakin kun kääntää peilin ihan ääriasentoonsa niin saa yleismittarin piikit sinne liittimiin, näkee ainakin tuleeko sinne jännite. Jos tulee ja liittimet on kiinni peilin vastuksessa niin eiköhän se vastus ole sitten sökö.
Mulla ainakin 9-satkuissa nää on renanneet jatkuvasti.
Näihin takavetoihin ei saa kovin halvalla tarvikepeilinlaseja joissa vastus on, toisin kuin esim. 850 malliin johon saa ihan paikallisen varaosapuljun kautta uutta peilinlasia vastuksella melko etusastikin. (20-30€)
Kysyin joskus tuohon 940:n lämmitettävää peilinlasia volvolta ja hinta tais olla jossain 60-80€ paikkeilla kun motonetista saa koko uuden peilin säädöllä ja lämmöllä satasella.
Wanha konstihan on (ennenkuin peilivastuksia edes tunnettiin) että jos vastus on kärvännyt, laitat sinne johdonpäiden väliin sopivan kokoisen hehkupolttimon, kyllä jää sulaa.