Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut) => Aiheen aloitti: ata - 19.09.2011, 19:47:38
-
Onko kellään kokemusta/tietoa onko vastaavia tehty? Kiihdytyskisoissahan käytetään ilmeisesti jonkin verran automaatteja ja vaihdot tehdään käsin? Olisi mielenkiintoista saada vaihtaa isompaa aina samaan suuntaan ja 71:nen kestää aika rajusti vääntöäkin. Onko parempi vaan unohtaa ja katella 90:nen tai getrag. Katuautoon pitäisi kuitenkin saada 46:sta tukevampi laatikko...
-
Alkuperäisen kepin tilalle räikkä, jolla saisi pökkiä 1-2-D .. ?
Kunhan ei liikaa innostu ja huitaise loppusuoralla vapaalle.
-
Niitä voi modata.
Multa löytyy asennusta vailla oleva orggiksesta modattu "vaihdelukkolevy" ZF:ään jossa
voi vaihtaa 1-2-3-D välillä ylös alas vaihteita ilman lukkonapin painallusta,
ja rakennettu niin ettei vahingossa jossei runno voimalla mee pykälän ylitte
kumpaankaan suuntaan vaihtaessa (ylös / alas ).
E: Vaatii myös tietysti itse kepin modausta. Se ei vielä oo valmis, verkkaalleen
etitään kahta komponenttia mitä sitä varten vielä tarvis ::)
-
jossain turbo tiilen sivuilla tyyppi tehny ratin taakse läpyskät joilla käskee AW 71 L laatikkoa siellä on valmiit ohjeet ja kai se toimiikin :hello:
-
jossain turbo tiilen sivuilla tyyppi tehny ratin taakse läpyskät joilla käskee AW 71 L laatikkoa siellä on valmiit ohjeet ja kai se toimiikin :hello:
Se on AW30-43LE eli sähköisesti ohjattu laatikko joka löytyy 960-volvoista
tinakoneitten jatkona. Eli ei saa näihin tavallisiin automaattilaatikoihin.
-
Se on AW30-43LE eli sähköisesti ohjattu laatikko joka löytyy 960-volvoista
tinakoneitten jatkona. Eli ei saa näihin tavallisiin automaattilaatikoihin.
onko varma kans kun muistelen sen olleen ihan tavan vinokoneen perässä ollut aw. teki siinä samalla shift kitin kun kerta auki oli. linkkiä koittanu jo tovin kaivaa mut en muista sanoja..
-
onko varma kans kun muistelen sen olleen ihan tavan vinokoneen perässä ollut aw. teki siinä samalla shift kitin kun kerta auki oli. linkkiä koittanu jo tovin kaivaa mut en muista sanoja..
On varma, auto on nimellä "960R", sillä oli siinä ollu T6-turbokoneen sarjat ja turbotkin kiinni,
mut otti pois ku pelkäs poliiseita. 3.0 litranen tinakutonen nyt alla.
E: Tavan AW7X-laatikon sähköisesti ohjaaminen vaatisi hiukka rakentamista.
Ja pystyy shift-kittejä tekemään muihinkin laatikoihin, ZF:äänkin saa tehtyä,
ja varmaan miljoonaan muuhunkin perinteiseen automaattilaatikkoon.
-
auto oli musta ja kuvia rojektista enemmän kun tarpeeks esim kuva niistä läpysköistä ja siitä miten ne meni viiksien sekaan sopivasti ?
sit vois olla sama auto..
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=47229
löyty kun kirjotti googleen volvo paddle shit kit :2funny:
joo olihan se sittenki 960 ja sähkö loota
-
auto oli musta ja kuvia rojektista enemmän kun tarpeeks esim kuva niistä läpysköistä ja siitä miten ne meni viiksien sekaan sopivasti ?
sit vois olla sama auto..
On se sama auto. Vanhalla koneella olis linkkiki sinne projektiin.
Ei voi vanhoja laatikoita ohjata sähköllä ilman reipasta rakentamista.
-
On se sama auto. Vanhalla koneella olis linkkiki sinne projektiin.
Ei voi vanhoja laatikoita ohjata sähköllä ilman reipasta rakentamista.
jeps :2funny: olin niin intoo piukassa etten mekaanisuutta ottanut ollenkaan huomioon.. tossa yllä se linkki