Carcom Oy  Ateho

Kiinacooler-kokemuksia

  • 63 Vastauksia
  • 29470 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AUH

  • Vieras
Vs: Kiinacooler-kokemuksia
« Vastaus #60 : 28.03.2014, 10:00:58 »
No jos lähdöt on yläreunassa niin kaikki öljy yms paska kerääntyy kätevästi sinne cuulerin pohjalle.

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2389
  • www.vrcf.fi
Vs: Kiinacooler-kokemuksia
« Vastaus #61 : 28.03.2014, 10:13:15 »
Tosin ilmamäärä kulkee koko kennoston läpi melko rivakasti joten ehtiikö tuo ero näkymään millään tavalla?

No aatteleppa että siitä Coolerista menee läpi 6000 rpm yli 100 litraa ilmaa sekunnissa. Ei vaikuta.

Noissa mallikohtaisissa coolereissa säästää useita kymppejä  kun ei tarvitse säätää yleismallisten silikonimutkien kanssa. Lisäksi mallikohtaiselle saattaa olla jonkinasteinen jälleenmyyntiarvo? 

1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

855_T5R

  • Vieras
Vs: Kiinacooler-kokemuksia
« Vastaus #62 : 14.04.2014, 13:57:24 »
Mä väkräsin just tuota kl racingin mallikohtasta cooleria 940 classiciin. Lähdöt pidennettiin 5cm ja ne kiinnityspellit coolerista ajoin pikkulentävällä kuuseen. Sitte siitä tuli bueno! Menee orggis paikalle ja kaikki muovit meni ilman silpomisia paikalleen. Ja muutenkaan ei tarttenu auton muoveja silpoa. Tosi siisti asennus tuli. Ja ei varmaan herätä kiinnostusta ku mustaksi maalattiin koko köntti. Ja lähdöt pidensin sillä ku jäi vähän syylärin taakse piiloon. Ja olisi varmasti mennyt ilman pidennyksiäkin, mutta jos sattuu että kesken kiireiden lentää ahtoputki irti nii kenen hermot riittää ahdata sitä letkua takasi cooleriin ellei pikkuse löysää syyläriä eteenpäin nojaan että olis tilaa. Ja muutenki paljo miellyttävämpi jumpata niitä ahtoputkia päällepois ku on reilut tilat.

Poissa Sawo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1119
  • www.vrcf.fi
Vs: Kiinacooler-kokemuksia
« Vastaus #63 : 10.11.2015, 14:13:08 »
Nostellaas vanhaa aihetta.

Kellään kokemuksia noista Bilteman kennoista? Lähinnä tuo halvempi ja pienempi (140 x 550 x 65) kiinnostaa. Ei ole tosin Volvoon tulossa vaan t22-koriseen D4D-Avensikseen, jossa vakiokenno on kuskinpuolen eturenkaan edessä ja muutenkin kooltaan naurettavan pieni. Tuo Bilteman pikkukenno kuulemma sopii hyvin puskurin taakse huomaamattomasti. Tai sopii sinne paksumpikin, mutta en äkkiä googlettamalla löytänyt valmiita halppiskennoja.

 

Samppasport  Futurez