Okei… tässä muutamia lyhyitä reissuja ajelleena, ei valo tai koodi ole uudelleen ilmaantunut…
Mutta,
Siis eka vois putsata ja naksutella…
Toka sais vaihtaa vanhan pois…
Eikä oo edes vaikee…
En löytänyt remonttioppaasta selitystä, enkä kuvaa. Mistä päin tätä vois hakea konehuoneesta (S2)? Toi moottoritila on aika tiivis paketti. Mites tuolla jossain sanottiin ”hommaa uusi tiiviste”. Mistä näitä ja onko sekaantumisen mahdollisuutta vai onko koko uusi tiiviste hätävarjelun liioittelua? Motonetin sivuilla ei näyttänyt olevan tai en osannut katsoa oikeasta paikasta. Teoreettinen mahdollisuus käydä Volvon diileriltä kysymässä osaa. Joskin on aikaisemmin tuntunut, ettei ne enää haluaisi näihin wanhoihin polttomoottoriautoihin sekaantua ollenkaan.
Ite oon autosta pitänyt huolta (niinkuin jokaikisestä omistamastani) ja kuluvat osat ja nesteet on vaihdettu hyvissä ajoin tai heti, kun on havaittu tarve, mutta edellinen(set) omistaja(t) on aika selkeästi jättänyt tämän auton jo hyvin aikaisessa vaiheessa oman onnensa nojaan vuosiksi, asia joka tuli oston jälkeen pikkuhiljaa hyvin selväksi. Välissä tuntuu, että on mennyt jo entisöinnin puolelle.
En ole automekaanikko, mutta ohjeiden ja tutustumisen kautta on kyllä tullut saatua tehtyä yhtä sun toista autoihin, perusjuttujen lisäksi.
|