0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Kannen vaihto, ei kuulemma voi korjata..
Ei muita vaurioita? sehän olis oikeestaan ihan "pieni" vaurio...
Väliaikatietoa tulikin tänään, kansi on halki 8 kohtaa imupuolelta..
Eikö muka venttiileissä ja männissä ole jälkiä?
Miten nostimet, seuraajat, kupit ?Meinaa, mulla on yks kansi, mistä on 8kpl nostimia mennyt, muuten ehjä.
Kasataan nyt sit uusilla osilla koko yläkerta.. Mukavan halpaa hommaa, mutta ei pysty enää jäädä oottelemaan. Lähemmäs 5,5k tulee remontti maksamaan, ja kaikki omasta pussista. Positiivista tässä on ainoastaan se, että kokkolan siniseltä saa S-pisteitä.
kaikki omasta pussista.
What?? Jakorempan tehnyt liike pesee siis kätensä? Syynä omistajanvaihdos vai mikä? Olisin itse yhteydessä kuluttaja-asiamieheen..
Mitään ei voi todistaa enää, kun ensimmäinen korjaamo, jolle auton toimitin, oli heittänyt menemään vanhan hihnan ja kiristimen..
Taitaa näiden VAG juttujen jälkeen muuttunut tuo että automaattisesti menisi kaikki korjaamon piikkiin. Autolla ajettu about 200tkm? Silloin olisi voitu katsoa että koneremontilla auto tulee parempaa kuntoon kuin ennen vahinkoa. Silloin olisi jäänyt itselle ainakin puolet vielä maksettavaa.
Auts.Tokkopa ole käynyt se "perinteinen" että jakopää nielassut apulaitehihnan ja sitä myöten selvä? Siinä ei paljon auta vaikka Jeesus ois tehny jakopään.. Vai onko tässä konetyypissä jo parempi suojakotelo kuin vähän vanhemmissa?