Nätti keli, niin piti käydä keräämässä lisää dataa tuotekehitystä varten
Nopeusmittari saatiin kalibroitua tosi hyväksi. Pari kertaa piti tehdä, mutta nyt näyttämä on just eikä melkein oikein.
Takajouset painuu edelleen etumaisia enemmän ja hiukan auto näyttäisi olevan vinossakin. Lieneekö syypää se oikea etujousi, missä on enemmän esijännitystä?
Ohjausakselin rosterinen suojaputki kolisee lievästi, tai ainakin mä kuivttelisin, että se ääni tulee siitä.
Ovien alareunojen kumitiivisteet joku tumpelo on liimannut liian alas ja ovien alareunoista tuulee sisälle
Moottori toimii aivan mielettömän hienosti ja laatikkoonkin ehkä tottuu, mutta on se aikamoinen kuminauha
Ajamisesta on tullut suurimman jännityksen haihduttua sen verran rennompaa, että ei pahempia kramppeja ole tullut. Ahdasta hytissä on edelleen