Oolrait elikkäs.. Vapari 92-vm vollee ajateltiin ruveta hitusen virittelemään ja purku 940 siihen löytyikin sitten..
-turbo sekä pakosarja
-välijäähdytin
-ahtoputket
-ft:n moottorinohjausyksikkö sekä suuttimet
Elikkä nyt tarvitsisi turbo volvon omistajilta pieniä neuvoja.
Lohkothan näissä myllyissä pysyy samana vaparissa että turboissa, toki eri sisuskaluilla, lohkossa pitäisi olla olla paikat turbon öljyn tulo/paluu putkille. Ilmeisesti tuloputki liitin tulee öljynpaineanturin paikalle banjopultilla jonka sain möhömahalta merkkiliikkeestä. Mutta, milläs paluuputki tulee liittimeen kiinni? Näyttäisi olevan pelkkä päälle tuleva putki joka puristetaan jollain tiiviiksi vai wut?
Kysymyksiä on myös sadellut onko carretin vaiko mitsun turbo, mutta mitsun on. Kolmantena probleemana.... turbosta lähtee vielä pari letkua joihin olisi ilmeisesti tarkoitus tulla jäähdytysneste kiertämään, mistä neste pistetään pyörimään turbolle?
Löytyykö muita jotka on vapari 230fb tyrkänny 230ft:n hilut?