Ajoin kuukaus takaperin yhdellä "lievästi" evrytetyllä TDI-850:llä jossa 4xxtkm ajettu alkuperäinen kytkin ja vauhtis. Penkissä loppui evry kesken lukemissa ~200hp ja reipas 500nm.
Jyristihän se kiihdytyksessä, mutta eipä tuo paljoa haitannut kun siinävaiheessa piti keskittyä ohjaamaan (1, 2, 3 ja 4 suti asfaltilla).
Omistajan mukaan 100tkm saanut tennaria aika reippaasti eikä ole mitään hajonnut, joten se siitä kaksoismassan kestämättömyydestä...
En sitten tiedä, onko joku saanut kaksoismassan ihan suoraan voimasta hajoamaan ja mitenkä se tuolloin hajoaa? Jokatapauksessa, jahka oman TDIn saan hommattua, menee siihen normaali kaksoismassa ja kytkin.
Muistaakseni kulmamies jossain toisessa topickissa mainitsi tdi:n olevan kovalla pyörällä aivan järkyttävä ravistaja. Voin vain kuvitella...