Tuli luettua koko topic läpi, jotainhan sieltä tarttu matkaan mutta olis varmaa pitäny kirjotella vähän ylös juttuja.
- Vakiohilppeet kuitenkin kestää aika pitkälle
- Automaatissa max. väännöt 365nm?
- Paineet vakioturbolla ja tarpeilla muutenkin n. 1.1-1.3bar max?
- Avarampi putki ja katin siistiminen auttaa ja parantaa kulkua
- Cooleri voi antautua kun mennään isommille paineille
- EGR tulppaus uudemmissa vikakoodia
- Lastulla ei murhaavan alaväännön ongelmia vrt. evry tms.
Mulla siis ajatuksissa kutitella tuota V70 2000 automaattia, mutta ihan käyttöpelinä kuitenkin ja vain lisämukavuutta haetaan. Riittää siis 180-200hv loistavasti, mihin vakiopalikoilla tuleekin jo varmaan raja vastaan.
Onko jotain muuta mitä huomioida ja missä järjestyksessä kannattaa edetä? Mitä osia kannattaa päivittää ja mitä muutenkin ensimmäiseksi kannattaa tehdä? Ajattelin että kattois noi moottorin tukikumit ainakin läpi noin niinkuin koneen ulkopuolisina hommina, että ei pääse siitä paikat hajoamaan.