Proturbo  Autodiagnoosi

2.5TDI virityskeskustelut

  • 1042 Vastauksia
  • 347155 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #300 : 22.03.2013, 20:09:54 »
Joo, audilta esim. löytyy toi nelipinninen, mutta miten sen johdotat? Muu modaaminen kyllä käyp!
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #301 : 22.03.2013, 20:15:44 »
Siinä liittimessä on numerot ja johtosarjan johot on numeroitu. Teoriassaha se vois toimia, en oo kokeillu :) tinahommikshan se menee.
Korjattu typo.
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #302 : 22.03.2013, 20:25:39 »
Hmmm... eihän tuo kyllä mikään kauhean kallis tai vaikea kokeilu olis... Ahdot hukassa nyt muutenkin, maks 0,6bar, vaikka pötköä pukkaa putkesta! oliskohan hukkis juminu? Hyvin muuten pelittää kyllä...
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #303 : 22.03.2013, 20:42:48 »
Ei sitte kannata tehä niiku minä että ostaa suoraan sen "parhaan"(kalleimman) ;D ku jos oisin ostanu halvemman ni ei tarviis modailla niin paljo. 2.5tdi virityskeskusteluissa jossakin oli se osanumero ja motonetin hyllynumero mikä on se oikea..eli ei se minkä mää ostin.
Edit. Niin ja paineitten perusteella sulla jumii hukkis auki, vilkase ne aht.p.säätimeltä lähtevät letkut :)
« Viimeksi muokattu: 22.03.2013, 20:44:45 kirjoittanut HenkkaR1 »
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa juppi79

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 42
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #304 : 26.03.2013, 13:36:47 »
Tuli tossa mieleen, että löytyykä 2,5tdi:n käypästä 3 bar mappia? ja jos löytyy, ni mikä osanro?
Löytyy tästä keskustelusta motonetin osa numero
volvo v70 vm.2000 mk2 2.5TDi

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #305 : 26.03.2013, 18:14:57 »
Ahas, joo... Esim imusarjaan suoraan asennettavaa mallia? Liitin tuskin passaa, mutta liekkö johtojen numerointi sama? Täytyy kipasta toinen imusarja ja ruveta koneistelee... ;)
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #306 : 26.03.2013, 18:34:58 »
Kai sen sais lykättyä ahtoputkeen, ois varmaa helpompi rakennella paikka ku imusarjaan? Esim. Semmone silikonipätkä josta lähtee se haara..
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa ikajukka

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 13
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #307 : 26.03.2013, 20:55:31 »
Tere, omassani laitoin volkkarin 3 bar mapin imusarjaan: Egr:n viskasin kuikkaan ja imusarjan puolelle tein sokean laipan alumiinista. Siihen tein sitten reijät: Anturille omansa ja kiinnitysruuveille vielä kierteet. Sitten vielä possuliimaa vaan väliin ja vot ku pelaa hyvin. Johtoja joutu tietysti vähän pidentämään ja ostamaan anturin lisäksi pistokkeen...

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #308 : 26.03.2013, 21:12:22 »
Toki toki, mutta nuita imusarjoja on helppo löytää ja näyttäis orkkiksemmaltakin...
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #309 : 26.03.2013, 21:15:02 »
Oho, kirjottelen minne sattuu... Mutta tuo egr idea on kuningas, joo!
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #310 : 27.03.2013, 07:38:34 »
Tere, omassani laitoin volkkarin 3 bar mapin imusarjaan: Egr:n viskasin kuikkaan ja imusarjan puolelle tein sokean laipan alumiinista. Siihen tein sitten reijät: Anturille omansa ja kiinnitysruuveille vielä kierteet. Sitten vielä possuliimaa vaan väliin ja vot ku pelaa hyvin. Johtoja joutu tietysti vähän pidentämään ja ostamaan anturin lisäksi pistokkeen...
Onko sulla se boschin mappi? Pelaa ilmeisesti iha ok vaan johtojen järjestystä vaihtelemalla? Tuota mää mietin että mitä se anturi tykkää lämmöstä ku se siinä ahtimen päällä nököttää..
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #311 : 27.03.2013, 17:46:52 »
Joku lämpösuoja föönille olis varmaan pop.
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #312 : 27.03.2013, 18:01:43 »
Motonetistä saa kympillä semmottia lemmarilla kiinnitettäviä lämpöpeltejä, menee ainaki ison vaparin päälle, en tiiä tekkeekö mittää. Myssy ois varmaa parempi.
Edit typo.
« Viimeksi muokattu: 27.03.2013, 19:28:32 kirjoittanut HenkkaR1 »
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #313 : 27.03.2013, 19:21:07 »
Ja saahan tommosta alumiinipintaista lämpösuojanauhaa biltemasta, sellasella vetelin ahtoputket koneen takaa... Kiinnitys metallinippusiteillä.
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa ikajukka

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 13
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #314 : 27.03.2013, 21:36:35 »
Ihan hyvin on kestänyt, pari vuotta on ollu imusarjassa kiinni ilman mitään lämpösuojia. Ei normiajossa / lyhkäsemmissä kiihdytyksissä imusarjan lämpökään ilmeisesti ihan mahottomaksi nouse, Coolerissa viilentynyt ilma siellä kulkeepi ja tuo egr:n paikka on kaukana kannesta. Varmaan lämpimimmillään on tuosta kohtaa jonkin aikaa moottorin sammuttamisen jälkeen kun ilman kulku imusarjassa loppuu ja ahtimesta säteileepi jonkin verran lämpöä.

 

Carcom Oy  Elekma