Futurez  Kulkukoira

Raggarbil 242

  • 51 Vastauksia
  • 22971 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1765
Vs: Raggarbil 242
« Vastaus #45 : 28.09.2020, 10:11:09 »
Tuolta löytyy minun toteutus B20+AW70. Vastauksesta 18->

https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=27083.msg1061383591#msg1061383591
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

Poissa pelleeee

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 179
  • www.vrcf.fi
Vs: Raggarbil 242
« Vastaus #46 : 28.09.2020, 11:00:44 »
Tuolta löytyy minun toteutus B20+AW70. Vastauksesta 18->

https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=27083.msg1061383591#msg1061383591

Kiitos. Tutkaillaan.

edit: elikkäs Huke Basartilta saa tuota sovitinta. Ei liene sit mikään mahdoton homma.
« Viimeksi muokattu: 28.09.2020, 11:31:35 kirjoittanut pelleeee »

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1765
Vs: Raggarbil 242
« Vastaus #47 : 28.09.2020, 12:26:42 »
Kyllä saa http://www.hukebasart.nl/huke/en/?Clutchhouses

Ei ole paha homma. Isoin työ oli lyhentää kaavelia. Muuten on bolt-on.
Luonnollisesti niitä kaavelin O-renkaita tarvitaan kaksi kappaletta.
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

Poissa pelleeee

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 179
  • www.vrcf.fi
Vs: Raggarbil 242
« Vastaus #48 : 28.09.2020, 20:45:17 »
Varmaan käyttäsin tuon kaavelin jossain pajalla. Ei saa mun sahauksella suoraa pintaa :)

Osaaks joku sanoo tuohon että paljonko 940stä sopis noita osia? Se auto vähän niinku oottelee tuomioo... motonetin lista anto ymmärtää että syyläri vois käydä

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4107
Vs: Raggarbil 242
« Vastaus #49 : 28.09.2020, 20:59:57 »
Jos se sun ysi on sillä kapealla syylärillä niin sillonhan se käy suht nätisti 242:seen.

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1765
Vs: Raggarbil 242
« Vastaus #50 : 29.09.2020, 07:08:59 »
Vetolevy käy, jos B20 on 8-pulttisella kampiakselilla, turbiini käy. Kardaanin etuosan pituuden joutuu sovittamaan (lyhentämään ja tasapainottamaan).
Jarrupolkimen voi muokata 242:n yläosan ja 940:n alaosan yhdistelmällä tai sitten koko poljin asetelma 240 automaatista. Vaihteenvalitsin ei käy ysistä.
Syyläri ja öljyputket voi käydä modifiomalla.
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

Poissa pelleeee

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 179
  • www.vrcf.fi
Vs: Raggarbil 242
« Vastaus #51 : 22.07.2021, 12:18:30 »
Noniin herätellääs vähän henkiin taas.

Auto leimattu pitkästä aikaa. Takajarrut oli keskimäärin hyvät, toinen täysin kiinni ja toinen täysin auki  :D

Ne kun sain fiksailtua ja leiman hankittua niin neitsytajolla etujarrut löi jumiin... motivaation puutteessa auto sitten seisoi pari viikkoa. Sitten kun piti alkaa korjata niin totesinkin että kaikki toimii... havainnon todistaakseni kävin heittämässä pienet lenkit ja sen jälkeen molemmat etujarrut erittäin kuumat.

Mitäs tässä nyt oikein tapahtuu ja mitä pitäis tehdä?

 

Ateho  Elekma