Autodiagnoosi  Carcom Oy

Äänestys

Tehdäänkö tästä...

GLT
107 (62.9%)
GLE
32 (18.8%)
muu, mikä
31 (18.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 165

240 GLT -85 Tuning the Touring - Minttu

  • 404 Vastauksia
  • 175429 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pozoy

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
Vs: 240 GLT -85 Tuning the Touring
« Vastaus #210 : 13.10.2013, 20:39:45 »
Sattumalta löysin tämänkin; kun olin katsomassa vetarinkumeja 850:iin silmät harhailivat viereiselle hyllylle josta bongasin tämän. Nyt on sitten ässäarvan mieliksi uusi petaalinkumi :)
72-197








« Viimeksi muokattu: 07.11.2015, 19:54:05 kirjoittanut Pozoy »

240 GLT Minttu 1983/85 I 740 GL Mansikka 1985 I 850 GLE 1993         Korpilahti

Poissa Pozoy

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
Vs: 240 GLT -85 Tuning the Touring
« Vastaus #211 : 18.11.2013, 08:41:09 »
Kylmenevät kelit hiljentää taas työtahtia, mutta kyllä tämä tästä joskus valmistuu.

Männät ja kanget valmiit, männänrenkaita vailla.
Löytyi sopiva kenkälaatikko.


Otin kardaanit työn alle ja keskimmäisen nivelen kangerteluun löytyi syy, myös etuputken laakeri on vaihto kunnossa.


Putsasin ja maalasin suuttimet.




Etuvakaaja ennen...


...ja jälkeen.


Osaako kukaan kertoa miksi vakaajassa on ankkurin kuvat ???
« Viimeksi muokattu: 07.11.2015, 19:59:40 kirjoittanut Pozoy »

240 GLT Minttu 1983/85 I 740 GL Mansikka 1985 I 850 GLE 1993         Korpilahti

Poissa tomimikael

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 982
  • En gång IFK, alltid IFK
Vs: 240 GLT -85 Tuning the Touring
« Vastaus #212 : 18.11.2013, 16:46:12 »
Villi arvaus että on valmistettu jossain takomossa, jonka logo tuo on?  ???

Poissa hazaa

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 340
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 GLT -85 Tuning the Touring
« Vastaus #213 : 18.11.2013, 17:31:39 »
Osaako kukaan kertoa miksi vakaajassa on ankkurin kuvat ???
Toimii myös verkonpainona  :D

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2067
  • -Team Karvavako Racing- Valiomaisteri
Vs: 240 GLT -85 Tuning the Touring
« Vastaus #214 : 19.11.2013, 08:34:54 »
Sattumalta löysin tämänkin; kun olin katsomassa vetarin kumeja 850:iin silmät harhailivat viereiselle hyllylle josta bongasin tämän. Nyt on sitten ässäarvan mieliksi uusi petaalinkumi :)
72-197
:pupu: :pupu: :hg:
V70 D5
850 T5
145 T5

Poissa Pozoy

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
Vs: 240 GLT -85 Tuning the Touring
« Vastaus #215 : 29.11.2013, 20:09:05 »
Tämän auton toisesta etusatulasta oli toisen tapin reikä hajalla, joten päätin päivittää satulat ja levyt jäähdytettyihin, jotka otin varaosa lankusta.


Varaosa lankun etusatulat ennen.




Hiekkapuhallettuina, olivat olleet yön yli auton lattialla ja mustuneet ilmeisesti käsistä irronneesta rasvasta.


Hammertime!


Pienoismalli maalia.


Taiteilin pahviin Volvon logon ja mattopuukolla veistin reijät...


...jonka sitten teippasin satulan "näkyvälle" puolelle.


Sitten töpötin siveltimellä maalia vähän kerrallaan ettei lähde valumaan.


Valmiit, punaista maalia tuli neljä tai viisi kerrosta ja valkoista kolme.





« Viimeksi muokattu: 07.11.2015, 20:05:59 kirjoittanut Pozoy »

240 GLT Minttu 1983/85 I 740 GL Mansikka 1985 I 850 GLE 1993         Korpilahti

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1175
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä
Vs: 240 GLT -85 Tuning the Touring
« Vastaus #216 : 29.11.2013, 23:46:19 »
 :D

Poissa Konefriikki

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 298
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 GLT -85 Tuning the Touring
« Vastaus #217 : 02.12.2013, 16:22:30 »
On muuten komeet satulat  S*

Volvo 240DL -85 B200K+M45

Poissa Kariaho

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 94
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 GLT -85 Tuning the Touring
« Vastaus #218 : 03.12.2013, 10:37:22 »
Eipähän tule samanlaisia satuloita jokapäivä vastaan! :D
On ne komeet! ;)
Volvo 850 T5-R

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2389
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 GLT -85 Tuning the Touring
« Vastaus #219 : 03.12.2013, 11:01:17 »
.

Rautalankaa: kohtuullisilla ajoilla suoritetussa hiekkapuhalluksessa liikutaan parhaimmillaankin vain pinnankarheuksissa Ra 2-3 (ks. kuva; labraolosuhteissa suoritetun tutkimuksen tulokset). Öljykalvon peittämän liukulaakeripinnan tulisi olla tällaisessa käyttökohteessa maksimissaan Ra 0,5, mielummin reilusti vähemmän. Työstömenetelmistä esimerkiksi kiillotushionnalla päästään karkeuksiin Ra 0,1-0,05, mutta sitä ei voida suorittaa karkeudesta Ra 2-3, vaan sitä ennen on suoritettava muita ainetta poistavia menetelmiä, joilla lähestytään toivottua karkeutta, tällöin syntyy liiallinen välys. Joten kyllä, väitän e

Ra arvoista puhuminen kielletty voitelun yhteydessä.

Tässä oikea menetelmä
http://en.wikipedia.org/wiki/Abbott-Firestone_curve

 T Tribologi Emeritus.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa Tico

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 380
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 GLT -85 Tuning the Touring
« Vastaus #220 : 03.12.2013, 11:31:33 »
Ra arvoista puhuminen kielletty voitelun yhteydessä.

Tässä oikea menetelmä
http://en.wikipedia.org/wiki/Abbott-Firestone_curve

 T Tribologi Emeritus.

Ohh, my mistake!

Meillä K2-rakennuksen ajatusmaailman sisäistäneillä öljyä käytetään lastuamisneste-emulsion toisena komponenttina. Vapaa-ajalla myönnän kaatavani sitä myös moottoriin. Eihän Perekään enää ohjeista käyttämään muita kuin Ra-arvoja! 
« Viimeksi muokattu: 03.12.2013, 11:33:05 kirjoittanut Tico »
960 -95 D5252T+ AW30/43
960 -96 B6284T + 722.643

Poissa Pozoy

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
Vs: 240 GLT -85 Tuning the Touring
« Vastaus #221 : 09.12.2013, 11:06:34 »
-Kadonneita kuvia-
« Viimeksi muokattu: 07.11.2015, 20:16:51 kirjoittanut Pozoy »

240 GLT Minttu 1983/85 I 740 GL Mansikka 1985 I 850 GLE 1993         Korpilahti

Poissa volsse360

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 126
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 GLT -85 Tuning the Touring
« Vastaus #222 : 09.12.2013, 18:00:02 »
Millä kiillotit ton kopan?  :o pirun siistiä jälkeä! O0
nykyiset.
Volvo V90 D4 AWD käyttis

Poissa Volvopoju

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 558
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 GLT -85 Tuning the Touring
« Vastaus #223 : 09.12.2013, 18:23:40 »
Vesihiomalla + metallin kiillotusaineilla ja lopuksi kiillotustahna.  Itsekin olen yhden kopan kiillottanut myös.. http://i1297.photobucket.com/albums/ag30/Jesimiri/DSC_0092_zps5b8f4850.jpg

Mutta komeaa jälkeä tosiaan  :pomo:

Poissa Pozoy

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
Vs: 240 GLT -85 Tuning the Touring
« Vastaus #224 : 09.12.2013, 18:41:23 »
Millä kiillotit ton kopan?  :o pirun siistiä jälkeä! O0

Vesihiomalla + metallin kiillotusaineilla ja lopuksi kiillotustahna.  Itsekin olen yhden kopan kiillottanut myös.. http://i1297.photobucket.com/albums/ag30/Jesimiri/DSC_0092_zps5b8f4850.jpg

Mutta komeaa jälkeä tosiaan  :pomo:

Volvopoju vei sanat suustani, vesihionta 240-1500, Autosol alumiinille tarkoitettua hiomatahnaa, hermoja ja tunteja.

Kiitos kehuista :)


240 GLT Minttu 1983/85 I 740 GL Mansikka 1985 I 850 GLE 1993         Korpilahti

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy