Proturbo  Autodiagnoosi

740 GLT nopeusmittarista

  • 37 Vastauksia
  • 3787 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa VolvoMees25

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 127
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 GLT nopeusmittarista
« Vastaus #30 : 15.02.2021, 13:50:40 »
Alko nyt näyttämään kun vaihdoin konkan, näyttää vaan about 100kmh vauhissa 30kmh niin taitaa olla eessä kehän, kopan ja anturin vaihto juuri sellaiseen uudempaan että alkaa toimia. Käy ilmeisesti ristiin kaikki nuo, ettei tarvitse akselia vaihtaa vaan esim perän kehineen jne ja sitten tietenkin koppa+ anturi. Tarkotuksena siis ostaa akseli josta vaihtaa perä ja ottaa koppa siitä. Ei kiinnostas akselia vaihtaa kokonaan kun muuten hyvässä kunnossa tuo nykynen.
Volvo 240 8v turbo projekti, Volvo 740 16v GLT.

Poissa Jjoni.R

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 10
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 GLT nopeusmittarista
« Vastaus #31 : 20.02.2021, 19:49:19 »
volvomees25, jos siis nopeusmittari herää tolla kokoonpanolla ni sulla on pelkkä hammaskehä väärä, modaat sen tiheämmän siihen harvan tilalle ni pitäis mittari näyttää oikein.
« Viimeksi muokattu: 20.02.2021, 19:51:03 kirjoittanut Jjoni.R »

Poissa VolvoMees25

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 127
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 GLT nopeusmittarista
« Vastaus #32 : 21.02.2021, 15:04:27 »
Taidan vaihtaa koko akselin suoraan tai perän ja sille kopan. Autossa on absit ja tuo on akseli mikä siellä on peräisin absittomasta :(
Volvo 240 8v turbo projekti, Volvo 740 16v GLT.

Poissa seiskasatanen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 10
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 GLT nopeusmittarista
« Vastaus #33 : 23.02.2021, 17:31:20 »
lisää nopeusmittari ihmettelyä. -90 740 2,3 olis auto. mittarin liittimeltä mitattu 0,74K ohmia,onko liian vai kaikki kunnossa? jostain luin että pitäis olla 1-3 K ohmia. niin tosiaan kaikki muut mittarit toimii paitsi nopeus,matka ja trippi.

Poissa Jjoni.R

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 10
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 GLT nopeusmittarista
« Vastaus #34 : 23.02.2021, 21:59:43 »
volvomees25, eti jostain uudemmalla anturilla oleva koppa ja modaa tiheämpi hammaskehä sen harvan tilalle. ite tein näin, osittain siks kun sattu löytymää lähimaastosta edullisesti kyseiset osat. itse työnä hyvin simppeli

Poissa VolvoMees25

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 127
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 GLT nopeusmittarista
« Vastaus #35 : 24.02.2021, 22:56:45 »
Joo modaan kyllä jos löydän kopan ja anturin. Jos kohdalle sattuu akseli niin ostan sen.
Volvo 240 8v turbo projekti, Volvo 740 16v GLT.

Poissa VolvoMees25

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 127
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 GLT nopeusmittarista
« Vastaus #36 : 08.03.2021, 18:32:49 »
Oisi nyt tiedossa kaverilta se 48 hampainen kehä ja koppa + anturi. Käykö suoraan tuo 48 siihen 12 tilalle vai onko jotain mitä pitäisi tietää ensin?
Volvo 240 8v turbo projekti, Volvo 740 16v GLT.

Poissa Jjoni.R

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 10
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 GLT nopeusmittarista
« Vastaus #37 : 10.03.2021, 21:41:42 »
Ite tein niin että se harva hammaskehä oikeesta reunasta joka hampaasta poikki, harvakehä siihen päälle ja heppasin kiinni. kuvaa en saa jostain syystä koneelle..
Pikkusen vaan tiukka työntää siihen päälle mutta parempi niin ni saat passattua sen helpommin suoraa.

 

KL-varaosat  Race.fi