Carcom Oy  Ateho

V40 T4 ~258hp Laturi

  • 18 Vastauksia
  • 10204 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Vs: V40 T4 ~258hp Laturi
« Vastaus #15 : 08.09.2011, 16:49:58 »
vaihto sisältää laturin, oisko ollu boschin "vai mitenkä se nyt kirjoitetaankaan" ja työn.. laturin hinta jotain 180 luokkaa... vai 179...

No, sitten ei mitään hätää, kuulostaa vaihdon hinta jo oikeastaan edulliselta, jos laturin hinta on tuon verran ja kokonaiskustannus 200

Poissa WeeTa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 14
  • www.vrcf.fi
Vs: V40 T4 ~258hp Laturi
« Vastaus #16 : 08.09.2011, 18:05:57 »
Ja jatkuu  >:(
200€ laturi ja 2-3h menee duunatessa "kuulemma" eli semmonen reilu 300€ tulee hintaa  :nohnoh
Elämäni viimeinen paikka mihin vien volvoni.
Latasin tänään duunissa ollessani akun siihen pisteeseen, että sain sen ajettua korjaamon pihaan "ainoa korjaamo täällä" ja öljyn vaihto kuulemma maksaa sen 90€, et kallista touhua täällä ASIKKALASSA !
hermafrodiitti volvon omistaja tai sitten vaan volvon omistaja, muuten siitäkin on puolet vaimon !
Lasikuitumuotoilija ;)

Poissa WeeTa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 14
  • www.vrcf.fi
Vs: V40 T4 ~258hp Laturi
« Vastaus #17 : 08.09.2011, 20:57:41 »
Siinähän ei sitten ole perinteistä venttiilikopantiivistettä vaan tiivisteliimaa ja nokan "laakeripukit" on suoraan venttiilikopassa. Näyttää suurinpiirtein tältä kun "venttiilikopan" irrottaa

(Kuva poistettu lainauksesta.)
Mites toi kannen fiksaaminen menee, ja ennen kaikkiaan onko se helvetin iso remppa, niin ku ne väitti tänään korjaamolla ?
hermafrodiitti volvon omistaja tai sitten vaan volvon omistaja, muuten siitäkin on puolet vaimon !
Lasikuitumuotoilija ;)

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Vs: V40 T4 ~258hp Laturi
« Vastaus #18 : 12.09.2011, 21:09:53 »
Mites toi kannen fiksaaminen menee, ja ennen kaikkiaan onko se helvetin iso remppa, niin ku ne väitti tänään korjaamolla ?
Jakopää auki (=pois) ja muut hilppeet pois tieltä. Tuo "venakoppa" eli nokka-akselien laakerikansi pitäisi päästää ylös varovasti tulpanreikiin ruuvattavilla erikoistyökaluilla, muuten voi hajota.
Vanhat liimat pois ja uudet tilalle, Volvon omaa liimaa joka levitetään rullalla. Laakerikansi vedetään paikalleen samoilla työkaluilla, joilla päästettiin ylöskin.
Uudet stefat nokkiin, O-renkaat tulpanreikiin jne.

Eli jos työkalut pysyy näpeissä, niin go for it...

Em. pätee ainakin vitoseen, jos näissä nelosissa on jotain erikoista, niin kertokaa toki...
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

 

Ateho  Elekma