Eilen rakentelin tällaista isojen poikien palapeliä:
Aloitin pohjakaukalosta, läpivienti paikoilleen:
Sitten ilmastoinnin höyrystin:
Pieni muovilevy ja läpivientikumit:
Ilmanohjainläppä ja sitä käyttävä moottori (moottori kiinnitettävä läpän mekanismiin NYT tai joudut purkamaan myöhemmin uudestaan...
):
Puhaltimen etuvastus ja anturi:
Puhaltimen kotelon yläosa, läppämoottori vielä irrallaan mekanismin varassa tässä vaiheessa:
Höyrystimen kotelon yläpuoli paikoilleen, kuvassa myös "Dry lube" jota suihkuttelin liikkuviin osiin (ostin sitä koska mainittiin muoveille sopivaksi voiteluaineeksi):
Läpivienti kohdilleen:
Tuo on ahdas paikka, kannattaa laittaa tuo ruuvi ensimmäiseksi kiinni:
Sitten vasta noita muita ruuveja ja klipsejä:
Puhallin paikoilleen:
Tuki/pidike:
"Ilmanohjainyksikkö", tuota en viitsinyt purkaa pienempiin osiin, läppiä tuntuu olevan vähintäänkin riittävästi (kuvan aukkoon kuuluu lämppärin sisäkenno):
Tuollainen osa tuohon alapuolelle:
Yhdistetään kaksi isoa kokonaisuutta:
Toiselta puolelta (keulan puoli):
Läpivienti tulipeltiin. Tuollaisella halkaistulla muoviputken pätkällä saa avattua noita ilmastoinnin liitoksia:
Lämppärin kenno:
Edellinen asentaja on näppärästi varmistanut nippusiteellä kondenssiletkun:
Klipsejä ja ruuveja riittää...
Tulipahan putsattua, voideltua ja tarkistettua paikat, vaikka toimivaksi tuon oletin alunperinkin.