Sähköllä lämpiää/jäähtyy hypridit ollessaan latauksessa.
Ei pidä paikkaansa, ainakaan omassa T8:ssa. Eli auton ollessa latauksessa sisätila lämpiää webaston avulla. Pysäköintilämmityksen säädöistä saa esi-ilmastointi -kuvaketta painamalla webaston pois päältä (esim jos auto on tallissa, eikä halua sinne webaston kaasuja). Sähköllä lämpiävät kyllä istuin ja ratti mutta ei siis sisätilat.
Jäähdytys tapahtuu taas täysin sähköllä, eli jos auton haluaa viileäksi kesällä, niin auton täytyy olla johdon päässä.
Niin juu vielä...
Voin kyllä sanoa, tosin vain omiin kokemuksiin perustuen, että eipä sellaista sadan tonnin autoa ole vielä tullut vastaan missä ei vikoja olisi. Tällaiset autot on aina ladattu tekniikkaa täyteen ja siksi tuntuvat olevan vikaherkkiä. Jos haluaa luotettavan auton, niin niiden hinnat pyörii uutena 15-20k hinnoissa.