Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Mekaaninen moottorin viritys => Aiheen aloitti: laatikkovika - 15.04.2022, 14:06:27

Otsikko: Tinaturbon kiertokangista
Kirjoitti: laatikkovika - 15.04.2022, 14:06:27
Koitin katella mutta kun kaikki vaan kehuu että H-kanget laitettu.
Niin mitäs noi vakiot kestää vaikka alkupään T-5 koneessa B5234T3?

Paljonko yli 300 ennenkuin tulee rauta kurkkaan kiusaajaansa?
Jos pikkuviriä olis laittamassa, isompi puhallin ja kunnon putki noin ens alkuun+ ohjelma.
Kannattaako ruveta?
Otsikko: Vs: Tinaturbon kiertokangista
Kirjoitti: Chall - 15.04.2022, 14:25:33
Kankia menee jo vakionakin solmuun, juurikin T3 tuli haettua ilmaiseksi kun mäntä otti kampiakseliin kiinni, epäilivät laakerivauriota mutta kanki solmussa.
Otsikko: Vs: Tinaturbon kiertokangista
Kirjoitti: laatikkovika - 15.04.2022, 16:24:56
No sitä mä vähän ounastelin, nyt on jo ohjelmoitu että jos liki 300 luvataan niin kai siellä ~280---> voi olla. :P
On geartronikki niin vähän kai vaisumpi ohjelma kun ei pukkaa kuin 1bar+.
Hyvin tuokin ohituksiin riittää kun pitää alueella...

Jos hajoo niin hommataan toinen,
ei maksa palju. ;)