Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus => Aiheen aloitti: Miuzo - 26.09.2012, 11:37:08

Otsikko: 16v:n lh vaiko ei sittenkään?
Kirjoitti: Miuzo - 26.09.2012, 11:37:08
Oon nyt 2kk elänyt uskossa että olen ostanut -89 vuoden 740glt:stä lh 2.4 johtosarjan, mutta

(http://i1073.photobucket.com/albums/w386/Miuzo/rpellys.jpg)

nuo nuolella osoitetut ja ympyröidyt johdothan ovat puolan johdot(?) johtosarjan mukaan puola siis olisi sillä paikalla missä se on 200 sarjasessa? Eikös 700 sarjassa puola ole apparin puolella tulipellin läheisyydessä?
Otsikko: Vs: 16v:n lh vaiko ei sittenkään?
Kirjoitti: Ari E - 26.09.2012, 11:45:36
joo 240 johtosarja, eli se parempi asennuksen kannalta, kun ei tartte repiä yliimääräisiä piuoja mäkeen  8)
Otsikko: Vs: 16v:n lh vaiko ei sittenkään?
Kirjoitti: HembalanD - 26.09.2012, 11:48:04
joo 240 johtosarja, eli se parempi asennuksen kannalta, kun ei tartte repiä yliimääräisiä piuoja mäkeen  8)
Just kerkes ensin  ;D

Huomaahan sen jo siitäkin että LH ja EZK liitin ovat vierekkäin  ;)
Otsikko: Vs: 16v:n lh vaiko ei sittenkään?
Kirjoitti: Miuzo - 26.09.2012, 12:01:47
kiitoksia  :)