Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus => Aiheen aloitti: artokulmala - 31.05.2013, 12:48:53

Otsikko: 2,4 10v 96" viritys
Kirjoitti: artokulmala - 31.05.2013, 12:48:53
Pirkanmaalla volgaan tehoo?? Vinkkejä, hintoja yms.
Otsikko: Vs: 2,4 10v 96" viritys
Kirjoitti: janne81 - 31.05.2013, 12:57:38
Volgan virittämisestä en osaa sanoa mitään kun ei ole tuttu, mutta tuota Volvon 10V vaparia voit virittää itsekin peruskonstein eli kansityöt, sarjat jne. mutta hirveän paljon siitä ei saa järkevällä budjetilla. Tai no mikä on kellekkin järkevää, itse en laittais perushuoltoja enempää rahaa kiinni moiseen.

Se että 140hv lastutetaan 170hv:ksi on sitten asia erikseen ja koskee uudempia 20V moottoreita jotka ovat softalla tapettuja. Jos siis se oli sulla ajatuksissa..
Otsikko: Vs: 2,4 10v 96" viritys
Kirjoitti: peecee - 24.06.2013, 23:02:31
vaikuttaako uudelleenohjelmointi kaasuläpän ohjaukseen ja jos vaikuttaa niin millä tavalla? ja mitä tuo huollon yhteydessä tarjottu ohjelmistopäivitys käytännössä tekee kun kyseessä on pelkän kaasuläpän ohjauksen päivitys? vaikuttaako viriohjelman toimintaan tai poistaako päivityksen päälle vipattu viriohjelma päivityksen mahdollisine hyötyineen kokonaan? esimerkkiautona -00 V70 B5244S2 ja vaikka BSR lastu.