Ei se ole kyllä lähelläkään Volvon akselia keston kanssa. Lukkovalikoimakin ladan akseliin paljon huonompi. Muuta taida olla kuin kitkalukko. Perävälityksiäkään ole kuin 2 tai 3 erilaista.
No joo,eihän sitä nyt Vollen akselaan voi verrata mutta yllättävän vahva on kyllä.Lukkojakin löytyy moneenlähtöön,torseeniakin.
.
Vakio perävälityksiäkin löytyy jo enemmän kuin tuon verran +sitten kisavälityksiä useampia.
Ja eikai se 124 fiuden laatikko sen vahvempi ole siihinhän se Ladan laatikko perustuu.Yhdestäkään Ladan laatikosta en rattaita aikanaan rikki saanut,ainut oikeastaan huono kohta noissa on se että ajastaan saattaa ruveta potkimaan vaihdetta/vaihteita pois päältä,johtuen kytkentähaarukoiden kulumisesta joka johtuu taas kytkennän ja synkronoinnin rakenteesta(samanlainen 124:sen laatikossakin).Ääntäminen/ujeltaminen(kaikilla muilla paitsi 4 vaihteella) johtuu yleensä kytkin ja pääakselin välisestä viallisesta/vikaantuneesta neulalaakeroinnista.Valmistusvikojakin noissa kyllä tosin joskus tuppaa olemaan.
PS.Se Fiatin vahvempi laatikko on se ns.sileäkylkinen,löytyy 131 ja 132 malleista ja on muuten vahva ennemmin volvon m47 ainakin porsii...