Futurez  Kulkukoira

Jaguar XJ-S V12 -89 Series II + S-type 3.0 V6 -00

  • 111 Vastauksia
  • 28913 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #60 : 17.12.2020, 13:58:32 »
Voi kökkö, puhkihan tuo hattuhyllyn pääty on. Ei tämä niin superyllätys ollut mutta toive edes folion paksuisesta ruosteettomasta pellistä oli mielessä, työläs paikka korjata kun alla on tankki ja muutenkin ihan kontin perällä. Tuo isoin reikä kun puhkesi, ja pari pienempää niin päätin lähteä päiväkahville ja lounaalle. Sen verran on rupea että varmasti puhkeaa lisää, erityisesti tosta pokkauksen reunasta.


Toinen pääty ei ollut näin pahasti ruostunut, samoin se hyllyn keskellä oleva täplä lähti pienellä puhalluksella. Ikkunan vasen alanurkkakin kuntoutui maalauskuntoon.

Kaipa se on vaan korjattava nyt kun ikkuna on irti... onhan tässä talvi aikaa.  :uglystupid2:
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #61 : 27.12.2020, 11:16:39 »
Tässä väliajalla ei ole tapahtunut mitään isompia edistyksiä minkään suhteen. Kisu siirtyi kopista pajaan ja ihan ensitöiksi siivosin sisältä takaikkunan ruostetäplien puhalluksen sotkut, pihalla nopea vesipesu kun tommoinen puhallusrae-pöly maalipinnalla on oikein tehokas naarmuttaja. Rakennusmuovin teippasin pesun ajaksi ikkuna-aukkoon ettei kastuisi se hattuhylly ja takapenkin alunen.
Pajassa sitten kova imurointi sisätiloille.

Hattuhyllyn korjauksen valmistelut aloittelin hissukseen. Takakontista vararengas ja verhoiluja pois, sekä akku ja akkuteline joka sekin tarvitsee hieman entrausta. Akku joskus roiskutellut happoja joten vähän rupea on muodostunut, tästä selvitään teräsharjalla ja maalauksella.

Tankki tarvitsee irroittaa että pääsee korjailemaan hattuhyllyn kupan, jouluna ei oikein enempään ollut aikaa kuin tyhjentää se. Toisaalta moisen operaation jälkeen bensa haisee pajassa sen verran voimakkaasti ettei siellä muuta viitsisikään tehdä. Ensin ajattelin tyhjentää tankin auton omalla pumpulla mutta luovuin ajatuksesta kun pumppu, akku ja tankki ovat kaikki tuolla takakontissa... tässähän on ainekset sähellykselle.
Hetken tuumailun jälkeen keksin että tankista välisäiliölle tuleva letku on helppo irroittaa, ja välisäiliön tumppiin toinen letku jonka saa lattian tulpan kautta johdettua pajan laattialla olevaan bensakannuun. Tuo välisäiliön ja tankin välinen letku on joku ilma/ylivuotoletku joten tankin suunnasta ei tullut mitään, vaan sieltä alimpana sijaitsevalta välisäiliöltä.
Aika ohut pilli, mutta se about 30litraa tuli kohtuullisessa ajassa ulos rauhaksiin ja hallitusti.

Kaikilla joilla on nuoria mopo/auto-ikäisiä taloudessa tietää ettei bensiinin varastointi ole minkäänlainen ongelma, kymppi kelpas heti juipin Vordiin... kympin kaadoin Rangeen ja yksi kymppi jää odottamaan takaisin Kisun tankkiin pääsyä. Tosin se pitää piilottaa ettei ahnaat silmät havaitse kannua.  :pomo:

Seuraava homma on purkaa tuo välisäiliö, pumppu, suodatin ja letkut pois. Sitten tankin kimppuun, siinäkin on yläosassa vähän piilossa useampi huohotusletku, ja saa nähdä miten tiukassa täyttöputki on. Osa letkuista on alkuperäisiä, -88 vuosileimalla joten niidenkin vaihto on nyt ajankohtaista. Pitää vaan etsiä jostain oikeasti laadukasta letkua eikä mitään näitä tavan scheisse-letkuja jotka murenee vuodessa. Tässä on vielä sellainenkin nieppi että letkut saa olla laatua joka ei päästä hajuja läpi, yleinen ongelma näissä että kontti haisee bensalle vaikka mitään ei vuoda.

Tuossa tuo mustekala joka asuu takakontin pohjalla. Akkukotelo on jo purettu välisäiliön päältä pois.

RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #62 : 27.12.2020, 18:48:41 »
Punnersin tankin tänään pois. Varsinaisia lisäyllätyksiä ei löytynyt vaan alkuperäisellä plaanilla pääsee etenemään ja varsinainen korjaustarve on sille hattuhyllyn nurkalle joka mennyt puhki. Tankin poistamisen jälkeen pääsi näkemään ne ikkuna-aukon nurkat alapuoleltakin, tai kai sinne näkis peililläkin tankki paikallaan. Onneksi pelti on alapuolelta siistiä, saattoi olla kreivinaika erityisesti vasemman nurkan kohdalla jossa on ulkopuolella aika syvät kraaterit, tuolta sinne pääsee suhuttamaan kivasti kotelosuojaakin sitten kun on sen aika.

Nyt saa korjattua myös korin pohjasta pop-niitin joka näissä puhkoo tankin ajan kanssa. En muista mitä se onneton niitti pitelee ulkopuolella mutta aika osuvasti se on tähdätty juuri tankin kohdalle, tankin alla on paksu pehmukematto mutta vuosien saatossa tankki litistää sitä ja niitti rupeaa hankaamaan tankkiin. Mulla on vasta maalit lähtenyt mutta prosessi on jo käynnissä.
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #63 : 28.12.2020, 18:17:37 »
Tyydyttävä paikka napsahti tänään hattuhyllyyn. Heti aamusta vingulla ajamaan tommoinen tupakkiaskin kokoinen pala irti, en ole kovin innoissani ajamaan katkaisulaikkaa vingulla mutta ei tonne muukaan mahtunut kun C-pilari on niin lähellä. Reikää en tehnyt koska sille ei coupessa ole mitään tarvetta, en tiedä olisko rättikatossa jotain kiinni tossa.


Siellä se on. Ei ihan a-luokan saumaa mutta eipä tuo jää näkyviin, huomenna vois läträtä kittiä saumojen suojaksi niin saa kuivua rauhassa. Toi pienempi muhkura pokkauksen reunassa piti tökötellä hitsillä kun en ollut huomannut että pelti oli tostakin ihan paperia, ei mennyt puhalluksella puhki mutta kun stiigas peilillä alapuolelta niin maalissa näkyi rokamia ja sitten kun niitä tökki niin pitsiä siinäkin oli.
Maalattu noin isolta alalta kun paikan ympäriltä tuli puhallettua pintaruosteet pois sieltä täältä.

RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #64 : 10.01.2021, 21:28:42 »
Hattuhylly maalattu vihreäksi ja STP:n eristematosta askarreltu uusi eristematto verhoilun alle laitettavaksi, vanha oli niin kärsinyt kun oli tarttunut ruosteisiin niin ei sellaista viitsi laittaa.

Tuli mittailtua pa-letku tarve. Aika paljon menee letkua ihan vaan tonne konttiin tankin-välisäiliön-pumpun-sutin ja huohotuksen tarpeisiin, neljää eri kokoa ja pitää olla sitä kalliimpaa barricade-letkua ettei haise kontti bensalle.
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #65 : 10.01.2021, 21:51:52 »
Varmaan olet asiaa huomioinut, mutta sanonpa kuitenkin, että yritähän etsiä letkua jonka kestävyydestä voi olla varma.
Nyt viimeisen viiden vuoden aikana useamman harrastaja-kolleegan auto palanut tai meinannut palaa, kun ei letkut ole kestäneet bensaa. Ei vaikka on kuinka erikoista ja kallista letkua ostettu.
Toisilla kestänyt joku halvin pilipaliletku päivästä pariin vuoteen ja toisilla se 40€/metri erikoisletku viikoista pariin vuoteen.
Viimeksi syksyllä paloi kaverilta auto, jota oli tehnyt kuusi vuotta viikoittain. :-\ Uudet letkut olivat konehuoneessa pettäneet, eli ilmeisesti kuuma + bensiini ei ole hyvä yhdistelmä kumiletkuille.
Onneksi paloi vain konehuone, joten toivoa elpymisestä vielä on...

Mukavaa kirjoittelua ja tekemistä on kiva seurata! O0

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #66 : 10.01.2021, 22:38:19 »
Luulen että Parker Wawemaster 71xx on mun valinta, sitä saa ostettua Etrasta kaikkia tarvittavia kokoja. Näissä on sisällä nylonkerros.
Gates barricade-sarja lienee kans ok, mutta kokoja oli rajoitetusti tarjolla.

Näpräämistä näiden kanssa vielä, osa letkuista on puristetuilla liitoksilla joten ne pitää purkaa putkista pois. Mut palataan näihin myöhemmin, arvelin tunata nyt tota ikkunan aluetta ensin. Sais ruudun takas paikoilleen.

Range on nyt kiukutellut tavanomaista enemmän joten se on työllistänyt. Kiusallista kun pitää sitä tuskailla pihalla, Kisu ei liiku mihinkään ja kopissa olevaa pikkuautoa ei uskalla tonne lumeen ottaa... ei mee ikinä takas sisään kesäkumeilla.
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #67 : 25.01.2021, 20:19:39 »
Projekti nytkähti piirun verran eteenpäin. Kävin tunnin heilumassa pajassa ja pyyhkäisin tankista pintaruosteita pois, tässä on siellä täällä pieniä täpliä. Erityisesti akun vieressä olevassa kulmassa oli rokamia kun akku joskus roiskinut happoa tankin kylkeen.

Maalailin hiotut kohdat ruosteenestomaalilla, seuraavaksi tankki toisinpäin ja sama homma.

Eihän tällä niin ikävät oltavat ole takakontissa mutta otetaan nyt pintaruosteet kiinni.
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #68 : 17.02.2021, 20:55:41 »
Takakontin bensaletkut on nyt leikelty mittaan ja vaihdeltu vanhojen tilalle. Klemmareita ei vielä ole hommattu kun arvelin kasata inkkeet suurinpiirtein paikoilleen ennenkuin kartoitan tarpeet. Vanhat letkut lähtivät mukavasti puristetuista nipoista irti, puristettu kaulus vaan halki sahaten.

Alkoihan noi vanhat olemaan jo tiensä päässä, oltuaan aikansa osittain kuivana letkut pyörivät jo nipoissa. -87/89 letkuiksi muuten oikein siistit ja ehjät.
Nyt tilalle menee tosiaan nuo Parkerin letkut joissa sisäpinnassa ohut nylonpinnoite, odotan että hajut pysyvät letkuissa nyt.

Tankin pintamaalausta jatkoin, ja sen asennuspoteroa valmistelin. Siivosin tankin alle tulevan raskasmaton ja muistin nipsaista pohjapellissä olevasta niitistä pätkän pois ettei se enää hiero tankkia.

Takaikkunan tiivistettäkin.jo hypistelin ja mietiskelin lasin asennusta.
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #69 : 25.02.2021, 14:43:08 »
Tankin pohjapuolen maalasin ja asensin takaikkunan sekä kiiltävät listat. Aika kivuttomasti meni, pieni ja suora lasi. Alalista piti laittaa jo ennen lasia mutta yläpuolen kaarevan listan kanssa sai jumpata hetken että meni uriinsa kun lasi pullistaa tiivistettä.

Vähän huijausta kun luukun kansi on pois tieltä...  :P

RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #70 : 27.02.2021, 10:41:24 »
Tankin punnersin tuonne koloonsa eilen. Kipeän selän kanssa sai vähän tuskailla mutta lopulta pytty oli paikoillaan. Menee vain ja ainoastaan täysin suorassa, muuten kulmat tökkää lokareihin. Pyttyhän ei ole sinänsä hirveän painava mutta tuommoinen pitkulainen ja vailla kunnollisia otteita oleva on hankala käsitellä.
Ehdin vielä liimata tukirautoihin 3M:n eroosioteipit etteivät hankaa tankin pintaa, sitten tulikin jo muuta ohjelmaa.
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #71 : 03.03.2021, 13:08:30 »
Tankin kiinnitykset värkkäilty paikoilleen. Letkut, täyttöliitin ja pumppu/välisäiliö-mustekala asenneltu. Kohta pitäisi uskaltaa kaataa bensaa tankkiin ja kattoa mistä kaikkialta vuotaa...  ::)

Takaikkunan kittaus meni melkein päin perämoottoria kun tähän varast... varattu special-kitti rupesi kovettumaan käteen, hieman tuhmasti.
Koska minussa on ZEN-ominaisuus, sain kittauksen tuskailtua käsin loppuun sellaiseksi että voi myöhemmin lärvätä toisen kerroksen joka kestää arvostelun. Pitää vaan varast... järjestää lisää kamaa.
Frouvakin tuli pyörimään pajaan kun siellä oli "kevyt" xyleenin tuoksu, meinas että äijä fiilistelee täällä ihan itekseen vaan eikä pyydä ketään mukaan kemuihin. (yliopiston laboratoriomestari kyllä tietää oikeat aineet) Piti tuon xyleenin avustuksella siivota sitä kittisaumaa, suihkepullolla kastellulla sormella taiteilin kittiä ja liiat sit x-rätillä pois ennenkuin jämähtää maalipintaan tai koristelistaan. Tässä vaiheessa alkoi olla kumihanskat ja rajausteippi ns. rapattu.

Aiemmin puhalletun takapenkin aluspoteron pääsin vihdoinkin maalaamaan pohjamaalilla.

Hitaasti tämäkin edistyy, ja nyt on kuitenkin jo maaliskuu. Paniikki on jo nähty tontilla väijymässä...  >:D

« Viimeksi muokattu: 03.03.2021, 13:10:59 kirjoittanut B30A »
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #72 : 04.03.2021, 13:46:10 »
Bensat pysyivät tankissa ja letkuissa. Lyhyt käyttely tuli aamusella suoritettua ja liitokset näyttävät pitävän myös paineellisena + kisu heräsi kehräämään ilman jupinoita. Purrrr...purrrr...purrr...

Akkukotelon kanssa muutin suunnitelmia ja jätän pohjakotelon isomman huollon myöhemmälle ajalle koska putsauksen jälkeen selvis että se on ulkopuolelta varsin virheetön ja sisäpuolen pintaruosteet sai helposti hallintaan -> teräsharjahionta sisäpuolelle ja uus maali pintaan. Akun kiinnityskehyksen ja erään toisen suojapellin puhallan/maalaan suolakaivoksessa kunhan tästä pääsee taas töihin.
Pitäisi pikkuhiljaa päästä touhuamaan ovien kolmioikkunoiden vesivuotojen kanssa, nämättimet ovat tärkeämpiä korjata nyt. Akkukotelon voi tehdä sit joskus vaikka ens talvena kun se ei varsinaisesti pilaannu enempää.
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #73 : 05.03.2021, 16:50:56 »
Bensalinjoja joutui sitten kuitenkin vielä labraamaan. Takakontista auton alle menevän läpiviennin helmiliitos tihkui, tästä löytyi sitten syyksi sen helmen lievä vaurioituminen. Tod näk jo takavuosilta koska liitos oli vedetty todella kireälle, muistin tämän nyt kun tuskailin tuon kanssa purkuvaiheessa... hankalassa paikassa saada kaksi avainta sopimaan niin ettei lipsahda.
Vaihdoin tämän huonon liitoksen toiseen kohtaan tankkiin, paineettomaan liitokseen, ja sellaiseen kohtaan johon pääsee myöhemminkin käsiksi. Nyt se tuntuu pitävän, ja se toinen liitos vaihdetulla putkitumpilla pitää myös.

Harmitti jo kun tuo vuotava liitos on akkukotelon alla takakontin pohjassa, jos se ei olisi selkiytynyt niin akkukoteloa ei olisi voinu asentaa koska sen jälkeen liitokseen ei pääse purkamatta käsiksi.

Akun kanssa tuli sellainen iloinen uutinen että ranchilta löytyi, juipin varastoista, viime kesänä ostettu akku joka sopii tähän. Ilmoitus että akku on nyt mun.
Autossa olleen sinänsä ok akun kanssa oli se ikävä tilanne että on liian korkea eikä kehyksen kiinnityskoukut yllä, sekä muovikansi jää kenolleen. Tuon sosialisoidun akun kanssa kehys sopii 100%.   O0
« Viimeksi muokattu: 06.03.2021, 10:46:41 kirjoittanut B30A »
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

Poissa B30A

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • www.vrcf.fi
Vs: Jaguar XJ-S V12 -89 Series II
« Vastaus #74 : 07.03.2021, 14:02:58 »
Takakontti vaikuttaisi nyt hajuttomalta. Eilen asentelin luukun paikoilleen ja jätin sen kiinni, myöhempi nuuhkiminen ja tänään aamusella suoritettu uusintanuuhkaus tuotti nenään vain tuoreen maalin tuoksun. (akkukotelon pohja)
Tämähän on aina haissut aika voimakkaasti bensalle kun on parkissa eikä kontti tuuletu. Ehkä nämä kaikki tuskailut tuottivat pusytiivisen lopputuloksen.   :))
RR P38A -97 4.x V8 CNG bi-fuel käyttöWC, RRC 3,9SE -90, Jaguar S-Type 3.0 Sport -01 RHD (UK), RR P38A -95 raato, Rover P6 2000TC -72 varaosiksi, Rover P6 3500Efi -72 "pikkuauto", Volvo V70 2,5tdi A -99 629tkm(nyt lentää manuaalina), Jaguar XJ-S V12 -89 "Kisu", Clean car, sick mind.

 

KL-varaosat  Race.fi