Autodiagnoosi  Carcom Oy

F250 -13, Firebird Formula -89 ja pari muuta

  • 120 Vastauksia
  • 28040 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F350 -99 Crew Cab Dually, Olds 98 ja pari muuta
« Vastaus #45 : 08.06.2022, 22:43:09 »
Oldsiin aloittelin Fitechin asennusta ja ensimmäisenä muutoslistalla oli kaasuvivuston sovittaminen. Rungossa on valmis paikka johon alkuperäisen kaasuvivun saa kiinnitettyä, mutta kierre oli eri. Katkaisin oikealla kierteellä olevasta pultista pätkän ja liitin sen akselitappiin.



Fitechin kaasuvivusto vaati yhden reiän poraamisen isommaksi ja läppäakselin ylimääräisen kierteen poiston jotta auton oma vipu mahtuu liikkumaan hyvin. Pientä oikomista sekä taivuttelua sivuttain välitankoon ja koepolkemisen perusteella antaa täyden liikkeen. Sähköjä vetelin vähän. Kaikki sulakkeet on sijoitettu johtoihin ruiskun lähelle eli jäävät koneen päälle :idiot2:


Tänään otin F350 keulaa pukille, katselin läpi katsastusta varten(ei löytynyt mitään) ja rasvasin etupään nivelet. Asensin yläpalloihin säädettävät holkit jotta saisi lisää casteria poistamaan pientä vaeltelua. Niiden asennus olikin paljon isompi homma kuin etukäteen ajattelin. Tai lähinnä oikean puolen. Vaikka ostin kaksi samanmerkkistä, niin silti paketeissa tuli erilaiset ja säätötaulukot menevät erilailla :( Sisäholkkiin on merkitty kirjaimin asento ja niistä katsotaan holkkien keskinäinen asento sekä asento pesään nähden.



Keltapassivoidun taulukko on laajempi ja sitämyöden sai paremmin kulmat sinnepäin mihin halusinkin eli reilusti casteria ja sopivasti camberia. Toisessa taulukko loppuu kesken joten joutui arvioimaan mikä olisi sopiva asento varsinkin camberin suhteen. Pyörä kiinni, laskee levyille, katsoo onko sinnepäinkään, ylös, pyörä pois, löysää kiinnityspultti, säätää ja taas uudestaan. Ja oli lisää vaivaa siitäkin, että arvojen katsominen on täysin manuaalista puuhaa. Ajosiltanosturilla ois saanut veivailtua alakautta aika vaivatta. No, tuntuu sentään vakaammalle ajossa, vaikkei se kovin huono ollut ennenkään.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F350 -99 Crew Cab Dually, Olds 98 ja pari muuta
« Vastaus #46 : 15.06.2022, 23:28:40 »
Päivällä käytin F350:n katsastuksessa ja kelpashan se. Pakkivaloista merkkasi kehoituksen, mitäs ei ole tullut laitettua kuntoon. Taitaa siirtyä ens viikolla pihasta seisomasta säilöön odottamaan käytöntarvetta.

Fitechin asennus Oldsiin on edistynyt ja illalla käynnistin sen. Lähti jopa ekalla ja käy siivosti :) Muutoksia joutuu vielä tekemään, koska keulalla on vaan bensakannu ja suodatin sekä pumppu on oikean sisälokasuojan päällä nippusiteillä. Tankki on tiputettava alas ja putsattava ennen kuin otan sitä käyttöön. Sitä hommaa varten ostin keväällä Ebaysta samanlaisen puhdistus/pinnoitussetin kuin jota käytin LTD:n tankkiin. Josko huomenna saisi koneeseen nesteet sisään, käytettyä kunnolla ja ajeltua varaston pihalla. Sitten onkin siirryttävä sähköpuolen elvyttämiseen.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2022, 23:31:15 kirjoittanut Lankku »
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F350 -99 Crew Cab Dually, Olds 98 ja pari muuta
« Vastaus #47 : 16.06.2022, 23:35:01 »
Laitoin Oldsiin uudet lämppärinletkut, vaihdoin alipainetoimisen lämppärinhanan tilalle (ainakin toistaiseksi)palloventtiilin. Vesipumpun letkulähtö oli aika rapea ja siihen vaihdoin uuden.


Kaadoin vedet sisään ja käyttelin vähän. Pihalla oli sen verran kostea keli, etten viitsinyt ulkoiluttaa. Lambda-anturi ei ole vielä paikallaan, joten vähän lämmettyään käy rikkaanpuoleisesti. Jakajan alipainekellolta puuttui letku ja laitoin sen.

Syyläri on sisältä sellaisessa kuonassa, että huuhdottava koko järjestelmä kunnolla kunhan pääsee juoksevan veden ja viemäröinnin ääreen.


Sulakerasian kannat näyttää aika huonolta. Osassa kontaktit oli sulakkeen kohdalta niin ruosteessa, että sai raapia ihan kunnolla. Vaihdettava pari yleismallin rasiaa tilalle. Mutta sainpa sähköt pääosin heräämään henkiin. Kaikkien ovien lasinnostimet toimii, mutta vaativat tietysti rasvausta jne. Ja kuskinoveen rakenneltava lasin pohjaan uusi kouru. Lasinnostimien kanssa samassa sulakkeessa on etupenkin sähköt. Sulakkeen tulopuolen kontakti on niin huono, että kontaktissa oleva irrotusöljy vaan savusi kun penkkiä yritti käyttää ;D Lisärassauksella penkkiin sai jopa eloa. Takareunan korkeussäätö tuntuisi toimivan, etureuna surisee tyhjää ja etäisyyssäätö vähän yrittää. Lämppärinmoottori pyörii hyvin ja kytkimestä löytyi pikku räpläyksellä jokainen nopeuskin. Radio, mittariston taustavalot, vilkut ja sähköantenni ei virka toistaiseksi mitään.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F350 -99 Crew Cab Dually, Olds 98 ja pari muuta
« Vastaus #48 : 21.06.2022, 00:34:00 »
Illalla pääsin Oldsin kimppuun ja sain sen nosturille. Sörkin vähän sieltä täältä ja jotain sain aikaiseksikin. Jostain syystä oikeasta etuparkista oli katkaistu johdot ja se syttyi liittämällä ne uudestaan.

Pakoputken linjaus on vähän mitä on ja on jopa kiinni pakosarjassa sekä taka-akselin päältä. Siinä oli myös iso vuoto pakosarjan luona. Väliputki tulee vasemmalta puolelta oikean puolen pakosarjan pohjassa olevaan kammiontapaiseen suoraan edestä ja pakoputki lähtee samalla linjalla taaksepäin. Väliputki ja pakoputki tulee kiinni samoilla pulteilla jotka menee pakosarjan läpi. Jotain liimaa sinne oli tursittu ja pakoputkenlaipan puolelle yritetty laittaa tiiviste sekä pultit. Otin väliputken pois, putsasin kaikki pinnat ja kasasin pakoputkitahnan kanssa. Ei vuotoja joten siirryin lambdan asennukseen. "Saatan" muuttaa pakoputkistoa vielä, joten käytin Fitechin mukana tullutta klemmareilla kiristettävää anturin asennuskaulusta.

Melkein tiivis liitos.


Vasemmassa takalattiassa on pehmeän oloista, muuten lattia vaikuttaa ehjältä.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F350 -99 Crew Cab Dually, Olds 98 ja pari muuta
« Vastaus #49 : 22.06.2022, 00:20:06 »
Tiputin Oldsista tankin pois ja päälipuolin se näyttää hyvältä. Tankkianturi toimii jopa puoleen väliin asti, mittarin toiminta on vielä mysteeri :P Imuputkeen on löydettävä uusi suodatin. Sisällä oli kuonaa ja puhdistusaineen jäljiltä näyttää niin hyvältä, ettei tarvitsekaan tehdä ruosteenpoistokäsittelyä ja pinnoitusta. Ensin painepesurilla ympäriinsä vaan, sen jälkeen puhdistusaine sisään ja levitys kuumapesurilla. Täyttöletku on aika rapean näköinen ja sekin on uusittava.






Kiristin oikean etupyöränlaakerin. En tiedä mikä optimismi on iskenyt, koska en ole ostanut vasemmallekin uusia laakereita ja nyt ne on hommattava. Irrotin kilvenvalon kontaktien putsausta varten ja samalla tuli todettua, että johto on poikki ihan kuin sekin olisi katkaistu ??? Uusi polttimo, kontaktien putsaus, johdon liittäminen ja valo palaa. En ole avannut konttia sen jälkeen kun auto haettiin ja vasen parkkivalo syttyi ihan vaan laittamalla polttimonkanta kiinni umpioon :D Sekin maadoittuu umpion kautta. Jarruvalo ei pala sillä puolella, jännite puuttuu.

Akulle vedin uudet virtapiuhat jo aiemmin. Alkuperäiset lyijykengät olivat aika piestyn näköiset.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F350 -99 Crew Cab Dually, Olds 98 ja pari muuta
« Vastaus #50 : 23.06.2022, 00:45:27 »
Iso osa illasta vierähti jälleen Oldsin parissa. Leikkasin kumista tankkipakettiin uuden tiivisteen ja tyrkkäsin sen paikalleen. Kattelis ulkopuolelle linjaan esisuodattimen ennen pumppua. Otin flektin, syylärin ja ilmastoinninkennon pois. Odotetusti kennojen alla oli tavaraa riittämiin ja niiden väliin tipahtanut muistilehtiö.




Huuhdoin syyläriä joka suuntaan kuumalla vedellä, annoin muhia pesuaineen(ehkä vähän laimeaa) kanssa aikansa ja taas kuuman veden kanssa huuhtelua ja ravistelua. Kuonaa tuli ja läpi menevä vesikin hiljalleen kirkastui. On sentään puhtaampi kuin ennen ja koko järjestelmä on pestävä kumminkin kunnolla. Flekti on joskus osunut ripoihin ja niitä on juotettu huolella, aika näyttää miten paljon vuotaa. Laitoin syylärin paikalleen, käyttelin lämpimäksi ja ajelin hallin ympäri pari kierrosta. Toistaiseksi ei vuotoja ja kulkee nätisti. Enempää ei viitsinyt käytellä ilman flektiä.


245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F350 -99 Crew Cab Dually, Olds 98 ja pari muuta
« Vastaus #51 : 28.06.2022, 00:17:29 »
Jatkoin illalla Oldsin sähköjen kanssa ja nyt on toimivat vilkut, pakkivalot sekä molemmat jarruvalot. Sekä pakki että vilkut toimii ohjauspylvään päällä olevilla liukukytkimillä ja molemmat kaipas vain pinttymien putsauksen. Tähän mennessä ainoastaan kilvenvaloon on joutunut laittamaan uuden polttimon ;D Lähi/kaukovaloumpioiksi tilasin H4 versiot, toisella puolella ei toimi lähivalo ja ehkä niissä on pikkaisen parempi kuvio.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F350 -99 Crew Cab Dually, Olds 98 ja pari muuta
« Vastaus #52 : 09.07.2022, 21:51:46 »
Konehuoneen kaunistelua tuli jatkettua flekti ja tunnelin hiekkapuhallutuksella. Samalla niihin oli livahtanut värikin päälle.



Kaivelin nurkista eri Volvon latureita ja sopivimman oloinen malli sai maanantaina paikkansa aika pienellä vaivalla. Laturissa kiinni ollut vakio säätörauta kävi sellaisenaan. Hioin vain apulaitetelineen nurkasta tavaraa jotta rauta saa liikkua vapaasti, ja tein toisen kiinnikkeen kulmaraudasta. Voisihan kulmarautaa muuttaa sen verran, että laturi on kiinni pultin molemmista päistä. Eipä tuo kovin paljoa kyllä värise, koska kone ei värise juurikaan. Sopivan pituisia hihnoja joutui hetken tiirailemaan, mutta löytyivät.

Laturin sovittelun yhteydessä katsoin millainen ilmanputsari mahtuu. 10x2" putsari matalalla jalalla osottautui helpoimmaksi vaihtoehdoksi ja tuskin näillä tehoilla kuristaa yhtään. Motortrendin artikkelissa testasivat 9x2" ja 14x4" putsareita, eikä häviötä tullut "kuin" 39hv. Isolla putsarilla saavuttivat kuitenkin 581hv. Se on eri asia miten paljon lämmintä ilmaa kone imee ::) Putsarin kiinnitysruuvi oli toki liian pieni Fitechiin joten pitää tehdä tai hommata käypänen.

Tänään tyrkkäsin putsarin, laturinhihnat, flektin ja tunnelin paikoilleen.


Vakio pakoputkisto ei ole varmastikaan parhaiten virtaava jo pakosarjojenkaan myötä, mutta se on ollut vain 2,25" edestä taakse asti. Onhan ilmoitettu 315hv ihan realistinen 2,25" putkella ;) Edellisen omistajan tekemä putkisto supistuu alkupäässä vain kahteen tuumaan. Jossain välissä tehtävä kokonaan uusi ilman, että vasen puoli kiertää oikeaan pakosarjaan.

Ajatus oli ehtiä tällä tänään Oldtimer Runiin, mutta muista syistä johtuen edistyminen oli jäissä.
« Viimeksi muokattu: 09.07.2022, 22:07:21 kirjoittanut Lankku »
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F350 -99 Crew Cab Dually, Olds 98 ja pari muuta
« Vastaus #53 : 11.07.2022, 23:33:21 »
Eilen tein Oldsiin ilmanputsarille kiinnitysruuvin, ajelin hallia ympäri ja annoin käydä pidemmän aikaa. Ei mitään ihmeempiä vielä(kään).

Tänään vaihdoin vasemman etupyöränlaakerin ja sulakerasian kahteen lattasulakerasiaan. Rasioiden sijoittelu on vähän mitä on jollen jatka auton omia johtoja, mutta toimii sentään varmemmin. Sähköantenni heräsi eloon. Tosin liikkuu vain osittain, koska mekanismi hyppii yli. Vilkku oli aika nopea jo vanhalla rasialla ja paremman virransyötön myötä nopeutui vähän lisää. Voisi kokeilla toista relettä.
« Viimeksi muokattu: 12.07.2022, 00:10:05 kirjoittanut Lankku »
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F350 -99 Crew Cab Dually, Olds 98 ja pari muuta
« Vastaus #54 : 12.07.2022, 22:52:44 »
Puuhastelu Oldsin parissa jatkui ajovaloumpioiden vaihdolla. Peruspolttimoilla ja vanhoilla kaukovaloilla on selvä ero valon sävyssä ja vielä selvempi ero valotehossa :D Lasin muoto on kuperan sijaan suora, mutta se nyt vaan on hyväksyttävä. Pitkiä en varmaankaan vaihda(vielä), tuskin tulee pahemmin pimeässä ajettua.



Sain nosturille ja poistin vanhat bensalinjat, asensin tankintäyttöputken(hitsautin 2" alumiinimutkasta sopivan ja laitoin letkut päihin), voitelin kardaanin tukilaakerin, uusin ristikot ja laatikon takastefan.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F350 -99 Crew Cab Dually, Olds 98 ja pari muuta
« Vastaus #55 : 13.07.2022, 22:59:53 »
Väsäilin bensalinjat uusiksi, tein pumpulle rosterilevystä telineen jotta sen saa tankinpohjan tasalle, vedin pumpulle sähköt ja kaadoin bensaa tankkiin. Ei vuotoja ja pumppu pitää normaalia ääntä vaikka tankissa on alle 20l ainetta ja se joutuu imuhommiin. Ei ollut oikeanlaisia liittimiä, joten toistaiseksi pumpun johdot on pikku abikoviritelmällä. Samalla vedin ruiskun vähäiset johdot rintapellin läpi kunnollisesti.

Telineen ja pumpun kiinnitysruuvit lyhensin aika lähelle pintaa jottei vahingon sattuessa ruuvit mene läpi tankista.

Seisontajarrun merkkivalo on polkimessa ja se kaipasi vain johdon korjauksen. Vaihdoin nopeusmittarivaijerin ja nosturilla ajaessa mittari toimii hyvin. Vanhassa vaijerissa oli mittariston päässä kuoren päälle painettu 90 asteen kulman tekevä ohjuri. Siirto uuteen oli nopea juttu.

Tankintäyttölinjasta tuli kohtuullisen näköinen.


Vanhan sulakerasian takapuolella liittimet on melkein ruosteettomat(kuten sulakkeiden puolikin).
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F350 -99 Crew Cab Dually, Olds 98 ja pari muuta
« Vastaus #56 : 15.07.2022, 17:44:01 »
Tein Oldsille eilen käyttöönottoilmoituksen, hain konttorilta tarrat ja ajelin hieman. Muuten pelaa hyvin, mutta laatikko vaihtaa isommalle vain nostamalla kaasun kokonaan ylös, eikä vaikuta vaihtavan neloselle ollenkaan. Luultavasti vanhat kovettuneet tiivisteet aiheuttaa ohivuotoa ja niiden uusiminen vaatii laatikon irrotuksen.
Voihan sillä jonkin aikaa ajella noinkin kun pyörii lähinnä kylillä :P

Pakoputkelle on tehtävä kunnon kiinnikkeet. Putkiston tekijä on laittanut vain yhden kannakkeen taka-akselin päälle ja sekin petti koeajolla.
« Viimeksi muokattu: 15.07.2022, 17:45:43 kirjoittanut Lankku »
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F350 -99 Crew Cab Dually, Olds 98 ja pari muuta
« Vastaus #57 : 18.07.2022, 23:20:10 »
Väsäilin Oldsiin akselinylityksen kohdalle kannakkeen, rakentelin häntäputken sivulle suunnattuna kuten alunperinkin on ollut. Ja siihenkin kannatinkumi. Jonkinlaisen otoksen voisi ottaa kunhan auto on pihalla. Voitelin etupään nivelet, koska sitä ei viitsinyt tehdä varaston lattialla maatessa :P

Laatikon suhteen taidan ensin avata uudestaan venttiilipöydästä yhden osion ja tarkastan liikkuuko kaikki kuten kuuluukin. Pääsisi ehkä pikkaisen pienemmällä työllä. Startti ei jaksa enää pyörittää kuin apuvirralla koneen ollessa kunnolla lämpimmin. Voisi kokeilla saisiko sitä elvytettyä.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F350 -99 Crew Cab Dually, Olds 98 ja pari muuta
« Vastaus #58 : 26.07.2022, 23:22:04 »
Putsasin Oldsin startin, muttei auttanut pyörittämiseen kuumana. Nyt tuli vasta mieleen, että jospa meneekin höyrylukkoon. Hetki kaasu pohjassa ja sen jälkeen pyörittää hyvin eli sehän se. Ei vaan tullut mieleen jo kaasarin aikaan vaan epäilin virran vähyyttä. Siinä touhutessa tuli huomattua ettei kaasupoljin anna läpille täyttä liikettä vaan jää 80 prosenttiin. Pääsee muuttamaan vivustoa.

« Viimeksi muokattu: 26.07.2022, 23:23:54 kirjoittanut Lankku »
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: F350 -99 Crew Cab Dually, Olds 98 ja pari muuta
« Vastaus #59 : 28.07.2022, 00:08:53 »
Tilkitsin Oldsin vasemman takalattian ja touhusin siihen kylkeen pienempiä juttuja. Kanttasin peltiin alkuperäistyyliset urat ja alkuunsa meinasin vain pistehitsata reunoilta kiinni. Syystä tai toisesta aiemminkin käytössä ollut Wurthin Rost Stop Quattro ei halunnut johtaa sähköä hitsiä varten. Muutaman pisteen täppäilyn jälkeen tulin tulokseen, että polttelen kiinni(tarttuuhan se hitsi sen jälkeen kun maali palaa alta pois) ja siihen lisäksi vielä reunoilta pisteiden välistä. Eli ei tullut nätti, muttei varmaan tipukaan ihan heti ::) Alapuolella menee pieni tukipalkki joka on vielä kiinni vanhassa lattiassa.


245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

 

Kulkukoira  Proturbo