Race.fi  Puotilan autokorjaamo

16v:n lh vaiko ei sittenkään?

  • 3 Vastauksia
  • 2247 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
16v:n lh vaiko ei sittenkään?
« : 26.09.2012, 11:37:08 »
Oon nyt 2kk elänyt uskossa että olen ostanut -89 vuoden 740glt:stä lh 2.4 johtosarjan, mutta



nuo nuolella osoitetut ja ympyröidyt johdothan ovat puolan johdot(?) johtosarjan mukaan puola siis olisi sillä paikalla missä se on 200 sarjasessa? Eikös 700 sarjassa puola ole apparin puolella tulipellin läheisyydessä?
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa Ari E

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1316
  • www.vrcf.fi
Vs: 16v:n lh vaiko ei sittenkään?
« Vastaus #1 : 26.09.2012, 11:45:36 »
joo 240 johtosarja, eli se parempi asennuksen kannalta, kun ei tartte repiä yliimääräisiä piuoja mäkeen  8)

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: 16v:n lh vaiko ei sittenkään?
« Vastaus #2 : 26.09.2012, 11:48:04 »
joo 240 johtosarja, eli se parempi asennuksen kannalta, kun ei tartte repiä yliimääräisiä piuoja mäkeen  8)
Just kerkes ensin  ;D

Huomaahan sen jo siitäkin että LH ja EZK liitin ovat vierekkäin  ;)
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: 16v:n lh vaiko ei sittenkään?
« Vastaus #3 : 26.09.2012, 12:01:47 »
kiitoksia  :)
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

 

Elekma  Autoracing