Itepähän sitä saa tosiaan päättää mitä tekee ja suurin piirtein milloin tekee. Käytettävissä oleva budjetti rajoittaa sen minkä kykenee.
Eilen asensin flektin ja kytkentä samalla tavalla kuin englantilaisessa, eli ohjaus takalasinpyyhkijännapista. Ei pyyhintä tule käytettyä muutenkaan. Katellut megasta koko ajan, että koneen lämmöt on vähintään 10 astetta korollaan ja lähtee heti hitaassa ajossa tai pysähtymisen jälkeen nousemaan. Samaa lämpöä näytti infrapunamittari termarikotelosta mitattuna. Termari uusiksi enshätään ja uus syyläri sitten.
Koska sopivan kokoisia käytettyjä suuttimia ei valkeaan löytynyt, piti ostaa uudet. Samanlaiset SMP:n levysuuttimet kuin englantilaisessa, pienemmät vaan. Laskeskelin, että 870cc piisaa E85:lläkin tähän. Vaihdoin tänään paikoilleen, muutin asetukset ja tein perussäätöjä. Samaan vahinkoon nostin ahtoja. Alkaa jotain kulkua olemaan, eikä vakio bensalinja vielä aiheuta ongelmia. Sekin ois tarkoitus päivittää isommaksi pumpulta, samalla siirtää suodatin auton alle.
Tulpat oli BCPR6ES vakiolla kärkivälillä ja niillä kulku loppui 0,7bar tienoille. Laitoin nurkista englantilaisen vanhat BCPR7ES 0,55 kärkivälillä ja nyt pelaa kiloon asti kivasti. Jos huomenna uudet tulpat ja termari sekä puolanjohtoihin pätkät ehjempää johtoa. Rispaantuneet liittimen juuresta.
Ens viikolle vois harkita penkitystä ja seuraavalle muutoskatsastusta.