Futurez  Kulkukoira

123 Ignition jakajan puola ja tulpanjohdot vapaastihengittävässä virikoneessa

  • 1 Vastauksia
  • 3226 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kuppe

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 281
  • www.vrcf.fi
Tilasin 123 Ignition-jakajan Ebaysta tulevaan sprinttiauton koneeseen.
Nyt pitäisi hommata puola ja johdot valmiiksi. Meneekö Boschin sininen tehopuola vai kannattaako laitta Boschin punainen tehokkaampi malli?
Ja kannattaisiko tulpanjohdot tehdä itse kunnollisesta metritavarasta vai ostaa valmis ns. perussarja.
Koneena B23 2,5l 12.5 puristuksilla.
Lähinnä haluan varmistaa että kipinä riittää mutta jakaja ei hajoa...
Ei lujaa mutta täysillä!!

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Tilasin 123 Ignition-jakajan Ebaysta tulevaan sprinttiauton koneeseen.
Nyt pitäisi hommata puola ja johdot valmiiksi. Meneekö Boschin sininen tehopuola vai kannattaako laitta Boschin punainen tehokkaampi malli?
Ja kannattaisiko tulpanjohdot tehdä itse kunnollisesta metritavarasta vai ostaa valmis ns. perussarja.
Koneena B23 2,5l 12.5 puristuksilla.
Lähinnä haluan varmistaa että kipinä riittää mutta jakaja ei hajoa...

Yksi mikä on toimiva ja halpa on us-partsista jenkkikoneen tehopuola. Kunhan on yli 1.0ohm vastusta (123 ignitionin sivuilta katsottuna)

Esim tämä: MSD Blaster 2 vastuksella n. 1.5ohm

940 turboissahan on boschin tehopuola, sen vastusta en tiedä valitettavasti. Mutta reilusti halvin (käytettynä) ja nössömpi kun msd blaster.
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

 

Kulkukoira  Proturbo