Parissa laitteessa on ollut näitä kiinni. Viimeksi oli Fordin RS2000 16V:ssä.
Tuolta löytyy kytkentä (onko oikea malli?) :
http://www.perfectpower.com/wiring_diagram/SMT6/VOLVO/961_850_2.0_OR_2.3_Turbo_%28B5204T_OR_T2_OR_T3_OR_B5234T%29_1993-1997-BOSCH_MOTRONIC_-_4.3_OR_4.4.htmlJohtosarjasta otetaan tuolle boxille +12V, maa (-) ja TPS. Ilmamäärämittarin johto ja asentoanturin molemmat johdot katkaistaan ja kytketään boxin karvoihin kiinni. Eli 6 johtoa pitää kaivaa johtosarjasta, joista 3 pitää katkaista.
Tässä näkymä vanhemmasta säätöohjelmasta:
http://www.gtfour.ca/SMT6/log7_2.jpgAnalog map = ilmamäärän, paineen tai lämpötilan korjauskartta
Injection map = lisäsuuttimien kartta
Ignition map = sytkän korjauskartta
Deflection = kaasuläpän asento
Uudemmassa softassa on myös Lamda-loop, eli lamdan takaisinkytkentä.
Tämä SMT-6 on varsin simppeli laite MS:iin verrattuna, voi vain vääristää ja ajoittaa signaaleja. Lisäoptiona lisäsuuttimien ohjausmahdollisuus, eli voi pistää vaikka 1000 cc suuttimen lisäksi jos vakio suuttimet eivät riitä.
Äkkiseltään ohjeita selatessa ainakin kytkentä olisi yksinkertainen toteuttaa. En kuitenkaan pikaselauksella löytänyt että onko tuohon olemassa "default" sytty/bensakarttoja jolla koneen saa käyntiin ja säätöä pääsee siitä jatkamaan tai lukeeko se alkuperäiset boksista joita sitten pääsee muuttamaan vai pitääkö liikkeelle lähteä "nollasta"? Onkohan tuosta perfect powerista kuinka monella kokemuksia?
Default karttoja ei ole, kartat kun ovat tyhjät (=0) => Ecun arvoilla mennään