0
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Jännä että verrataan tonnin parin autoa lähes 20 000 euron autoon. Ko eikös yaris ole jossain 20 000 euron lähellä. Sit noi auton kokoluokat on vähän muuttuneet. Toki näkee nuissa tommoisissa testeissä turvavarusteiden kehityksen.
siinä oliskin muuten käsittääkseni naurussa pitelemistä toisin päin kun verrattais Yariksen ja 945:n kääntöympyrää, käännöksiin joutuu kuitenkin useammin kuin kuolonkolariin
Mutta harvemmin kukaan U-käännökseen on kuollu?
Bemaria en kuitenkaan halua.
Saman ikäluokan bemari näyttäisi tuon mällin jälkeen samalta. Tässä ajetaan nokakkain 5-sarjan bmw ja Volvo 960
Puolittaiset nokkakolarit näyttäisi olevan takatuuppareille pahoja.
Eihän etuvetosissa ole kuin vetoakselit extra rakenteina.. Niitä ei varmaan ensisijaisesti suunnitella törmäystä varten.
Ja kone ja laatikko poikittain niin ei käy kuten tuolle bemarille
Jossain audeissa on ainakin pitkittäin vaikka on etuveto.