KL-varaosat  Race.fi

AKI-10:n paluu kotiin (Tuomarilin XC70 D5)

  • 108 Vastauksia
  • 21422 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tuomaril

  • Valvoja
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 2850
AKI-10:n paluu kotiin (Tuomarilin XC70 D5)
« : 13.01.2022, 06:27:05 »
Nyt tuli todistettua vahvasti, että taloudellinen järkevyys ja tunteet eivät kulje käsi kädessä. Viime lauantaina 8.1.2022, hiukan ennen klo 19, anssi68 laittaa minulle WA-viestiä, että tuttu XC70 on huutokaupattavana. Tästä käynnistyi aikamoinen harkintaprosessi, että mitäs nyt pitäisi tehdä. Huutokauppa oli päättymässä sunnuntai-iltana, joten päätös oli tehtävä melko rivakkaa vauhtia. Hirveät linkkipommitukset kaikille mahdollisille ja mahdottomille tutuille "AKI-10 ON MYYNNISSÄ!!!!!"  -tekstin kera, vanhat tyttöystävät mukaanlukien. :D Jokainen joka tuntee minut edes etäisesti, tietää tämän auton ja sen, minkälainen rakkaus- /tunneside minulla on tätä vekotinta kohtaan. Lyhyesti tarinoituna, auto oli meidän perheeseen aikanaan uutena tehtaalta ja tässä autossa olen itse viettänyt lapsuuteni parhaimmat hetket ja matkat. Tällä autolla on kierretty koko Eurooppa ristiin ja rastiin useaan otteeseen ympäri. Eipä ollut kovin suuri yllätys siis, että kaikki, kirjaimellisesti kaikki tuttavat kannustivat ostamaan tämän, vaikka mitään taloudellista järkeähän tässä ei ole, varsinkin kun virallinen titteli lienee tällä hetkellä "päätoiminen opiskelija". :crazy2: Asetin aluksi henkiseksi budjetiksi melko hyväuskoisena kolmen tonnin kipukynnyksen, ajatuksena että lakkavaurio ja mittaristovika säikäyttää ihmiset. Sunnuntai-iltana tuo budjetti oli ylitetty jo kertarysäyksellä, korkein huuto oli jo hyvin varhaisessa vaiheessa 3500€. Siinä taas mietintämyssyä syvemmälle sieluun ja pohtimaan, että tahdonko todella tämän auton, hinnalla millä hyvänsä. Tuskin kerkesivät aivot edes sekuntia raksuttamaan, kun tulin vahvaan lopputulokseen, että jos en nyt hanki tätä itselleni, tulen katumaan sitä. Varsinkin kun voi olla, että auto on viimeistä kertaa myynnissä. Tykittelin sitten Huutokaupat.comin korotusautomaattiin maksimisummaksi 4500€ ja toivoin parasta, lopultahan auto sitten irtosi 4200€:lla.

Henkinen budjetti siis ylitettiin ihan huolella, mutta on se sen arvoista. Tai ei nyt varmaan kirjaimellisesti, mutta tunnearvon takia tästä oli valmis maksamaan korkeahkon hinnan. Huvittavaa kyllä, tämä 4200€ taisi olla täysin sama hinta mitä maksoin aikanaan myös tosta ITV4 rekisterillä kulkevasta XC70:stä. Sunnuntai-maanantai välisenä yönä oli pakko käydä Kirkkonummen Sakan pihassa kurkkimassa, että näkyisikö auto siellä ja siellähän se oli. Umpijäässä, mutta ilmielävänä ja hyvinvoivana. :D S* Lähes unettoman yön jälkeen maanantaina iltapäivällä suuntasin edellä mainittuun puljuun takaisin intoa täynnä, avaimet sain haltuuni ja suuntasin autolle. Tunne oli lievästi sanottuna absurdi, olinhan ollut tuossa autossa viimeksi lähemmäs vuosikymmen sitten, tarkalleen ottaen 13.12.2012. Auto myytiin aikanaan meidän perheestä 188 000km ajettuna, joten odotin innolla/kauhulla miltä auto tuntuu ja näyttää nyt kun mittariin on kelattu 253 000km lisää. Ulkoinen olemus ja tuo lakkavaurio oli hyvin tiedossa, olen vuosien varrella nähnyt auton liikenteessä useamman kerran, välillä sattumalta, välillä tarkoituksella. Kavereilla on myös ollut tapana infota aina, jos he ovat nähneet tämän liikenteessä. :2funny: Mutta takaisin aiheeseen, moottori käyntiin ja se kuulosti ihan kohtuulliselta, itseasiassa lähes identtiseltä mitä tuo toinen XC70, onhan ajetut kilometritkin likimain samat ja huoltohistoria. Auton teknisestä kunnosta yllätyin positiivisesti, olin henkisesti varautunut, että 16 vuotta / 441 000km vanha käyttöautona ollut vekotin voi olla melko mielenkiintoisessa kunnossa. Liikenteeseen päästyäni havaitsin, että autohan on ihan hyvä ajolleen. Ohjauskulmat kunnossa, ei tärise, ei vatkaa, ei kolise, menee vakaaasti, jarrut ei laahaa, käsijarru toimii, neliveto toimii. Vaihteistokin tuntuu pelaavan kuten kuuluu, mikä oli myös positiivinen yllätys. Vaihteistoon vaihdettiin takuuaikana aikanaan venttiilipöytä, koska vaihteisto pamautteli rivakassa kiihdytyksessä välivapaiden kautta vaihteet sisään, mutta muuta laatikolle ei ole tehty, paitsi vaihdeltu öljyjä. Odotin myös mielenkiinnolla miten vaihteisto käyttäytyy, koska kuten tiedätte, olen kironnut tuon ITV4 XC70:sen vaihteiston toimintaa sen turbiinin vajaalukituksen takia. Tässä autossa vaihteiston softa on huomattavasti vanhempi, ja kyllä, turbiini pysyy ehkä aavistuksen hanakammin lukossa, mutta yhtälailla se häröilee tässä ja turbiini vedetään täysin lukkoon vasta 105km/h nopeudessa. Aivan kuten ITV4:ssa, vaikka siinä on uusin softa vaihteistossa ja rempattu vaihteisto.

Oli pakko käydä heti näyttämässä ostosta auton alkuperäiselle omistajalle, eli meikäläisen iskälle, oli muuten ihmeissään kun näki vanhan autonsa edessään. :2funny: Tämän jälkeen lukasin mielenkiinnosta vikakoodit, sieltä ei paljastunut mitään ihmeellistä. Peruutustutka ei toimi, pyörreläpistä oli vikakoodi, ne pitää lukita aukiasentoon kun kerkiää, tanko oli pudonnut jonnekkin teille tietämättömille. Oikeastaan muuta mainittavaa vikakoodeista ei löytynyt, perinteisen sisäilman laatutunnistimen lisäksi siis. :D Auton sisusta on yllättävän hyvässä kunnossa, itseasiassa paremmassa kunnossa kuin tuossa minun toisessa XC70:ssä. Takapenkillä ei liene istuttu edellisen omistajan aikana juurikaan, koska se näyttää likimain siltä miltä muistan sen näyttäneen sillon kun olen itse siellä ollut viimeksi.

Suurimmat viat ovat ne, mitkä mainittiin myynti-ilmoituksessa, eli tuo mittaristo ja lakkavika. Mittaristo toimii (ainakin nyt) pahimmassakin tilassa kohtuullisesti, eli ainoat oireilevat asiat ovat kello- ja kilometrinäytöt. Itse mittarit ja ajotietokoneen näyttö toimivat moitteetta, mutta kai tuo pitää kuntoon hoitaa silti. Tuo lakkavaurio on ikävän näköinen, auto on muuten niin herkullisen värinen, niin tuo pilaa kokonaisuuden melko tehokkaasti. Tuo kyseinen lakkavaurio johtuu aikanaan tehdystä kolarikorjauksesta. Kun auto oli muistaakseni noin vuoden ikäinen, pamautti joku papparainen Finnoontiellä tuon vasemman takanurkan mutkalle ihan kohtuullisella nopeudella Nissanillaan. Meikäläinen istui tyytyväisenä etupenkillä kun rytinä kävi. :uglystupid2: Tuo kolarikorjaus tehtiin Kaivokselan Biliassa, mutta näemmä se ei ole tae laadusta ja nyt yli vuosikymmen myöhemmin, alkaa kolarikorjauksen laatu näkymään. Muistaakseni takaovi ei ottanut tuossa rytäkässä osumaa ollenkaan, vaan isku tuli kokonaan sen takasivuun, mutta näemmä tuo takaovi maalattiin myös uusiksi silloin. Tuli myös mielenkiinnosta kurkattua sinne REM-yksikön taakse, hyvin näkyy peltisepän tekoset siellä.


Mitäkö tälle autolle on tarkoitus tehdä? En tiedä, vakaa pyrkimys olisi säilyttää kohtuullinen budjetti tämän suhteen. Realiteetti on kuitenkin, että tämä on toimittanut 16 vuotta käyttöauton virkaa Etelä-Suomessa, joten mitään priimaa tästä on turha lähteä leipomaan. Varsinkin, kun pihassa on jo tuo varmaan Suomen remontoiduin XC70. 8) Selvennyksenä tosiaan, että ITV4 XC70:stä ei ole todellakaan tarkoitus myydä, se tulee säilyttämään paikkansa minun silmäteränä ja sillä ajetaan edelleen, vain kun maailma on täydellinen paikka. Teoriassa ajatuksena on, että tätä auto tulen käyttämään matalammalla kynnyksellä myös huonolla säällä, mutta saa nähdä miten käytännön toteutus tulee menemään. :2funny: Nyt kun tämän auton sai vihdoin takaisin kotiin, niin uskoisin että tulen pitämään tämän hamaan tappiin. Näyttäähän se nyt edustavalta, kun on kaksi XC70:stä vierekkäin ruuduissa ja molemmissa komeilee erikoisrekisteri. S* Eilen tuli käytyä Motonetissä ostamassa moottoriöljyt ja suodatin, viime vaihdosta on vuosi ja 16 000km, joten ne on aika vaihtaa ensalkuun. Vien tämän varmaan lähiaikoina Debiliin, mieluusti maksan sen 20€ vaihtotyöstä kuin rupean itse vääntämään lumihangessa. Sisustaa kerkesin jo siistimään, imuroin perusteellisesti, puhdistin kaikki mahdolliset pinnat, voitelin lukot ja saranat ja käsittelin penkit nahanhoitoaineella. Katsotaan mitä jalostuu...

Tämähän on ehta Suomi-auto, joten varustelista on myös sen mukainen, ainoat varustetason (Momentum) ulkopuoliset varusteet on muistaakseni Nokian handsfree -setti, tummennetut takalasit ja parkkitutka. Muistaakseni tuota tuota parkkitutkankin ruksimista mietittiin aikanaan Biliassa pitkä tovi, kun autoa tilattiin... :2funny:



Pahoittelen seuraavaa kuvasaastetta, mutta en malttanut olla kasaamatta kaikkia mahdollisia kuvia vuosien varrelta tähän autoon liittyen. Ehkä nämä (matka)kuvat auttavat ymmärtämään, miksi tämä auto on erityinen. 8)

Tuttavien kannustukset auton ostoon


Ja astetta diplomaattisemmat kannustuspuheet kahdelta vanhalta tyttöystävältä :D






Kuvia vuosien varrelta
Blurrasin valtaosan muista ihmisistä piiloon, oma naama näkyy, jos on näkyäkseen :D
7.6.2007 (Puola?)

8.6.2007 (Puola)

15.6.2007 (Kreikka)

15.6.2007 (Kreikka)

16.6.2007 (Kreikka)

16.6.2007 (Kreikka)

16.6.2007 (Kreikka)

17.6.2007 (Italia, Rooman lähellä(?))

19.6.2007 (Italia)

22.6.2007 (Ranska, Pariisi)

22.6.2007 (Ranska, Pariisin lähellä)

24.6.2007 (Ranska, Pariisi)

21.6.2008 (Espoo)

3.7.2008 (Saksa)

8.7.2008 (Espanja, Barcelona)

25.10.2008 Muisto siitä, kun auto oli vielä lähes uusi :D

18.6.2009 (Turkin rajalla)

18.6.2009 (Turkki)

20.6.2009 (Kreikka)

23.6.2009

28.6.2009 (Latvia)

17.5.2011 (Espoo)

2.7.2012 (Liettua)

2.7.2012 (Liettua)

7.7.2012 (Kroatia)

7.7.2012 (Kroatia)

9.7.2012 (Kroatia)

4.8.2012 (Suomi, Mänttä)


Auton bongailut, kun auto oli siirtynyt perheestä pois 2012--> :2funny:
2.9.2014 (Bongasin auton Suomenojalla ja pakkohan se oli käydä ihmettelemässä)

21.9.2016 (Bongasin auton Kehä ykkösen varrella ja pakko oli käydä taas ihmettelemässä)

21.9.2016 (Lakkavauriot näkyvillä jo)

21.4.2019 (Bongasin auton ABC Lohjalla)

21.4.2019 (Bongasin auton ABC Lohjalla)


Auto nykyään








Huoltohistoria
Kevät 2007 kolari-->Kuljettajan puolen takanurkka meni mutkalle huolella
- Takaovi maalattu uusiksi
- Takanurkkaan uutta peltiä ja maalaus


1. Määräaikaishuolto 2007 keväällä (Bilia Kaivoksela)

2. Määräaikaishuolto 57 040 km / 21.4.2008 (Bilia Olari)

3. Määräaikaishuolto 85 885 km / 30.4.2009 (Bilia Olari)
  - Vaihteistoöljyt vaihdettu

4. Määräaikaishuolto 122 618 km / 21.7.2010 (Bilia Kaivoksela)
  - Jakopää uusittu

5. Määräaikaishuolto 148 319 km / 12.8.2011 (Autoasi Hannuksenpelto)
  - Raitisilmasuodatin
  - Jarrunesteet

6. Määräaikaishuolto 181 822 km / 6.9.2012 (Autoasi Hannuksenpelto)
  - Ilmansuodatin
  - Raitisilmasuodatin
  - Polttoainesuodatin

Uusi akku Bosch S5013 (188 675 km / 19.3.2013)

Huolto 188 678 km / 20.3.2013 (Lohjanportin Auto Tammisaari)
  - Vaihteistoöljyt

7. Määräaikaishuolto 201 281 km / 22.7.2013
  - Moottoriöljyt ja suodatin

8. Määräaikaishuolto 223 000 km / 21.5.2014
  - Moottoriöljyt ja suodatin

Huolto 239 580 km / 15.12.2014
  - Jakohihna
  - Vesipumppu
  - Apulaitehihna

9. Määräaikaishuolto 243 948 km / 4.4.2015
  - Haldex-öljyt ja suodatin

10. Määräaikaishuolto 267 253 km / 9.1.2016
  - Polttoainesuodatin
  - Uusi akku

Huolto 283 368 km / 6.7.2016
  - Vaihteistoöljyt
  - Perööljyt
  - Ilmastoinnin kuivain ja lauhdutin uusittu
  - Ilmastointihuolto

11. Määräaikaishuolto 286 380 km / 6.8.2016

12. Määräaikaishuolto 311 372 km / 7.4.2017

13. Määräaikaishuolto 338 000km
  - Hammastanko
  - Raidetangon päät
  - Alatukivarsien puslat
  - Alapallot
  - Takajarrut kokonaisuudessaan

Huolto 346 493 km / 16.3.2018
  - Jakopää
  - Vesipumppu
  - Apulaitehihna

14. Määräaikaishuolto 366 289 km / 19.9.2018 (Juhana Sario Tmi)
  - Polttoainesuodatin
  - Termostaatti

15. Määräaikaishuolto 386 935 km / 12.6.2019 (Daniel Salonen Tmi)
  - Vaihteistoöljyt

16. Määräaikaishuolto 409 828 km / 24.4.2020 (Daniel Salonen Tmi)
  - Ilmansuodatin
  - Raitisilmasuodatin
  - Polttoainesuodatin

Uusi akku 1/21 (Exide EA1000 100Ah/900A)

17. Määräaikaishuolto 427 294 km / 12.1.2021 (Daniel Salonen Tmi)
  - Polttoainesuodatin
  - Ardicin poltinyksikkö
  - Ardicin hehkutulppa

Huolto 25.1.2022 / 442 172km
 - Moottoriöljyt ja suodatin (Teboil Diamond Diesel 5W-40)

Ylläpitokäynnistys 13.4.2022 / 445 127km

- Akku ladattu täyteen
- Ardic ollut päällä 50min
- Jarruille liikuntaa
- Moottori ja vaihteisto käytetty kuumaksi


Ylläpitokäynnistys 10.10.2022
- Akku ladattu täyteen
- Ardic ollut päällä 50min
- Jarruille liikuntaa
- Moottori ja vaihteisto käytetty kuumaksi

Huolto 27.4.2023 / 447 830km
- Moottoriöljyt ja suodatin
 - Raitisilmasuodatin
- Ilmansuodatin

Huolto 4.5.2023 / 448 171km
 - Automaattivaihteiston öljyt huuhdeltu
 - Jarrunesteet uusittu
 - Polttoainesuodatin
 - Vesikaukalon puhdistus tuulilasin alla

Huolto 28.12.2023 / 454 800km
 - Koiranluut eteen

Katsastus 2.1.2024 / 454 917km
« Viimeksi muokattu: 28.02.2024, 23:46:28 kirjoittanut tuomaril »

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12470
Vs: AKI-10:n paluu kotiin (Tuomarilin XC70 D5)
« Vastaus #1 : 13.01.2022, 09:54:51 »
Mietin kun tuolla nettiauto topicissa kirjoitit että mitkähän on sinulla suunnitelmat. Nyt sinulla kaksi XC70 yksilöä ja meinaat varmaan molemmat pitää?
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa Huikkoster

  • VRCF Ry jäsen 2023
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5751
  • www.vrcf.fi
Vs: AKI-10:n paluu kotiin (Tuomarilin XC70 D5)
« Vastaus #2 : 13.01.2022, 09:59:57 »
Minä jännäsin sun puolesta että saitko huudettua. Onnea :kukkia:. Itsellä oli samat tunteet kun sain keväällä GT:n haalittua S*.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Jameson73

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 234
  • www.vrcf.fi
Vs: AKI-10:n paluu kotiin (Tuomarilin XC70 D5)
« Vastaus #3 : 13.01.2022, 10:13:39 »
Huikeaa harrastuneisuutta! Mutta ymmärrän kyllä nostalgiamielessä että miksi halusit Aki-10:n takaisin kotiin.
XC60 AWD 2,4 D4 Momentum -14  a.k.a "Konjamiini"
"Mutta älä huolehdi äläkä valvo, rahat on loppu, mutta rahat on loppu, mutta myydään Volvo."

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Vs: AKI-10:n paluu kotiin (Tuomarilin XC70 D5)
« Vastaus #4 : 13.01.2022, 10:46:43 »
Joo-o, että semmosta.
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Poissa TJA

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1039
  • www.vrcf.fi
Vs: AKI-10:n paluu kotiin (Tuomarilin XC70 D5)
« Vastaus #5 : 13.01.2022, 12:07:01 »
Tarina kilven takana? ITV-4 on selkeä mutta mites tää toinen?

Ja juu, seurataan  :P

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4622
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: AKI-10:n paluu kotiin (Tuomarilin XC70 D5)
« Vastaus #6 : 13.01.2022, 12:32:12 »
akin sähköllä on aki- kilpiä paljon pakuissa meilläpäin....tai ainakin ollut...
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Poissa aksim97

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 112
  • www.vrcf.fi
Vs: AKI-10:n paluu kotiin (Tuomarilin XC70 D5)
« Vastaus #7 : 13.01.2022, 16:03:21 »
Tää oli kyllä hyvä ostos (ei ehkä taloudellisesti ajateltuna).

Mutta saatpahan mahdollisuuden ottaa ja pelastaa tämän vielä kenties uuteen loistoon  ;D

Yhä edelleen kannatan sen youtubekanavan perustamista tän auton ehostuksen dokumentoinnille, on sen verran intohimoa ja loistava tarina homman takana  :)

Poissa Mustalaatikko

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5995
Vs: AKI-10:n paluu kotiin (Tuomarilin XC70 D5)
« Vastaus #8 : 13.01.2022, 16:24:08 »
Onnea ja menestystä jatkoon! Saiskohan ledeillä tohon paremmat lähivalot?
v70 D5 -03 AT (käyttis), Toyota Hiace D4D 65kw -06, V70 2.5 10v -98, 855 2.5 10v -94 (ex), Renault Clio RN1.2 -95 (ex)

Paikalla anssi68

  • Hallituksen jäsen
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5073
  • Volvo taka ja etuvetoisena
Vs: AKI-10:n paluu kotiin (Tuomarilin XC70 D5)
« Vastaus #9 : 13.01.2022, 17:22:59 »
Siitä se sitten lähtee taas kerran eli lapasesta  ;D ;D

Ei vaan jos tosiaankin tunnesidettä autoon on niin miksei sitä pelasta ja laita kuntoon..
Käyttis:   Volvo V70 2,5T 2007
Harraste: Volvo 240 GL 1988

Poissa tuomaril

  • Valvoja
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 2850
Vs: AKI-10:n paluu kotiin (Tuomarilin XC70 D5)
« Vastaus #10 : 13.01.2022, 18:34:32 »
Kiitoksia saamastani huomiosta. :D Molemmat XC70:set on tarkoitus pitää, kuten todettu, ITV4 säilyttää paikkansa silmäteränä ja sen huollot on prioriteetti yksi, ja niistä ei tingitä. Tämä AKI10 on tarkoitus säilyttää hiukan normaalimmalla huollolla, eli auto pidetään kunnossa, mutta varsinaista ylihuoltamista tähän ei ole tarkoitus soveltaa. Budjetin ja auton alkuperäisyyden kunnioittamiseksi autoa ei ole myöskään tarkoitus lähteä millään muotoa "tuunaamaan", ei tule takaspoileria, ei tule lisäjäähdyttimiä, ei tule lisävaloja, ei tule edes LED-valoja rekisteriä valaisemaan. Niin kyseenalaiselta kun se kuulostaakin, tahdon säilyttää auton parhaani mukaan juuri sellaisena kuin sen muistan omasta lapsuudestani. Yatour tonne radion taakse on pakko asentaa, jotta saa intialaiset musiikit puhelimesta rokkaamaan. :D

Rekisterikilpi juontaa juurensa isäni nimeen, alkuperäinen tarkoitus oli saada tähän AKI-1 -kilvet, mutta tuo oli jo varattu. Kymppi oli sitten seuraava looginen numero. Muistelen, että aikanaan kun auto oli tullut tehtaalta Olarin Biliaan, jouduttiin varsinaisia rekisterikilpiä odottamaan tovi ennenkun ne saatiin autoon ja auto liikenteeseen. Tällä aikaa auto komeili Biliassa ja tuulilasissa lappu: "Ethän koske minuun, olen myyty". :)

Lisään alkuperäiseen postaukseen huoltohistoriaa, jahka kerkeän...

Poissa tuomaril

  • Valvoja
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 2850
Vs: AKI-10:n paluu kotiin (Tuomarilin XC70 D5)
« Vastaus #11 : 14.01.2022, 17:48:14 »
Löytyihän arkistoista vielä kuva vuodelta 2016, kun tehtiin kaverin kanssa yöllinen bongausreissu.  :2funny:


Poissa Mustalaatikko

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5995
Vs: AKI-10:n paluu kotiin (Tuomarilin XC70 D5)
« Vastaus #12 : 14.01.2022, 17:53:18 »
Näyttää hieeeman epäilyttävältä touhulta :D
v70 D5 -03 AT (käyttis), Toyota Hiace D4D 65kw -06, V70 2.5 10v -98, 855 2.5 10v -94 (ex), Renault Clio RN1.2 -95 (ex)

Paikalla anssi68

  • Hallituksen jäsen
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5073
  • Volvo taka ja etuvetoisena
Vs: AKI-10:n paluu kotiin (Tuomarilin XC70 D5)
« Vastaus #13 : 14.01.2022, 18:16:22 »
Jokos aika maalarin kanssa on sovittu ? Kai tuo ratti vaihtuu parempikuntoiseen..
Käyttis:   Volvo V70 2,5T 2007
Harraste: Volvo 240 GL 1988

Poissa tuomaril

  • Valvoja
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 2850
Vs: AKI-10:n paluu kotiin (Tuomarilin XC70 D5)
« Vastaus #14 : 14.01.2022, 18:18:40 »
Näyttää hieeeman epäilyttävältä touhulta :D
Saatettiin ajaa kaverin kanssa 100km suuntaansa keskellä yötä, ihan vain ottamaan tuota kuvaa.  :2funny:

 

Carcom Oy  Ateho