Ateho  Elekma

240 GL Injection '88

  • 73 Vastauksia
  • 11061 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kojontti

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1393
  • www.vrcf.fi
Oliko ne käsituntumalla ne Starkit ihan erilaiset kuin XC90-febit? Mä en tiedä mitä mulla oli ennenstään, mahdollisesti 19v vanhat orkkiskumit jopa, mut ne oli ajettu 200-350tkm, vielä ehjät ja vaikutti käteen ihan samalta kuin XC90-kumit.

Ei niissä käsissä huomannut eroa, paitsi rikkinäisenä. Keskiholkki käytännössä sileäkylkinen putkenpätkä...
V70 D5A AWD -08, S60 2.5Ta -03
142 -71 (wannabe something...)
Purkurivissä 940-91 ,855 Tdi -96, 855 2,5 20v
ex:V70 Classic 2,4D -07, V70-98, 142-69

Poissa HIGHEND

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 165
  • Pappavolvoilua. Ja muita mukavia lötköttimiä.
Auto pihassa, koitettiin startilla nytkyttämällä kääntää toisin päin jotta olisi päästy hinaamaan kotipihaan, niin päätti sitten lähteä käyntiin ja alkaa toimimaan (Foorumi bugasi >)
« Viimeksi muokattu: 16.05.2022, 02:09:14 kirjoittanut HIGHEND »
S80 2.4D & 240 B200E
Lisäksi kaiken maailman pönttöä ja päristintä

Poissa HIGHEND

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 165
  • Pappavolvoilua. Ja muita mukavia lötköttimiä.
Pidempää viestiä yritin monta kertaa laittaa, mutta näkyviin tuli vain tuon verran. Laitetaan kuvana sit  :D



S80 2.4D & 240 B200E
Lisäksi kaiken maailman pönttöä ja päristintä

Poissa HIGHEND

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 165
  • Pappavolvoilua. Ja muita mukavia lötköttimiä.
Eipä ole V70 kiukutellut enää. Tänään melko rajun huuhtelun jälkeen öljyt ja suodatin, sekä Liqui Molyn Ceratec ja Oil Additive molemmat koneeseen. Huoltohistoria on vuosilta 2010-2017 melko kattava tulostetuilla A4:silla, näytti olevan kaasuläppä ja kaikki muutkin kalliit jutut tehtynä, mutta sen jälkeen kylän pappa vedellyt vähän hälläväliä-meiningillä jokusen vuoden. Korissa on aika paljon pintanaarmua, ja vaatii varmaan käsien kipeyttämistä kiilloituksen parissa kunhan tekniikka/katsastusasiat kondiksessa. Joskus tuota on jälleenmaalattu aika lailla, liekö jonkun kylkinirhaisun joskus kokenut.

Iskarin yläpäiden ym. Vaihdon jälkeen jo siedettävä käyttää, mutta keula "tärähtää" töyssyissä todella ilkeästi. Kolinoita tjs. Ei kuulu, ratti vain heilahtaa.  :nohnoh Voiko yläkannake aiheuttaa pelkästään tuon?

Josko sitä S80:neen jaksaisi suuttimen vaihdella huomenna?




Mittarivalogate päätöksessä, nyt on hyviä, lyhyitä polttimoita. Sävy nyt aika Ford, mutta olkoon.
« Viimeksi muokattu: 15.05.2022, 02:59:32 kirjoittanut HIGHEND »
S80 2.4D & 240 B200E
Lisäksi kaiken maailman pönttöä ja päristintä

Paikalla Mustalaatikko

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5995
Hmm olikos niin että iskarit oli vielä uusimatta? Toi mittariston sävy on jees, mitkä polttimot nuo on
v70 D5 -03 AT (käyttis), Toyota Hiace D4D 65kw -06, V70 2.5 10v -98, 855 2.5 10v -94 (ex), Renault Clio RN1.2 -95 (ex)

Poissa HIGHEND

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 165
  • Pappavolvoilua. Ja muita mukavia lötköttimiä.
Hmm olikos niin että iskarit oli vielä uusimatta? Toi mittariston sävy on jees, mitkä polttimot nuo on

Aliexpressistä matalakantaisia.
Iskareista ei leimasetuli valittanut  :idiot2:

S80 suuttimen vaihdoin tänään ihan onnistuneesti. Rapisee ehkä 20% vähemmän kuin vanha  ;D Mistähän sitä seuraavaksi tilaisi budjettisuuttimen.
S80 2.4D & 240 B200E
Lisäksi kaiken maailman pönttöä ja päristintä

Paikalla Mustalaatikko

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5995
Leimalla menee kyllä läpi iskarit jotka ei yhtään enää palauta, jos eivät ole pahan näköiset vuodosta. Kerran olen leimalla saanut takaiskarista 0%, sen kyllä tunsi terävinä töyssyinä takapenkillä
v70 D5 -03 AT (käyttis), Toyota Hiace D4D 65kw -06, V70 2.5 10v -98, 855 2.5 10v -94 (ex), Renault Clio RN1.2 -95 (ex)

Poissa HIGHEND

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 165
  • Pappavolvoilua. Ja muita mukavia lötköttimiä.
V70 leimattu tänään. Öljyvuodosta jäi huomautus, muttei tuo ainakaan maahan mitään vuoda. Pesin konehuonetta aika rankasti päältä aiemmin  :idiot2: Huohotinputki halki ja öljykorkin tiiviste falskaa, oisko vaan siitä.

Tuon vois myydä, kun ei sillä juuri käyttöä ole ollut näillä polttoainehinnoilla.
En tiedä, mitä tuollaisesta saa, mutta onhan siinä ihan kivaa huoltohistoriaa, ja kaikki oleelliset jutut ihan ajan tasalla. Ja onhan se manuaali.  ::) Eipä nyt sinällään kiirettä, kivahan sillä on välillä kurvailla. Mutta ehkä vähän vaihtelevampaa kalustoa voisi olla kuin pihat täynnä pallokylkiä  :2funny: :2funny:

Voisihan sitä käytännössä Matkailu-Dodgeakin täällä esitellä, onhan siinä sentään Volvon M46... Mutta saattaisi tulla sanomista.  :nohnoh Sitä tullut aika paljon puuhasteltua tänä vuonna, viime aikoina enimmäkseen aiemmin mainitun kaverin toimesta, kun itellä ei metallin jne. työstöön ole kunnollisia vehkeitä.

warkka nappasi vähän mediaseksikkäitä räpsyjä mokomasta:



Voishan noita pintajälkiä ainakin tuosta kiilloittaa pois, mutta alkaa olla jo vähän liikaa hommaa jonossa, ja tuo peleistäni se tarpeettomin.
« Viimeksi muokattu: 13.10.2022, 04:46:12 kirjoittanut HIGHEND »
S80 2.4D & 240 B200E
Lisäksi kaiken maailman pönttöä ja päristintä

Poissa HIGHEND

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 165
  • Pappavolvoilua. Ja muita mukavia lötköttimiä.
Joku innokas V70:stä tulossa huomenna hakemaan, raha ei juuri kaupassa vaihdu mutta itsekin ymmärrän tilanteen kun joku laite himottaa ja opiskelijabudjetti ei anna myöten, niin on sitten joustettu sen verran että vaihdossa tulee kaikenlaista S40:stä ja pleikkaria  :o Lähinnä pientä korvaavaa budjettia tämänpäiväiselle yllätyshankinnalle mahdollisesti  8)

Itseä tosiaan aina ahdistaa tilanteet, joissa joku ok-kuntoinen museoikäinen auto on paali/rikkomisuhan alla hylättynä jossain. Täällä foorumilla oli hetken tarjolla harmaa 240 GL perintöhistorialla, seissyt jokusen vuoden parkkipaikalla ilman akkua, eikä sen jälkeen koskettu. Kaikki 240:set tullut katsottua läpi jo tovin, kun jonkunlainen lankkukuume iskenyt vuosien tauon jälkeen - eikä seikka että warkka sai legendansa taas tien päälle 10 vuoden tauolta, helpota olotilaa  :D

Nettiautoon oli linkki ja hintatoiveena touhutonni. Vähän lohduttoman näköinen kapine oli jo chattiauton kuvissa, niin en sitten enempää asiaan perehtynyt.

Myöhemminhän tuohon oli lisätty kuva rikotusta sivuikkunasta, ja pyyntö että tarjotakin saa. Ilmoitus oli kuitenkin hävinnyt Nettiautosta jo tuolloin, niin ajattelin että ehti mennä. Kysyin kuitenkin yksityisviestillä, mikä auton tilanne on. No yhtä huonohan se edelleen oli. Harmittelin hetken heikosta budjetista ja trailerin ja muiden järkevyyksien puutteesta, mutta ilmeisesti pääasiana oli myyjällekin saada auto pois pihasta ennenkuin sen joku vie ilmaiseksi tai hajottaa.  :-[

Tarjoukseni siis kelpasi, ja emäntä vähän yllättyi lääkäristä tullessaan, kun kerroin päivän muuttuneen ohjelman: Siirtolaput konttorilta, kaveri Keravalta toiseksi kuskiksi, auto mistä ei mitään muuta tietoa kuin että on joskus ajettu toimivana parkkiin, joko hinaamalla tai ajamalla kotiin. Edit: Niin, siis Pyhtään kotiin, eli 120km päähän... Tarjottiin mahdollisuutta käydä katsomassa etukäteen, mutta ajattelin että toteutetaan myyjien suurin toive, että auto lähtee pois ohikulkijoiden armoilta ja sillä selvä, tavalla tai toisella  ::)

Aloitettiin homma toteamalla, että jos etukäteen asennoidutaan kaiken menevän päin peetä, ei ota lähelläkään niin paljoa päähän myöhemmin! Päivä saikin oletetun startin, kun ajelimme ohjeiden avustamana kolmelle katsastusasemalle, ennenkuin löysimme sellaisen mistä oikeasti saa siirtolupia  :2funny:

Emäntä asuu Espoossa jossa ollaan silloin tällöin, ja kaikki arsenaali tietenkin omassa valtakunnassa Pyhtäällä. Ei muuta kuin Keravan Motonetistä uutta tupakinsytkärikompuraa, joka kotona olisi ollut ennestään, bräkistä, jotain rättejä homeen pyyhintään ym.

Kaveri mukaan Keravalta. Hällä onneksi oli lainata tunkkia, kaapeleita, akkua ja bensakannua, ettei nyt ihan kaikkea tarvinnut ostaa tuplakappaletta  :D

Ei muutakuin takaisin Helsinkiä kohti. Paikan päällä odotti sitä mitä odotinkin, seissyt 240 GL '86. Edit: '88  8)

 Pelkkiä positiivisia yllätyksiä, kaikissa renkaissa oli jotain ilmaa eikä yhdessäkään halkeamia tms. Lasejakaan ei onneksi ollut rikottu kuin yksi, eikä esim. Tuulilasia oltu rikottu eikä katolla tanssittu  S* Ei ollut huipputason Sony Xplod-stereotkaan kelvanneet varkaille.






Juoksin melkein heti konehuoneeseen, totesin koneessa olevan kirkkaat öljyt maksimirajassa (!), jäähäriä ja kaikki näytti muutenkin olevan ihan fiksun näköistä. Jakopään kopan tarra oli niin likainen ettei siitä nähnyt mikä voimanpesä onkaan kyseessä, mutta B200E:ksi nopealla silmäyksellä onnessani totesin!

Lisäsin öljyä pari desiä jotta yläkerta saa välitöntä voitelua, ja syöksyin virta-avaimelle. No jos ei sentään vielä mitään. Starttia koputtelemaan. Johan se sieltä heräsi. Se startti siis - Kipuna vielä hukassa.

Koputtelin ja putsasin bräkiksellä ne tasan 2 asiaa, jotka voivat vaikuttaa Volvo 240-ajoneuvon kipinän puutteeseen - Puolan, jakajan kannen ja pyörijän (No, periaatteessa 3 osaa  :nohnoh) - Loikkasin takaisin autoon ja jysäytin vehkeen tulille.

Muut paikalla olijat näyttivät yllättyneeltä, minä en.

Aikanaan tuli jo todettua, että Volvojen jarrut eivät juuri ole moksiskaan seisomisesta, jos ovat olleet aiemmin kunnossa. Eipä tämäkään vaatinut kuin polkaisun liikkeelle, perinteisen "klank"-äänen saattelemana. Käsijarrua stressasin, kun oli jätetty 3 vuodeksi päälle, mutta hyvin aukesi.

Kotio kohti ajellessa moottoritietä olin hämmentynyt siitä, että auto oli ajolleen käytännössä virheetön. Ei nykimisiä, pätkimisiä, vapinaa, ylimääräisiä ääniä. Puolimatkassa huoltamolla jo hievuttelin eteen taakse kytkimellä ja kokeilin jarruja ja käsijarrua ja totesin että jaahas  :D
En usko että tarvitsee edes leimalle herkistellä.

Ajeltiin mukavasti Pyhtäälle odotellen S80:stä yleensä paljon kauempaa. Ai että on mekaaninen ruisku pirteä.

Ai niin, yksi hauska juttu. Myyjä kehui että sähköinen ylivaihdekin oli toiminut taannoin hyvin. Ihmettelin motarilla kun ajelin keppi oikealla edessä, että perhana kolomosellako tässä ajan. Eipä löytynyt nelosta mitenkään  :D :D Kävin kaavion nopeasti läpi, ja totesin että ihan kovalla vitosella tässä ajellaan. Mistä lie M46 nuppi ilmaantunut, ja vielä hämmentävämpi tuo edellisen omistajan muistikuva ylivaihteesta  :idiot2:
















Pakollinen pääsin kotiin-kuva:



Kotipihassa täällä jo turhankin usein mainittu henkilö vilkaisi nopeasti laitetta, ja tuli samaan lopputulokseen kuin minäkin - Hiposteltavaa löytyy, mutta huonompaa olisi odottanut. Yhden paikan saa ainakin hitsata ja eihän tuo mikään ruosteeton ole, mutta ihan järkevä myös kopaltaan.

Nyt ois 240  S* S* Taisikin 7 vuotta vierähtää ilman. Tätä ajattelin oikeasti alkaa laittelemaan mieleiseksi. Todennäköisesti kuitenkin ns. Käyttökunnossa, eli liian hyvää ei viitsi tehdä, koska sitten en raaski ajella  :D

Ainainen Edit: Joku vois vaikka lähettää mulle repsikan sivulasin  :P
« Viimeksi muokattu: 13.10.2022, 05:01:41 kirjoittanut HIGHEND »
S80 2.4D & 240 B200E
Lisäksi kaiken maailman pönttöä ja päristintä

Poissa ceravyn

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 25
Ai vitsit sehän vissiin saatiin ihan kivuttomasti perille :)

Hieno juttu että päätyi vielä foorumilaiselle talteen ja ehkä jopa ajoon. Tuohan tuli miulle silleen onnettomasti tosiaan perintönä, ja ukilta tuli perittyä samalla kolme muuta tuotakin karummassa kunnossa olevaa autoa joista oon jo onneksi päässyt eroon. :D Ei niitten kanssa oikeen ollut voimia tehdä sitten yhtään mitään, eikä tilaa missä säilyttää saati huoltaa. Hetken pohdin että olisin tänne kotikulmille tuon ajellut ja tosiaan varaosiksi itselleni hyödyntänyt, mutta eipä miulla täällä 200km päässäkään ole mitään ylimääräistä ruutua missä pitää ja omassa tallissakin on jo niin paljon rojua että... :buck2: jäi sitten lojumaan hesaan ja sitten tulikin pandemiat ja muuta kivaa.

Tässä papereita plärätessäni löysin muuten 2019 huhtikuulta kuitin Virolaiselta korjaamolta (ukki asui eläkeikänsä sillä puolen lahtea) tuolla rek.nrolla ilmeisesti kytkinremontista, "siduriketas ja sidurisurveplaat" on Googlen vironkielellä kytkinlevy ja -asetelma. Töineen kaikkineen ollut 300e eli halvalla sait. ;)

Vuotta aikaisemmin on samalta korjaamolta toinen kuitti missä merkitty vaan töiden hinta, ei varaosia lainkaan. Suullisten tietojen perusteella tää asettuis siihen tienoille kun ukki kertoi että hitsattiin pohjaa ym. mutta varma en ole. Tätä enempää tietoja miulla ei valitettavasti ole tuon auton historiasta.

Nyt jäi itteäki häirittee kyllä että mistä ihmeestä se ylivaihdemuistikuva on jääny. Olin vielä noihin myynti-ilmoihinki laittanu M46 puhtaasti kuvien ja sen yhden muistikuvan perusteella. :idiot2: :idiot2: :idiot2: näitä on kyllä ollut (ja on edelleen) miulla useampia kovalla vitosella ja sähköisellä mutta on kyllä sitkee muistikuva että just tuossa yksilössä olisin vielä hakiessani ukin pihalta tuon vartavasten testannut ja ilahtunut positiivisesti että "jaa tääkin toimii" :idiot2: :D :D
« Viimeksi muokattu: 21.05.2022, 12:46:53 kirjoittanut ceravyn »

Poissa HIGHEND

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 165
  • Pappavolvoilua. Ja muita mukavia lötköttimiä.
Jäi itteäki häirittee kyllä että mistä ihmeestä se ylivaihdemuistikuva on jääny. Olin vielä noihin myynti-ilmoihinki laittanu M46 puhtaasti kuvien ja sen yhden muistikuvan perusteella. :idiot2: :idiot2: :idiot2: näitä on kyllä ollut (ja on edelleen) miulla useampia kovalla vitosella ja sähköisellä mutta on kyllä sitkee muistikuva että just tuossa yksilössä olisin vielä hakiessani ukin pihalta tuon vartavasten testannut ja ilahtunut positiivisesti että "jaa tääkin toimii" :idiot2: :D :D

Tuohan oli siis pelkästään positiivinen yllätys  :D

Mitään huoltokirjaahan tuossa ei ole, mutta hyvä jotain tietää. Kytkin ottaa kyllä tosi ylhäältä, ei ekana käynyt mielessä että se olisi iskemätön  :idiot2:
S80 2.4D & 240 B200E
Lisäksi kaiken maailman pönttöä ja päristintä

Poissa laatikkovika

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4955
  • Voi muoviämpärin muoviämpäri
Oliko vilakka ajella ilman sivulasia vai muovititko sen?

Nuo mädätyslistat ovissa on kyllä tuon aikakauden saavutus.
Varmaan uutena hienot mutta vanhempana jos vielä ovat paikoillaan niin vähä hirvittää kattoo sinne alle. :P

Mullakin ollut yksi b200e, olihan se kova peli. Meni ihan tasoihin diisselivehkeen kanssa, tehotkin aikas samat.
S60 T5 BSR   UNLEASH YOUR BEAST
PIDÄ TUNKKIS!       
https://youtu.be/lS3b1EaTSwk
Perheen kulkineet S60 T5-2001, S60 2.0T-2002, S40 T5-2005

Poissa HIGHEND

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 165
  • Pappavolvoilua. Ja muita mukavia lötköttimiä.
Oliko vilakka ajella ilman sivulasia vai muovititko sen?

Nuo mädätyslistat ovissa on kyllä tuon aikakauden saavutus.
Varmaan uutena hienot mutta vanhempana jos vielä ovat paikoillaan niin vähä hirvittää kattoo sinne alle. :P

Mullakin ollut yksi b200e, olihan se kova peli. Meni ihan tasoihin diisselivehkeen kanssa, tehotkin aikas samat.

Kesähän tuolla jo on, ja varuiksi ajelin muutenkin lämppäri kuumalla, kun aika korkealla huiteli lämmöt kun moottoritiellä 130km/h kurvailin tyytyväisenä pehmeästi ja pirteästi rullaavalla kuninkaalla.

D24 vaparina ollut ihme kyllä mulle mieluisin tekniikka 240:seen. Olenkin outo sisäisesti vanha herra, ja myös todella ahdistunut suurista polttoainemenoista. Tuo vain oli ihan riittävän tehokas arkiajoon, ja vinokoneet vakiona ei tunnetusti aina ole teho-kulutussuhteeltaan niitä varmimpia. Harkinnassa jopa että tuonne jonkun dieselin tunkisi, ollut aina haaveissa tehdä joko Volvosta tai amerikantuotteesta pihi arkikäyttis, ja tällaiset konstruktiot nykyään kai helpottuneet? Vaatiiko käytännössä yhtään mitään tositteitakaan muutoskatsastus, jos esim. joku purkuauto myös omistuksessa?

Mädätyslistojen allahan on parissa ovessa lahoa, toistaiseksi saavat olla koskemattomana paikallaan. Kuskin etusiivestähän on jo varsin tyylikkäästi reikä korjattu  :2funny: Takakaaren pokkauksissa perus mädät. Mutta katsastukseen nopeasti vilkaistuna ja koputeltuna vain repsikan puolen palkin pääty, se peruspaikka.

Jos jossain olisi joku purkuraato josta saisi kivaan hintaan jotain kalikkaa, saa hihkaista. Mitään kiireellisiä juttuja nuo kori/sisustajutut ei ole, eli budjetti vähän sen mukainen. Jos olisi vain 1 harrastepeli, siihen voisi tunkea rahaa harmittomammin. Mutta itse tykkään ajaa/omistaa/harrastaa useampaa laitetta kerrallaan, ja sen takia pakko hillitä rahan/ajankäyttöä hieman.
S80 2.4D & 240 B200E
Lisäksi kaiken maailman pönttöä ja päristintä

Poissa HIGHEND

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 165
  • Pappavolvoilua. Ja muita mukavia lötköttimiä.
Joku innokas V70:stä tulossa huomenna hakemaan, raha ei juuri kaupassa vaihdu mutta itsekin ymmärrän tilanteen kun joku laite himottaa ja opiskelijabudjetti ei anna myöten, niin on sitten joustettu sen verran että vaihdossa tulee kaikenlaista S40:stä ja pleikkaria  :o Lähinnä pientä korvaavaa budjettia tämänpäiväiselle yllätyshankinnalle mahdollisesti  8)

Sinne meni innokkaalle, ja pääsin taas ihmettelemään kummallista varustelua  :nohnoh








Tuolle tuskin tulee huoltoja kummempaa tehtyä, eli ei taaskaan oikein foorumiosion idea täyty  :D Mutta kurotaan tämä asia kiinni myöhemmin 240:sen kanssa.

Tuntuu kyllä hyvältä Ph3 x40 ohjaustuntuma kun tuoreimmat muistikuvat tässä asiassa karseasta Ph1:stä. 1.8 vapari automaattina, siinä on taas suomipoika ollut vauhdissa  :'( Varusteina upea keinonahkavinyyli-halpiskangassisusta, vakkari ja automaatti-ilmastointi. Ei mitään turhia nahkaratteja ja alumiinilistoja  :D Tuohon aikaan (9/02) olisi ehkä saanut jo Classiciakin, tai jotain muuta fiksua varustepakettia...



Nuo jalopuut ovat teippiä, mutta sen verran nätisti ja laadukkaalla teipillä laitettu, että olkoot. Jotain iloa tuohon ankeuteen.

Tuolla voisi ajella enimmät ajot ja jättää S80:sen hetkeksi odottelemaan suutinta, vanteiden sovittimia ja tuulilasia, alkaa nuo säröt ja muutenkin kuppainen lasi häiritsemään aurinkoisilla keleillä. Riippuen paljonko hörppii, aika paljon saa kenkiä että tuolla kokoonpanolla pysyy liikenteen perässä  :D Vähän halvalla meni V70, mutta ei ollut sinällään tarvetta sille ja meni köyhälle nuorelle miehelle, pidämme yhtä  :2funny:
« Viimeksi muokattu: 22.05.2022, 01:02:07 kirjoittanut HIGHEND »
S80 2.4D & 240 B200E
Lisäksi kaiken maailman pönttöä ja päristintä

Poissa EmppuS

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 227
  • Toistaitoinen tohelo
Täytyy tännekkin tulla kommentoimaan, topicin V70:n nykyisen omistajan kanssa tehtiin tänään muutamia pikkujuttuja jo autoon, kuten pesu sisältä ja ulkoa, moottorin ylätuen vaihto, sisävalojen päivittelyä ledeiksi, paremmat kaiuttimet, sisustan muoveja kuntoon yms. Kaikenlaista pientä tuli värkkäiltyä.
Kyllä meinaa parani kuulemma auto pelkällä tukikumin vaihdolla, samoin pakosarjan pörinät rauhoittuivat.

Tuo S40 on kyllä niin Suomi-auto kun vaan ikinä olla ja voi, vissiin budjetti meni siihen automaattilootan ruksimiseen varusteluetteloon ;D
« Viimeksi muokattu: 22.05.2022, 23:12:49 kirjoittanut EmppuS »
-88 740 GLE B200E

Entiset: -95 940 GL D24TIC, -90 740 GL B200F, -91 850 GLT B5244S

 

Futurez  Kulkukoira