Ateho  Elekma

"Eagle" H-profiilit b230 kokemuksia

  • 7 Vastauksia
  • 2243 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa VolvoV40T4

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 18
  • http://tombbis.kuvat.fi
"Eagle" H-profiilit b230 kokemuksia
« : 19.06.2022, 12:17:45 »
Kysellään täältä onko kellään näitä ollut käytössä? https://www.ahtoja.com/product/329/volvo-b230-h-profiili-kiertokanget-152mm

Tulossa öljysumulliseen lohkoon vakio männillä ja mitathan näyttää passaavan.

Lensulta loppu varastosta ja tulossa vasta elokuussa lisää joten tässä olisi hyvä vaihtoehto.  :)

E. Taitaa kaikki nää kiinaveivit olla kumminkin ihan samaa laatua?
« Viimeksi muokattu: 19.06.2022, 12:19:28 kirjoittanut VolvoV40T4 »

Poissa Xuppo

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1519
  • Priimaa yritetään mutta sutta ja sekundaa tulee
Vs: "Eagle" H-profiilit b230 kokemuksia
« Vastaus #1 : 19.06.2022, 13:23:19 »
En suosittele noita ahtoja.comin kankia. Ovat aivan halvimpia kiinalaisia ja piraatti Arp pulteilla. Lisäksi sarjassa jonka sain oli yläsilmät väljät ja tiimalasin muotoiset. Alasilmät olivat alamittaiset ja soikeat.

Lensun myymät kanget on tarkastusmitattu ja punnittu joten voi huoletta heittää paikalleen suoraan toisin kuin mitkään muut "kiina" kanget.
« Viimeksi muokattu: 19.06.2022, 13:26:39 kirjoittanut Xuppo »
965 -93 "B6284" turbo
S70 -98
V70 -08 t6

Poissa Juho_

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1070
  • vapari
Vs: "Eagle" H-profiilit b230 kokemuksia
« Vastaus #2 : 19.06.2022, 13:43:01 »
Joo Lensulle iso plussa tarjoamistaan veiveistä.
Muut, myös maxspeedingrods / eagle / vastaavat veivit suorastaan pitää aina tarkastaa ennen asennusta.
Instagram | YouTube
Volvo 960 -91 | B6304S+ZF 260Z
Volvo V40 -00 | B4204T5+M56 - 1.7bar TD04HL-18T

Poissa _hape

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 339
  • www.vrcf.fi
Vs: "Eagle" H-profiilit b230 kokemuksia
« Vastaus #3 : 19.06.2022, 14:59:18 »
Omassa vinokoneessa on ahtoja.comin kanget ja hyvin pelittää

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1796
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: "Eagle" H-profiilit b230 kokemuksia
« Vastaus #4 : 19.06.2022, 18:13:20 »
Kaikista kiinakangista tulis tarkistuttaa alasilmä ja vaihtaa yläsilmät varmasti hyviin, jos multa kysytään.
Esim maxspeedingin kanssa on ollu ihan arpapeliä onko yläsilmät sellaset, että ne menee vartissa väljäks vai ei.

Poissa boost

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1054
  • Lensu Power Shop
Vs: "Eagle" H-profiilit b230 kokemuksia
« Vastaus #5 : 20.06.2022, 07:51:41 »
Joo ikävä tilanne että B230 veivit on minulta loppu mutta syy on täysin se että en ole pystynyt uskomaan kuinka paljon Suomessa vieläkin harrastetaan B230 moottoreita.

Olen myynyt koko historian aikana varmaan arviolta 500 kiertokankea ja minulle ainakaan ei ole kukaan ilmoittanut että yläsilmät olisi menneet väljäksi. Voi tietenkin olla että minun myymä kanki on laadukkaampi?

Yleisesti jos käytetään Volvon alkuperäistä tappia, se on niin tukeva että ei mankeloi ylä laakeria....

Eaglen kanget on kyllä selvästi karumpaa jälkea kuin muut kiinalaiset ja V8 puolella hyvinkin yleisesti käytössä.

Eipä kukaan muu kanki myyjä pysty antamaan sellaista palvelua kuin minulla on koska ei kenelläkään muulla ole tuollaisia laitteita, jolla homma onnistuu ja hienoa myydä tuotetta, jonka tietää olevan priimaa.
« Viimeksi muokattu: 20.06.2022, 07:54:50 kirjoittanut boost »
1/4 mile 257km/h(ZF  gs6-53dz)
Nopeampi kuin Timo.
Lensupowershop.fi

Poissa VolvoV40T4

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 18
  • http://tombbis.kuvat.fi
Vs: "Eagle" H-profiilit b230 kokemuksia
« Vastaus #6 : 20.06.2022, 13:09:36 »
Joo ikävä tilanne että B230 veivit on minulta loppu mutta syy on täysin se että en ole pystynyt uskomaan kuinka paljon Suomessa vieläkin harrastetaan B230 moottoreita.

Olen myynyt koko historian aikana varmaan arviolta 500 kiertokankea ja minulle ainakaan ei ole kukaan ilmoittanut että yläsilmät olisi menneet väljäksi. Voi tietenkin olla että minun myymä kanki on laadukkaampi?

Yleisesti jos käytetään Volvon alkuperäistä tappia, se on niin tukeva että ei mankeloi ylä laakeria....

Eaglen kanget on kyllä selvästi karumpaa jälkea kuin muut kiinalaiset ja V8 puolella hyvinkin yleisesti käytössä.

Eipä kukaan muu kanki myyjä pysty antamaan sellaista palvelua kuin minulla on koska ei kenelläkään muulla ole tuollaisia laitteita, jolla homma onnistuu ja hienoa myydä tuotetta, jonka tietää olevan priimaa.

Odotellaan mielummin elokuulle kankia  ;)

Poissa Race Addicts

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
Vs: "Eagle" H-profiilit b230 kokemuksia
« Vastaus #7 : 16.11.2023, 11:37:42 »
Täytyypä kysyä että mikä on motiivi levittää täällä väärää tietoa ahtoja.com kiertokangista? Toisen haukkuminen valheellisin tiedoin ja perään toisen kehuminen on hieman kyseenalaista toimintaa. Faktahan on se että ainuttakaan veiviä ei ole yli 10v aikana myyty Kiinalaisilla pulteilla. Ne on AINA olleet peräisin Amerikasta ja ARP tekeleitä ja ARP omassa paketissaan asennusrasvan kanssa, eli ei valmiiksi kankiin asennettuna. Aiempina vuosina oli lyhyt ajanjakso kun myytiin Maxpeeding kankia varastontäydennyksenä, mutta niidenkin pultithan täytyisi olla ARP valmistamia.

 

Samppasport  Futurez