Minullakin on ollut Bendix Reginan kanssa tuota 2-3-2 vikakoodia. Kummittelee silloin tällöin, vaikka lambda-anturi on ehjä, ja imuvuotoa ei ole, ja pakovuotoakaan ei ainakaan havaittavasti esiinny ennen lambdaa.
Lamda-anturihan on sitten Bendixissä eri kuin Boschissa, nimittäin Bendixin lambda pitää olla titaania.
NGK:lta saa laadukasta tarviketta (myyvät lambdoja NTK nimikkeellä).
Omaan tilasin Ranskasta noin 1,5 vuotta sitten, ja silloin maksoi 130€.
NGK:n osanumero on OTA4F-3B1
Vikakoodi ei suoraan kerro onko se lambda rikki. Kun itsellä hajosi lambda, niin mittaristossa paloi se lambdan vikavalo ääri vasemmalla,
ja bensaa meni vähintään 17 L / 100 km, kun seokset olivat täysin rikkaalla.
Onhan näissä Bendixin rinnalla kuitenkin jonkun verran Boschin osia.
Esim. juuri se nakutusanturi, ja sitten virranjakajan osat.
Tyhjäkäyntiventtiili on myös Bendixissä erilainen, VDO:n tuote, jota ei enää valmisteta.
Bendix Reginoissa on ollut näin vanhemmiten välillä ongelmia tuon tyhjäkäyntiventtiilin kanssa.
Moottorin ohjausyksiköt ja sytytyspuola, sekä puolanjohto ovat sitten ehtaa ranskalaista Bendixin valmistetta.
Kerrankin ranskalainen osannut rakentaa kunnolla autosähköosia, koska omakin on jo 24 vuotta vanha yli 400 tkm ajettu, ja moottorinohjauksessa ei ole ollut
ainakaan omana omistusaikana mitään ongelmia, ja kilometrejä ajanjaksolla on kertynyt jo 100 tkm.
Bendix Reginan seoksen säätö toimii ilman IMM:ää (Ilmamassamittari), niin siinä on yksi hajoava komponentti vähemmän.
Seoksen säätö tapahtuu lambda-anturin lisäksi imuilmaputkessa olevalla imuilman lämpötila-anturilla, ja kuljettajan etutolpantuesta löytyvällä IAT-anturilla.