Autodiagnoosi  Carcom Oy

1.8 2001 kytkin

  • 1 Vastauksia
  • 724 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa v4001

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 12
  • www.vrcf.fi
1.8 2001 kytkin
« : 28.07.2020, 18:49:30 »
Kytkin alkoi luistaa (kovaa kiihdyttäessä kierrokset nousee mutta auto ei kiihdy). On aikamoinen savotta varsinkin etuveto autossa, mutta ajattelin ruveta... Tartteeko jotain erikoistyökaluja? 1.8 vapari ja manuaali.

Poissa kupari s40

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1332
  • Hi Tech, Low Life
Vs: 1.8 2001 kytkin
« Vastaus #1 : 29.07.2020, 23:28:16 »
Normi korjaamon työkaluilla pärjäsi ainakin 2.0T..
Laatikkoöljyä tarviaa kun sitä valuu ulos vetarien poistossa ja samalla uusii helposti vetarien stefatkin..
Painelaakeri yleensä ei kuulu näissä kytkinsarjaan  niin varmista että joko on sarjassa tai otat erikseen.
Lisäksi näissä kun on muovinen työsylinteri niin se kannattaa uusia letkuineen samalla ettei tarvia taas koko hommaa uudelleen purkaa kun letku tai sylkkä vanhuuttaan antautuu.
« Viimeksi muokattu: 29.07.2020, 23:38:43 kirjoittanut kupari s40 »
Volvo S40 2.0T (0,65bar)  -00
Saab 9-5 Aero sedan man -03 biopoweroitu stg2
Emännällä Volvo S60 T5 aut  -01
Imatralla apuja saa icarsoft vol2 Volvo/Saab obd-lukijalla

 

Carcom Oy  Ateho