Jos flektin saa päälle niin pitäs kuumeta koneen tarpeeksi, omasta vehkeestä näen tuolla omal lukijalle dataa esim moottorin lämpötilasta myös on line tilassa.
Suuttimis o- renkaat lähinnä voi fuskata kovettuminen takia mutta löytyy vuoto (tyhjäkäynti heilahtaa) esim brakecleaneriä käynnis suihkimal o-renkaiden kohil.
Ei lähtenyt flekti pyörimään. Mut koneessa ON jotain vialla jos ei mee päästörajoihin ilman kovaa kenkimistä.. Katti on nimittäin uusi samoin lambda ja tosiaan 3 tonnin kierroksilla käytettiin pihalla eikä päästöt tippuneet yhtään enempää.
Suuttimet on tarkastettu eikä vuotoja imusarjaan ole. Koko imupuoli on painesavutettu, ei löytynyt sieltäkään mitään vuotoja. Imusarja, liitokset, letkut kaikki myös suihkutettu jarruputsarilla, ei mitään vaikutusta silläkään.
Tää kone on niin mysteeri, päästöt on vaan hiukka koholla mutta rajoihin ei vaan pääse mitenkään.
Tuolta aikasemmasta voi lukea niin tästä on jo vaihdettu kaikki järkevät osat, loput on testattu ja putsattu, runka**u ja hinkattu ees taas, ei vaikutusta.
Koska noi luvut on niin lähellä rajoja niin täs voi olla enää vaan pieni vika, esim lämpötila-anturi on hiukan ulkona normista joten kone ryypyttää kokoajan. Mittasin ton anturin vaan kylmänä joka näytti silloin ihan oikein, Ei voi sanoa että toi näyttää oikein myös normilämmöillä joten toi on pakko viel testata.
Imuilman lämpötilalla on tuskin mitään vaikutusta jos koneen veden lämpömittari näyttää oikein, tämä tietty taas vaan olettamus.
Kuten sanottu, kone käy tasan kaikilla kieroksilla ja starttaa aina hyvin. Ajossa ei huomais mitään jos ei mittarilla tutkisi.
EVAP systeemin kaasuja on jossain sanottu vaikuttavan, en tajua että miten kun lambda kerran säätää seosta kuitenkin loppupeleissä kohdilleen. Pitänee tuokin ottaa pois käytöstä..
MAFfia ei ole, eikä ERGtä, ei myöskään 2. lambdaa...