KL-varaosat  Race.fi

Kiitos nappula

  • 18 Vastauksia
  • 7217 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Kiitos nappula
« Vastaus #15 : 16.02.2015, 13:08:36 »
No tälläkin foorumilla on esim. yksi joka tietää melkopaljon LH:n säätämisestä. Veikkaisin että hällä olisi silti aivan perkeleesti miinuskarmaa...

Niin olisi, kiitos kateellisille jotka ovat moniosaamattomia.  :-*

Tässähän tämä kiteytyy hienosti, miksi tuo karma-ominaisuus olisi huono.

Kas kun meitä on niin moneen junaan. Toiset osaavat yhtä ja toiset jotain muuta. Toiset arvostavat ihan eri asioita kuin toiset. Siksipä se mikä yhdelle on guru-tasoista osaamista, on toiselle pelkkää itsestään selvyyksillä kehuskelua. Tai se mikä toisen mielestä on kateellisten panettelua, on toisen mielestä asiallista kritiikkiä.

Minusta kaikkein toimivin tapa voisi olla yhdestä viestistä "tykkääminen", ei niinkään käyttäjän kehuminen tai läpsiminen. Mutta tuota ei suoraan foorumisofta tue ja ongelmansa on siinäkin.

Tärkeä keskustelunaihe tämä joka tapauksessa on. Ja saa myös ehdotella tapoja toteuttaa tämä jollain SMF-foorumisoftan modilla, en lupaa että niitä otetaan käyttöön mutta lupaan tutkia asiaa tarkemmin ja ottaa keskusteluun/harkintaan jos joku sopiva modi löytyy. Myös esimerkit muilta foorumeilta (jotka myös käyttävät tätä SMF-softaa) kelpaavat. :)
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Kiitos nappula
« Vastaus #16 : 16.02.2015, 13:30:20 »
Mikä siinä viestillä kiittämisessä on niin vaikeaa? Itse ainakin olen yrittänyt aina muistaa kiittää jotakuta, mikäli hänen viestistään on ollut apuja.

Samaten jos ittellä vika, kirjaan myös sen ratkaisun ylös. Nykyajan some-paskaa tuo "tykkääminen". Se on niin ihqua kun voi tykätä.

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Kiitos nappula
« Vastaus #17 : 16.02.2015, 14:04:01 »
Mikä siinä viestillä kiittämisessä on niin vaikeaa?

Ei varmasti mikään, mutta hyvin toimiessaan tällainen kiitos/tykkää-nappi toisi samalla sen laskurin, josta heti näkisi että tämän käyttäjän viesteistä on moni muukin ennen tykännyt. Eli siis tieto siitä, että muutkin arvostaa olisi suht. helposti näkyvillä, nyt kun ne kiitokset katoavat sinne tänne, privaviesteihin yms. Eikä mikään estä sekä viestillä että napilla kiittämästä.

Sellainen "tykkää"-nappi joka olisi tosiaan vain positiivisen palautteen antoa varten, olisi IMHO ainoa toimiva. Negatiivisen palautteen mahdollisuus johtaa aina häiriköintiin.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa Greycap

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1180
Vs: Kiitos nappula
« Vastaus #18 : 17.02.2015, 00:42:43 »
Positiivista palautettakin vaan kerää aina eniten ne joilla on eniten kavereita. Aivan sama mitä käyttäjä X sanoo, tietty piiri ympärillä painaa nappulaa koska käyttäjä X on niin mahtava tyyppi.

Itse haluaisin mahdollisuuden estää Facebookissakin tykkäämiset koska aina samat tyypit on asialla. Pari ihan hyvää kaveria on tästä syystä estolistalla kun rupeaa jo itseä nyppimään se joka he-le-ve-tin asiasta tykkääminen. Ehkä olen vaan vanha mutta ei ole tämä suuri ja mahtava some ihan minun juttu.

 

Autoracing  KL-varaosat