Joo ikävä tilanne että B230 veivit on minulta loppu mutta syy on täysin se että en ole pystynyt uskomaan kuinka paljon Suomessa vieläkin harrastetaan B230 moottoreita.
Olen myynyt koko historian aikana varmaan arviolta 500 kiertokankea ja minulle ainakaan ei ole kukaan ilmoittanut että yläsilmät olisi menneet väljäksi. Voi tietenkin olla että minun myymä kanki on laadukkaampi?
Yleisesti jos käytetään Volvon alkuperäistä tappia, se on niin tukeva että ei mankeloi ylä laakeria....
Eaglen kanget on kyllä selvästi karumpaa jälkea kuin muut kiinalaiset ja V8 puolella hyvinkin yleisesti käytössä.
Eipä kukaan muu kanki myyjä pysty antamaan sellaista palvelua kuin minulla on koska ei kenelläkään muulla ole tuollaisia laitteita, jolla homma onnistuu ja hienoa myydä tuotetta, jonka tietää olevan priimaa.